اهمیت استفاده از قالب پست اینستاگرام باکیفیت در کسب و کار مجازی

همانطور که می دانید امروزه اینستاگرام تبدیل به یکی از قطب های کسب و کار مجازی شده است و بسیاری از افراد درآمد های هنگفتی از این راه کسب می کنند. اما باید به یک نکته اساسی دقت کرد و این که در ارائه پست، مخصوصا پست های تبلیغاتی، باید به ظاهر آنها بسیار اهمیت دهیم چراکه هرچه ظاهر آنها زیبا و جذاب باشد مخاطب بیشتری نیز جذب پست های ما خواهد شد. در بسیاری از موارد دیده شده که محتوای پیج بسیار قوی بوده اما به دلیل عدم دقت و ظرافت پایین در طراحی پست ها، از بازدید کمی برخوردار شده است، به همین دلیل است که داشتن یک قالب پست با کیفیت در کسب و کارهای مجازی کاربرد بسیار بالایی دارد.

اهمیت استفاده از قالب های پست اینستاگرام با کیفیت در کسب و کار شرکت ها و سازمان ها:

در این شکی نیست که اینستاگرام یکی از محبوب ترین فضاهای موجود در جامعه می باشد و اکثر شرکت ها و سازمان های بزرگ و کوچک کسب و کار های خود را به این فضا وارد کرده اند، نکته ای که باید در این خصوص دقت کرد این است که شرکت ها و سازمان ها باید برای نمایش هرچه بهتر کارها و محصولات خود، آنها را در قالب های بسیار مناسب با کیفیت بالا و طراحی زیبا قرار دهند تا کسب و کار آنها رونق پیدا کند.

 

قالب پست اینستاگرام به چه معنا است؟

قالب پست اینستاگرام به کاور های مخصوصی گفته می شود که طراحان این زمینه آنها را طراحی کرده و برای قرار دادن محتوا در آنها در اختیار صاحبان پیج ها قرار می دهند، گاهی برای ارائه این قالب ها پول دریافت می کنند و گاهی نیز به صورت رایگان عرضه می کنند. شرکت ها و سازمان ها طبق لوگو و محصولاتی که دارند رنگ بندی قالب های خود را انتخاب می کنند تا به طوری باشد که ارتباط مستقیمی با کسب و کارشان داشته باشد.

اما در واقع، قالب پست اینستاگرام نوعی از تم و یا قالب های آماده ای است که توسط بهترین و خلاق ترین متخصصان طراحی گرافیک تولید شده است. این طراحان با استفاده از ابزار های گرافیکی همچون فتوشاپ یا ایلوستریتور و حتی افترافکت و پریمیر طرح های جالبی را با استفاده از اصول اولیه و ترکیب رنگ ها خلق نموده اند که شما می توانید بخشی از این طرح ها را رایگان و همچنین بخشی از آن را به صورت پولی دریافت کنید.

البته شما با مراجعه به سایت تخصصی حوزه گرافیک جی اف ایکس دانلود می توانید انواع این قالب ها را در رنگ بندی متفاوت و بسیار زیبا تهیه کنید.

 

 استفاده از قالب های پست اینستاگرام با کیفیت بالا برای کسب و کار دارد چیست؟

اما استفاده از این قالب ها در پیج خود تنها برای زیبایی و جلب توجه نیست و مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم:

 

1-با استفاده از قالب پست اینستاگرام می توانیم زمان را صرفه جویی کنیم: طبق یک آمار معتبر، بیش از نیمی از کاربران اینستاگرام، فرصت و حوصله مطالعه متن های بلند و… را ندارند و به دنبال یک کلید واژه یا متن های کوتاه هستند، به همین دلیل با استفاده از قالب های جذاب برای پست های اینستاگرام، نکات اصلی خود را درون آنها قرار داده و مخاطبان نیز با یک نگاه ضمن جذب شدن به عکس، مطلب مورد نظر ما را نیز متوجه شده باشند، در این صورت هم ما به مقصود خود رسیده ایم و هم از خستگی مخاطب جلوگیری می شود و زمان نیز صرفه جویی می شود.

 

2-کمک به آگاهی از برند مخصوص شرکت و کسب و کار با استفاده از قالب ها: وقتی ما یک قالب خاص را با رنگ برند مخصوص خود در اینستاگرام منتشر کنیم، باعث بالا رفتن قدرت برند تجاری ما می شود، به طوری که برند ما در ذهن مخاطب خواهند ماند و در جاهای دیگر نیز ما را به یاد می آورد و باعث گسترش فعالیت های کسب و کار ما می شود.

 

3-با استفاده از قالب های پست اینستاگرام، مخاطب خود را بشناسید و برایش ارزش قائل شوید:

وقتی مخاطب ما به پیج ما سر میزند و بازدید می کند، اگر از پستی خوشش آید، یا آن را لایک می کند یا برای دیگران ارسال می کند، از این طریق ما متوجه خواهیم شد که مخاطبان ما کدام قالب یا پست را بیشتر از بقیه پسندیده اند و فوروارد یا لایک کرده اند، طبق همین آمار نیز می توانیم با توجه با نظرات مخاطبان پست های بیشتری در این زمینه تولید کرده و به نوعی به نگاه مخاطب خود ارزش قائل شویم.

در هنگام انتخاب قالب پست اینستاگرام، به چه نکاتی توجه کنیم؟

نکته ی بسیار مهمی که در انتخاب قالب پست اینستاگرام باید به آن دقت کنیم، موضوعات محوری پیج ما می باشد. برای مثال ما صاحب یک پیج ورزشی بزرگ هستیم، باید تم ها و قالب سایت خود را نیز بر اساس همان انتخاب کنیم، از تم های تیره و سیاه استفاده نکنیم چراکه ارتباطی با ورزش نخواهد داشت و باعث سردی مخاطبان ما از پیج و شکست ما می شود.

یا مثلا ما صاحب پیجی هستیم که در آن سخنان دانشمندان بزرگ و روانشناس ها منتشر می شود، در این پیج استفاده از رنگ های جیغ و نامربوط باعث از بین رفتن مخاطبان ما می شود چراکه برای این نوع پیج ها، ما نیازمند رنگ های آرام و ملایم برای جذب مخاطب هستیم.

و نکته ی آخر، در انتخاب قالب پست اینستاگرام، به کیفیت آن بسیار توجه کنید و قالب های با کیفیت بالا را برای پیج خود انتخاب کنید، چراکه کیفیت بالا خودش باعث جذابیت و منحصر به فردی می شود و همین نکته کمک می کند تا مخاطبان زیادی را برای پیج خود جذب کنید و مخاطبان نیز پست های شما را پسندیده و فوروارد کنند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

2 در مورد “اهمیت استفاده از قالب پست اینستاگرام باکیفیت در کسب و کار مجازی”

  1. با قوانین جدید اینستاگرام جذب فالور خیلی سخت شده همش باید مراقب باشی که بلاک نشی .
    یا تولید محتوایی کنی که مفید وجذاب باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH