سیستم‌‌عامل ویندوز 11 مایکروسافت احتمالا در روز 28 مهر ماه منتشر خواهد شد

کمپانی مایکروسافت طی هفته گذشته از سیستم‌عامل جدید ویندوز 11 رونمایی کرد؛ اما در مراسم معرفی این پلتفرم صرفا اعلام شد که ویندوز 11 در ایام تعطیلات پیش رو منتشر می‌شود. بنابراین برنامه زمانی دقیقی در این رابطه اعلام نشد.

اما بررسی دقیق‌تر تصاویر انگشت‌شمار منتشر شده از ویندوز 11 نشان می‌دهد که سیستم‌عامل آینده مایکروسافت به احتمال فراوان در ماه اکتبر منتشر خواهد شد. تصویر اسکرین‌شات زیر نشان‌دهنده یک پیام Microsoft Teams از استیو باتیچ؛ یکی از اعضای تیم سرفیس به پانوس پانای؛ ریاست واحد ویندوز و دستگاه‌های ویندوزی در شرکت مایکروسافت است. در این پیام از عبارت “نمی‌توانم تا ماه اکتبر منتظر بمانم” استفاده شده است.

همچنین تصویر تبلیغاتی رسمی مایکروسافت در وبسایت ویندوز 11 تاریخ 20 اکتبر (28 مهر ماه) را در Taskbar نمایش می‌دهد.

حتی ظاهرا فروشگاه Walmart نیز به جزئیاتی فراتر از اطلاعات کاربران دست یافته است؛ چرا که این فروشگاه بر روی برخی لپ‌تاپ‌های فروخته شده خود قید کرده که “ارتقاء رایگان به ورژن جدید ویندوز در اکتبر سال 2021 امکا‌ن‌پذیر خواهد بود”. بعلاوه Walmart ادعا کرده که تصمیم‌گیری پیرامون انتشار به‌روزرسانی جدید ویندوز نهایی شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌ها انتشار آپدیت ویندوز 11 در اواخر سال 2021 آغاز و در سال 2022 ادامه خواهد یافت.

2 در مورد “سیستم‌‌عامل ویندوز 11 مایکروسافت احتمالا در روز 28 مهر ماه منتشر خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH