مشخصات کامل به همراه عکس‌هایی جدید از Galaxy S5 mini

همان‌طور که درگذشته هم گفته بودیم، گلکسی اس ۵ نسخه‌های متفاوتی دارد که به‌مرور وارد بازار خواهد شد.

مدتی قبل شایعاتی در خصوص نسخه مینی آخرین پرچم‌دار سامسونگ در فضای مجازی مطرح شد که ما هم بدان پرداختیم؛ اما هم‌اکنون عکس‌هایی رسمی و جدید به همراه مشخصات کامل این پرچم‌دار کوچک در اختیار رسانه‌ها قرارگرفته است.

همان‌طور که در عکس‌های لو رفته می‌بینیم، اس ۵ کوچک، همانند برادر بزرگ‌ترش طراحی‌شده و حتی قاب پشتی آن نیز از جنس پلاستیک و با همان طرح نقطه‌نقطه به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر این سنسور ضربان قلب نیز بر پشت این گوشی قرارگرفته است.

gsmarena_004

gsmarena_001 gsmarena_002

منبع منتشرکننده خبر از وجود گواهینامه IP67 برای این نسخه از اس ۵ می‌دهد، اما عدم وجود درپوش محافظ برای پورت USB برخلاف مدل‌های اصلی مثل S5 و S5 Active، صحت این ادعا را رد می‌کند.

این تلفن همراه دارای صفحه‌نمایشی 4.5 اینچی از نوع Super AMOLED بوده و رزولوشن HD را به کاربران ارائه می‌کند.  پردازنده این دستگاه، ۴ هسته‌ای، از نوع اگزینوس و با فرکانس 1.4 گیگاهرتز است. در کنار این چیپست می‌توان از پردازنده گرافیکی Mali-400 نیز نام برد که با پشتیبانی 1.5 گیگابایت رم کانفیگ مناسبی را در اختیارمان قرار می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به استفاده از سومین نسخه Gorilla Glass، دوربینی ‌8 مگا پیکسلی در پشت و 2.1 مگاپیکسلی در جلو، 16 گیگابایت فضای داخلی، حسگر اثرانگشت و سنسور ضربان قلب نام برد.

gsmarena_006 gsmarena_007 gsmarena_008 gsmarena_009

امکانات ارتباطی این گوشی تقریبا شبیه نسخه اصلی اس ۵ است. این گوشی از 3g، LTE، Wi-Fi، بلوتوث نسخه 4، NFC، درگاه مادون‌قرمز و GPS پشتیبانی می‌کند.

s5 mini با اندروید کیت کت وارد بازار شده و آخرین نسخه از رابط کاربری سامسونگ موسوم به TouchWiz UX بر روی آن قرارگرفته است. همچنین شما می‌توانید از امکانات نرم‌افزاری مانند Ultra Power Saving، Kids Mode، Private Mode، Knox و سایر ویژگی‌های اصلی اس ۵ نیز بهره‌مند شوید.

نسخه مینی اس۵، در تست بنچمارک AnTuTu توانست به امتیاز 18405 برسد. در زیر مقایسه آن را با سایر مدل‌ها می‌بینید:

 

 001

 

 

 

3 در مورد “مشخصات کامل به همراه عکس‌هایی جدید از Galaxy S5 mini”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH