مشخصات نسخه 2021 گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M21 فاش شد

متدهای نام‌گذاری که سازندگان مختلف تلفن‌های هوشمند از آنها استفاده می‌کنند، اخیراً پیچیده‌تر شده است. به طوری که گاهی اوقات از چندین نام برای یک تلفن هوشمند در بازارهای مختلف استفاده می‌شود و گاهی نیز از اسامی مشابه برای اسمارت‌فون‌های مختلف در بازارهای مختلف! حتی دیده شده که یک گوشی هوشمند با دو یا چند اسم متفاوت در یک بازار فروخته می‌شود (مانند برخی مدل‌های شیائومی).

به نظر می‌رسد اکنون این قضیه، برای سامسونگ و نسخه 2021 گوشی هوشمند گلکسی M21 صورت پذیرفته است. پیش‌تر نیز اطلاعاتی از این گوشی هوشمند در گوگل پلی کنسول منتشر شد که تنها شماره مدل آن را نشان می‌داد. در آن برهه مشخصات خاصی از نسخه 2021 این اسمارت‌فون، جهت مقایسه با گلکسی M21 که سال گذشته به بازار عرضه شد، منتشر نشده بود.

روز جاری گزارشی منتشر شده که لیست مشخصات کامل این گوشی هوشمند را ارائه کرده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در این گزارش، نسخه 2021 گوشی هوشمند گلکسی M21 با نسخه سال گذشته M21 صد‌در‌صد گوشی‌های یکسانی هستند! امید می‌رود که این گزارش معتبر و درست از آب در نیاید. زیرا در غیر این صورت، این مسئله برای سامسونگ یک پسرفت تلقی خواهد شد. البته یک تفاوت وجود دارد که در واقع آن هم تغییر چندان شاخصی به نظر نمی‌رسد.

سال گذشته گوشی هوشمند گلکسی M21 همراه با سیستم عامل اندروید 10 روانه بازار شد. نسخه 2021 گوشی هوشمند گلکسی M21 نیز همراه با اندروید 11 روانه بازار خواهد شد. اما نکته جالب این واقعیت است که گلکسی M21 نیز قبلاً نسخه به‌روز‌شده اندروید 11 را دریافت کرده است! بنابراین از تمامی جهات، این دو گوشی هوشمند، گوشی‌هایی یکسان هستند اما به دلایل نامشخصی اسامی متفاوتی دارند!

گمان می‌رود که احتمالا مقصود سامسونگ از عرضه این گوشی هوشمند، بخشیدن جانی دوباره به اسمارت‌فون گلکسی M21 باشد. روش معمول برای این کار ارائه یک به روزرسانی جزئی در مشخصات فنی گوشی هوشمند و همچنین تغییر جزئی در نام آن است (نام‌هایی مانند M21s یا حتی M22 و یا شاید M21 2021 Edition). در مورد این گوشی هوشمند اما هیچ یک از این مسائل صدق نکرده و با خرید آن عملا گوشی هوشمند سال گذشته سامسونگ را با نامی جدید دریافت می‌کنید.

با توجه به این خبرهای نا‌امید‌کننده، احتمالا کاربران منتظر عرضه این گوشی هوشمند نخواهد بود. انتظار می‌رود نسخه 2021 گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M21، اولین حضور خود را در بازار هند تجربه نماید. اگرچه تاریخ دقیق عرضه این محصول هنوز مشخص نیست، اما باید پذیرفت که عرضه آن با اقبال عمومی مواجه نخوهد شد. اگر خواستار این اسمارت‌فون جدید سامسونگ هستید، کافیست نسخه سال قبل آن را تهیه کنید!

2 در مورد “مشخصات نسخه 2021 گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M21 فاش شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH