تصاویر جدید سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 در مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد

پیش‌تر تصاویر مربوط به اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شد. با این‌حال وبسایت GizNext نیز اخیرا دست به کار شده و مجموعه‌ای از تصاویر مربوط به این هندست از زوایای گوناگون و با رنگ‌آمیزی‌های مختلف را منتشر کرده است.

این هندست تاشو کماکان از نمایشگر داخلی با اندازه 6.7 اینچ و نسبت ابعاد 25:9 استفاده می‌کند؛ اما نمایشگر خارجی 1.9 اینچی آن از اندازه بزرگتر و موارد کاربری گسترده‌تری برخوردار است. این پنل قادر به نمایش 2 خط متنی است؛ در حالی‌که نمایشگر خارجی نخستین نسل گلکسی زد فلیپ به سختی قادر به نمایش چند کلمه بود. نمایشگر داخلی هندست جدید از پوشش گلس فوق‌العاده باریک (UTG) با دوام بالاتر بهره خواهد برد.

بر اساس اسناد مربوط به تائیدیه‌های دریافتی به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فلیپ 3 مجهز به یک باتری با ظرفیت تقریبا مشابه (3273 میلی‌آمپرساعت) خواهد بود. بعلاوه این هندست احتمالا از فناوری شارژ 15 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 9 واتی پشتیبانی خواهد کرد. مدل تراشه به‌کارگیری شده در این هندست کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما در خصوص ماژول دوربین گوشی همه چیز کاملا شفاف بوده و اکنون می‌دانیم که گلکسی زد فلیپ 3 یقینا با پیکره‌بندی دوربین دو‌گانه عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3

موضوع جالب‌توجه اینکه برخی شایعات ادعا می‌کنند که اسمارت‌فون‌های گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 دارای گواهی حفاظتی IP خواهند بود. چنین دستاوردی صرفا در صورت بازطراحی اساسی مکانیسم لولایی‌شکل گوشی قابل تحقق خواهد بود. دریافت گواهی حفاظتی IP67 توسط این هندست‌ها به‌معنای مقاومت آن‌ها در عمق 1 متری آب برای مدت 30 دقیقه است.


در گزارش جدید، تصاویر مربوط به گلکسی زد فلیپ 3 در 4 مدل رنگی مختلف منتشر شده است. با این‌حال فهرست کامل مدل‌های رنگی شامل 8 گزینه مختلف با اسامی سبز تیره، بنفش روشن، بژ، خاکستری، مشکی، صورتی، آبی تیره و سفید است.

تصاویر گلکسی زد فلیپ 3 در رنگ‌های سبز تیره، بنفش روشن، بژ و مشکی

قیمت‌گذاری 2 هندست تاشو آینده سامسونگ احتمالا در مقایسه با مدل‌های پیشین کاهش 20 درصدی را تجربه خواهد کرد. نخستین ورژن گلکسی زد فلیپ با قیمت‌گذاری پایه 1400 دلاری عرضه شد؛ بر اساس پیش‌بینی‌ها اسمارت‌فون‌های فوق در اوایل ماه آگوست معرفی شده و فروش آن‌ها نیز تا پایان همان ماه آغاز خواهد شد.

3 در مورد “تصاویر جدید سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 در مدل‌های رنگی مختلف منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH