7 مدل مختلف از سری آی‌فون 13 اپل تائیدیه کمیسیون اقتصادی اوراسیا را دریافت کردند!

بر اساس پیش‌بینی‌ها گوشی‌های سری آی‌فون 13 اپل در ماه سپتامبر امسال معرفی خواهند شد؛ اما غول کوپرتینویی پیش از آغاز فروش این هندست‌ها بایستی تائیدیه‌های لازم از آژانس‌های رگولاتوری در سراسر جهان را دریافت نماید. این فرآیند زمان‌بر و پیچیده است؛ بنابراین پیش از معرفی رسمی هندست‌ها غالبا شاهد افشای اطلاعاتی در رابطه با تائیدیه‌های مختلف خواهیم بود.

گواهینامه کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) یکی از تائیدیه‌های اخیرا کسب شده توسط هندست‌های آینده شرکت اپل به‌شمار می‌رود. این گواهینامه دربردارنده شماره مدل‌های مربوط به اعضای خانواده آی‌فون 13 است.

در این فهرست به شماره مدل‌های A2628، A2630، A2634، A2635، A2640، A2643 و A2645 اشاره شده است. کلیه این دستگاه‌ها مجهز به سیستم‌عامل iOS 14 هستند و این موضوع تنها اطلاعات قابل دریافت از فهرست محسوب می‌شود. در حال حاضر نمی‌توان با قطعیت اعلام کرد که کدام‌یک از شماره مدل‌های فوق متعلق به گوشی آی‌فون 13 است. بر اساس پیش‌بینی‌ها امسال شرکت اپل کلیه مدل‌های سری آی‌فون 12 (از جمله آی‌فون 12 مینی) را به‌روزرسانی خواهد کرد. تمامی این هندست‌ها مجهز به تراشه 5 نانومتری A15 بوده و از ناچ بازطراحی شده بهره می‌گیرند. همچنین آی‌فون‌های مدل پرو احتمالا مجهز به نمایشگرهای اولد 120 هرتزی با فناوری LTPO هستند؛ در حالی‌که مدل‌های معمولی کماکان از پنل‌های 60 هرتزی بهره خواهند برد.

فهرست شماره مدل‌های آی‌فون 13 در وبسایت کمیسیون اقتصادی اوراسیا

کلیه گوشی‌های سری آ‌ی‌فون 13 احتمالا مجهز به دوربین‌های فوق‌عریض جدید با گشودگی دیافراگم f/1.8 هستند. همچنین بر اساس شایعات مدل‌های پرو از قابلیت تثبیت‌کنندگی مبتنی بر جابه‌جایی سنسور در هر 2 دوربین اصلی و فوق‌عریض برخوردار هستند.

تصاویر احتمالی از محافظ نمایشگر آی‌فون 13 که از بازطراحی نمایشگر ناچ‌دار حکایت دارد

بعلاوه اطلاعات لو رفته از به‌کارگیری باتری‌هایی با ظرفیت بالاتر حکایت دارند. بر این اساس آی‌فون 13 مینی مجهز به یک باتری 2406 میلی‌آمپرساعتی بوده و مدل‌های آی‌فون 13 و آی‌فون 13 پرو نیز از باتری 3095 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌گیرند. نهایتا آی‌فون 13 پرو مکس نیز احتمالا با یک باتری 4352 میلی‌آمپرساعتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این باتری بزرگ‌ترین نمونه مورد استفاده در گوشی‌های آی‌فون تا به امروز محسوب می‌شود.

2 در مورد “7 مدل مختلف از سری آی‌فون 13 اپل تائیدیه کمیسیون اقتصادی اوراسیا را دریافت کردند!”

  1. فرم پنل پشتی و دوربیناش خیلی زشت شده. هیچ خلاقیتی نمیزنن …
    دارم از ایفون ناامید میشم . دیگه باید برم سراغ اندروید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH