اپل واچ سری 7 با حاشیه‌های باریک‌تر و پردازنده سریع‌تر از مدل نسل قبلی عرضه خواهد شد

با توجه به الگوی طراحی محصولات شرکت اپل طی سالیان اخیر به‌نظر می‌رسد که اپل واچ سری 7 نیز احتمالا از الگوی طراحی مشابهی استفاده خواهد کرد. بر این اساس انتظار می‌رود که اپل واچ جدید در عوض به‌کارگیری لبه‌های خمیده رویت شده در مدل‌های فعلی و پیشین اپل واچ از حواشی تخت استفاده کند. اکنون گزارش جدید نشریه بلومبرگ دربردارنده جزئیات بیش‌تری پیرامون طراحی ساعت هوشمند آینده اپل است.

بر اساس این گزارش به‌‌نظر می‌رسد که اپل واچ سری 7 احتمالا با حواشی باریک‌تر نسبت به گذشته معرفی خواهد شد. با این‌حال هنوز مشخص نیست که آیا وجود حواشی باریک‌تر به‌معنای افزایش اندازه نمایشگر اپل واچ خواهد بود یا خیر. اما گزارش جدید خبرگزاری بلومبرگ نشان می‌دهد که وجود حواشی باریک‌تر موجب نزدیک‌تر شدن نمایشگر به کاور جلویی اسمارت‌واچ خواهد شد.

نکته جالب‌توجه این‌که بر اساس پیش‌بینی‌ها ضخامت کلی اپل واچ سری 7 در مقایسه با مدل نسل قبلی افزایش خواهد یافت؛ اما ظاهرا این پدیده برای کاربران مشهود نخواهد بود. بعلاوه اسمارت‌واچ آینده اپل ضمن بهره‌مندی از حواشی باریک‌تر مجهز به یک پردازنده سریع‌تر و ماژول ارتباطی فوق پهن‌باند به‌روزرسانی شده مشابه نمونه مورد استفاده در اپل AirTag خواهد بود.

متاسفانه گزارش جدید حامل خبرهای ناخوشایندی پیرامون امکانات مرتبط با سلامت در اپل واچ سری 7 است. شایعات پیشین از به‌کارگیری مشخصه سنجش قند خون حکایت داشتند؛ اما گزارش جدید ادعا می‌کند که فناوری مذکور هنوز برای تجاری‌سازی مهیا نشده است و عملیاتی شدن آن احتمالا چندین سال زمان خواهد برد.

2 در مورد “اپل واچ سری 7 با حاشیه‌های باریک‌تر و پردازنده سریع‌تر از مدل نسل قبلی عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH