دوربین کامپکت جدید سامسونگ مدل EX2F

Samsung EX2F

با توجه به طی شدن روزهای گرم تابستانی و سفرهای به یاد ماندنی که در این فصل انجام می‌شود، دوربین عکاسی یکی از ملزومات همراه به حساب می‌آید، به خصوص نوع کامپکت آن.
سامسونگ که حضوری فعال در اکثر بخش‌های بازار دارد، توانسته تا جایگاه نسبتا مناسبی را در میان کامپکت‌ها از آن خود کند و محصولات شاخصی را تولید نماید. EX2F یکی از جدیدترین کامپکت‌های سامسونگ است که جانشین دوربین کامپکت پیشرفته این شرکت یعنی EX1 محسوب می‌شود. بدنه EX2F از منیزیم ساخته شده و درون آن از سنسور BSI CMOS با سایز 1 به 1.7 اینچ (5.58×7.44 میلی‌متر) با وضوح 12.4 مگاپیکسل استفاده گردیده است. همچنین جالب توجه است که عدد f این لنز 1.4 در پایین‌ترین مقدار آن بوده و مقدار حساسیت (ISO) تا 12800 می‌رسد. در مود ضبط فیلم EX2F قادر است با وضوح Full HD و سرعت 30 فریم بر ثانیه و صدای استریو فیلم‌برداری کند. حرف F در انتهای نام این مدل بر قابلیت WiFi این دوربین دلالت دارد. حداقل فاصله کانونی لنز EX2F، رقم 24 و حداکثر آن 80 میلی‌متر بوده، از این رو مقدار زوم اپتیکال به عدد 3.3x رسیده است. نمایشگر 3 اینچی این محصول نیز جالب توجه است که از تکنولوژی AMOLED در ساخت آن کمک گرفته شده و قابلیت چرخش را دارد. جالب است که این دوربین علاوه بر در اختیار داشتن فلاش درونی به کفشک Hot-shoe نیز مجهز شده که امکان استفاده از فلاش‌های اکسترنال را می‌دهد. طبق اعلام سامسونگ، این شرکت در نظر دارد تا این دوربین را در ماه آگوست و با قیمت 549 دلار عرضه کند.

ویژگی چشمگیر این محصول: در میان تمامی کامپکت‌های موجود در بازار، EX2F سریعترین لنز را در اختیار دارد. همچنین این دوربین تمامی قابلیت‌های هوشمند (Smart) از قبیل Mobile Link، Remote Viewfinder، Email و پشتیبان‌گیری خودکار که در سری NX سامسونگ وجود دارد را از آنها به ارث برده است.
[box type=”info”]مشخصات فنی: ابعاد: 29×62×112 میلی‌متر، وزن: 294 گرم، حسگر: BSI-CMOS با وضوح 12.4 مگاپیکسل، حساسیت: 3200 – 80، گشودگی دیافراگم: F1.4 – F2.7، فیلمبرداری: Full HD با سرعت 30 فریم بر ثانیه، کارت‌های حافظه سازگار: SD/SDHC/SDXC، نوع باتری: Lithium-Ion SLB-10A[/box]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH