رقابتی متفاوت در محیطی متفاوت، دوربین ال‌جی G3 در مقابل اچ تی سی One M8

امروزه یکی از معیار‌های ما برای خرید اسمارت فون‌ها، کیفیت تصاویر ثبت شده توسط آنهاست. البته همه ما می‌دانیم که علاوه بر مگاپیکسل بالا، سایر بخش‌های گوشی نیز در گرفتن یک تصویر خوب، موثر هستند.

چندی پیش در شهر لندن مسابقه رنگ‌ها برگزار شد که در این رقابت، شرکت کنندگان رنگ‌های مختلف را به سوی یک دیگر پرتاب می‌کردند. دو گوشی جدید ال‌جی و اچ تی سی نیز وارد این رقابت شدند تا هرکدام کیفیت تصاویر ثبت شده خود را به رخ دیگری بکشند. از آن جایی که رنگ‌های زیادی در محیط عکاسی وجود داشت، رقابت سختی بین این دو شرکت کننده برقرار بود.

نام این دو شرکت کننده به ترتیب ال‌جی G3 و اچ تی سی One M8 است که در حال حاضر هر دوی این گوشی‌ها، پرچم‌دار به حساب می‌آیند. اما برخلاف همیشه که در رقابت‌ها، تصاویر دوربین اصلی دستگاه (دوربین پشتی) با یکدیگر مقایسه می‌شوند، در این مسابقه، رقابت بر سر کیفیت تصاویر ثبت شده توسط دوربین جلویی دستگاه است (همان تصاویری که در اصطلاح به آنها سلفی گفته می‌شود).

شایان ذکر است که این تصاویر در تنظیمات خودکار و توسط افراد معمولی ثبت شده‌اند و هیچ گونه ویرایشی بر روی آنها انجام نشده است.

تصویر ثبت شده توسط G3 قبل از شروع مسابقه:

lg-g3-3

تصویر ثبت شده توسط M8 قبل از شروع مسابقه:

htc-one-m8-3

 

تصویر ثبت شده توسط G3 بعد از مسابقه:

lg-g3

تصویر ثبت شده توسط M8 بعد از مسابقه:

htc-one-m8

به نظر ما تصاویر ثبت شده توسط ال‌جی G3 بهتر از اچ تی سی One M8 است. نظر شما چیست؟ کدام یک از این دو گوشی سربلند از میدان بیرون آمد؟

6 در مورد “رقابتی متفاوت در محیطی متفاوت، دوربین ال‌جی G3 در مقابل اچ تی سی One M8”

  1. اقا شرایط یکسان هر دوتا عکس کلی تفاوت دارن من نظر شخصیم چون هر دوشو کار کردم دوربین جلو m8خیلی بهتره

  2. کلا تصاویر ام 8 خیلی بهتر از این چیزیه که اینجاس! ولی کلا ال جی دوربینش سرتره! مگاپیکسل اونقدر هم بی تاثیر نیس!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH