تصاویر هواوی میت 50 پرو از به‌کارگیری نمایشگر ثانویه در این هندست حکایت دارد

اگرچه سهم گوشی‌های هواوی از بازار اسمارت‌فون رو به کاهش است؛ اما تولید کننده چینی برای خروج از این بازار هیچ برنامه ای ندارد. در حال حاضر کاربران منتظر رونمایی از اسمارت‌فون‌های سری هواوی P50 هستند. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست‌ها با تراشه‌ای قدیمی اما امکانات جدید و متعدد روانه بازار خواهند شد.

با این‌حال شرکت هواوی صرفنظر از گوشی‌های سری P خود خانواده دیگری از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار تحت‌عنوان سری میت را نیز در اختیار دارد. بنابراین طرح شایعات و گمانه‌زنی‌های گوناگون پیرامون امکانات و طراحی ظاهری اسمارت‌فون هواوی میت 50 پدیده‌ای کاملا منطقی به‌نظر می‌رسد. امروز مجموعه جدیدی از تصاویر جدید مربوط به هواوی میت 50 پرو در فضای اینترنت منتشر شده است.

با بررسی تصاویر مربوط به هواوی میت 50 پرو به وضوح می‌توان دریافت که این هندست مجهز به نمایشگر ثانویه خواهد بود. همان‌طور که احتمالا به‌خاطر دارید؛ اسمارت‌فون شیائومی می 11 اولترا نیز در اوایل سال جاری با الگوی طراحی مشابهی عرضه شد.

نمایشگر ثانویه و دوربین

بررسی پنل پشتی هواوی‌ میت 50 پرو نشان می‌دهد که سیستم دوربین با نمایشگر ثانویه ادغام شده است. همچنین اندازه نمایشگر ثانویه نیز معادل 2 اینچ است و تقریباً دو سوم کل فضای ماژول را اشغال می‌کند. تعداد سنسورهای دوربین نیز برابر با 4 عدد است. بر اساس برخی شایعات دوربین اصلی تعبیه شده روی پنل پشتی هواوی میت 50 پرو از یک سنسور 1/1.10 اینچی با رزولوشن 64 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. 3 دوربین دیگر شامل لنز تله‌فوتو 16 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 12 مگاپیکسلی خواهد بود. لذا هواوی میت 50 پرو همانند سایر گوشی‌های سری میت به یک محصول دوربین‌محور دیگر مبدل خواهد شد.

صفحه‌نمایش

نمایشگر این هندست جزو پیشرفته‌ترین نمونه‌های صنعتی به‌شمار می‌رود. بعلاوه این پنل از نرخ نوسازی 144 هرتزی و رزولوشن 3K بهره می‌گیرد. هایپربلوئیدهای موجود در طرفین سمت راست و چپ هواوی میت 50 پرو دارای سطح خمیده 85 درجه‌ای خواهد بود.

گوشی‌های نسل قبلی سری میت هواوی از طراحی حفره کروی‌شکل دوربین استفاده می‌کردند و این حفره در گوشه فوقانی سمت چپ صفحه‌نمایش قرار داشت. اما تصاویر جدید نشان می‌دهند که حفره دوربین به مرکز نمایشگر منتقل خواهد شد. بعلاوه کمپانی چینی از نسل جدید ماژول‌های تشخیص اثرانگشت در زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. این ماژول احتمالا از توانایی تشخیصی بالاتر و عملکرد سریع‌تری برخوردار خواهد بود.

از سرگیری همکاری با کمپانی کوالکام

از جنبه سخت‌افزاری نیز اخباری منتشر شده که نشان می‌دهند شرکت کوالکام در حال تولید یک ورژن اختصاصی و سفارشی از تراشه اسنپ‌دراگون 888 برای سری هواوی P50 است. این تراشه فاقد قابلیت اتصال به شبکه 5G خواهد بود. در صورت صحت این خبر می‌توان انتظار داشت که اسمارت‌فون هواوی میت 50 پرو احتمالا با ورژن 5G تراشه اسنپ‌دراگون 888 پرو به بازار عرضه شود.

چنان‌چه هواوی در زمینه بهینه‌سازی روابط میان پردازنده‌های کوالکام و سیستم‌عامل Harmony OS به موفقیت دست یابد؛ در این‌صورت اسمارت‌فون آینده هواوی میت 50 پرو به یک محصول انقلابی تبدیل خواهد شد.

2 در مورد “تصاویر هواوی میت 50 پرو از به‌کارگیری نمایشگر ثانویه در این هندست حکایت دارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH