اولین تبلیغ ایرانسل برای نسل سوم ارتباطات منتشر شد!

4G-3G-speeds

شهریور ماه امسال دوره انحصار رایتل با تمام فراز و نشیب‌هایش به پایان خواهد رسید و دیگر انحصارگری در این میدان وجود نخواهد داشت. ایرانسل و همراه اول زمان زیادی است که برای ارایه نسل سوم و چهارم ارتباطات برای مشترکین خود انتظار می‌کشیدند که تا سه ماه دیگر، امید است که به آرزویشان برسند.

این روز‌ها نیز اخبار زیادی پیرامون ادعا‌های این اپراتور‌ها نسبت به ارایه نسل‌های جدید تلفن همراه منتشر شده بود که سرانجام امروز، ایرانسل دست به کار شد.

شرکت ایرانسل در صفحه اینستاگرام خود تصویری را منتشر کرده است که در آن می‌توان آرم 3G و ایرانسل را مشاهده کرد که درحال تست پهنای باند خود است. اگرچه در هنگام ثبت تصویر، تست به پایان نرسیده است اما می‌توان سرعت دانلود 897.8 کیلوبایت را مشاهده کرد. علاوه بر این، ایرانسل عنوان این تصویر را نیز به این صورت نوشته است: “به زودی؛ برای شما که خاص هستید…”

3G-of-irancell

البته اسکرین شات منتشر شده مربوط به نسل سوم است، اما اپراتور‌ها مدعی شده‌اند که علاوه بر نسل سوم، نسل چهارم را نیز به زودی راه اندازی خواهند کرد.

هنوز نشانه‌هایی از همراه اول در این باره منتشر نشده است اما همه ما انتظار داریم که این اسکرین شات یک شروع خوب برای ایرانسل و همراه‌ اول باشد. البته همراه اول در این باره گفته است که تجهیزات لازم بدین منظور را نصب کرده و تلاش می‌کند تا در شهریور ماه، نسل سوم را برای تمام مشترکین خود راه اندازی کند.

14 در مورد “اولین تبلیغ ایرانسل برای نسل سوم ارتباطات منتشر شد!”

  1. بیاد از نت مجانیش یک فیضی ببریم الان دارم بارایتل1GBدانلود میکنم نت ایران ارزش پول دادن نداره

  2. ایرانسل تا اینجا خوب بوده بعد از این هم امیدوارم خوب عمل کنه
    به هر حال من از اون دسته بودم که 2 سال تمام منتظر همچین روزی بودم وهستم به امید خدا پیش به سوی پیشرفت
    روز افزون

  3. از مهندسای ایرانسل من شنیدم که حتی تجهیزاتی که الان ایرانسل داره همه بصورت 3G ساپورت هستن و انتقال به این نسل برای این تجهیزات فقط یه ارتقای نرم افزاری نیاز داره
    ماچیمون از عربا کمتره

  4. ایرانسل تغریبا میتونسته همون موقع که نصل دوم رو ارائه میداد نسل سومم ارائه بده اما . . . این رایتلم که مال تامین اجتماعی رو که میبینم اعصابم خورد میشه. یاد وقتی که میرم دکتر میگه دفترچت بدرد نمیخوره یا از داروها نصفشم رو دفترچه نیست میوفتم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH