معرفی مودم LTE همراه اول با اینترنت رایگان 300 گیگابایتی یک ساله

مودم روتر 4G-LTE همراه اول مدل یو‌تل L443 با بسته رایگان اینترنت 300 گیگابابت یک ساله، انتخابی مناسب برای افرادی که به دنبال اتصال سریع و پایدار هستند.

با وجود سرعت کند رشد اینترنت ثابت VDSL و عدم رضایت بخش عمده‌ای از کاربران از خدمات ADSL در شهرها و مناطق مختلف، اتصال به سیمکارت دیتا و استفاده از مودم‌های LTE به عنوان یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای دسترسی به اینترنت پرسرعت و پایدار در مناطق متفاوت، مطرح می‌شود.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های مودم‌های LTE آن است که هیچ وابستگی به خط تلفن یا کابل‌های شبکه ندارند، همچنین برخلاف اینترنت ثابت خانگی، بدون نیاز به راه‌اندازی یا اختصاص یک خط تلفن خاص، به آسانی و بسیار سریع راه‌اندازی می‌شوند.

بنابراین پس از خرید مودم، تنها قدم فعال‌سازی سیم‌کارت دیتاست و سپس در سراسر کشور می‌توانید به شبکه بی‌سیم LTE متصل شوید و از اینترنت پرسرعت لذت ببرید.

کیفیت استفاده از اینترنت LTE وابستگی فراوانی به شبکه اینترنت بی‌سیم سیمکارت دیتای داخل روتر دارد. همانطور که می‌دانید همراه اول به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور تلفن همراه در ایران با شبکه گسترده خدمت‌رسانی خود و پوشش سراسری در کشور، بیش از 67 میلیون مشترک دارد.

دکل‌ها، آنتن‌ها و امواج ارتباطی همراه اول در تمامی مناطق شهری، روستایی و بین جاده‌ای برقرار است و اگر می‌خواهید از روتر LTE و سیمکارت دیتا برای اتصال به اینترنت پرسرعت استفاده کنید، شبکه‌ای قابل اطمینان‌تر از شبکه ارتباطی همراه اول وجود ندارد.

مودم روتر 4G-LTE همراه اول

همراه اول برای مشترکان خود و تمامی کاربرانی که به دنبال اتصالی پایدار و پرسرعت به نسل چهارم اینترنت همراه هستند، مودم روتر 4G-LTE مدل Utel-L443 را پیشنهاد می‌دهد. این مودم توسط برند ایرانی یو‌تل ساخته شده و حاصل تلاش مهندسان، نخبگان و کارگرانی بومی است.

مودم یوتل L443 یک مودم روتر رومیزی است که از طریق آداپتور برق و سیمکارت دیتا نسل چهارم همراه اول، به شبکه ارتباطی گسترده این اپراتور متصل می‌شود.

از مهم‌ترین قابلیت‌های مودم همراه اول مدل یو‌تل L443 آن است که تا 4 نفر با کابل LAN و تا 32 نفر به صورت اتصال بی‌سیم وای‌فای می‌توانند به این مودم متصل شوند و از شبکه اینترنت استفاده کنند. این مودم آنلاک شده با سیمکارت‌های FD کار می‌کند و راه‌اندازی آن بسیار سریع است، کاربران می‌توانند مودم همراه اول را به روتر، سوئیچ یا رایانه خود متصل کنند و به آسانی به شبکه ارتباطی همراه اول متصل شوند.

مودم روتر همراه اول مدل یو‌تل L443

همانطور که گفتیم مودم همراه اول مدل یو‌تل L443، یک مودم روتر رومیزی محسوب می‌شود، این مدل 18 سانتی‌متر طول، 13.2 سانتی‌متر ارتفاع و 4.8 سانتی‌متر ضخامت دارد. این مدل با وزن 400 گرم بسیار سبک است و اگر لازم به حمل آن باشد، به راحتی در کیف یا کوله‌پشتی شما جای می‌گیرد.

در جعبه مودم به جز خود دستگاه مودم، یک آداپتور، کابل LAN-RJ45، دو آنتن خارجی اضافی و قابل نصب بر روی مودم، دفترچه راهنما، یک سیمکارت دیتا و یک کارت فعال‌ساز وجود دارد تا شما بی‌نیاز از هر لوازم دیگری بتوانید مودم را راه‌اندازی کنید.

این مطلب را نیز مطالعه کنید: معرفی پرحجم‌ترین بسته‌های اینترنت همراه اول

در پشت مودم در کنار چهار پورت اترنت RJ-4، کلیدهای روشن و خاموش، وای‌فای، WPS و ریست دیده می‌شود. همچنین جایگاه وارد کردن سیمکارت نیز در پشت مودم طراحی شده است.

در دو سمت مودم 4G-LTE همراه اول مدل یو‌تل L443 محل قرارگیری دو آنتن 5 دسیبلی درون جعبه، مشخص است در جلوی مودم نیز با چراغ‌های ال‌ای‌دی می‌توانید از روشن بودن دستگاه، قدرت اتصال LTE، وضعیت سیمکارت و اتصال WLAN مطلع شوید.

کیفیت و قدرت اتصال مودم روتر 4G-LTE همراه اول

این مودم از استاندارد بی‌سیم 802.11 b/g/n و فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند، امنیت بی‌سیم مودم همراه اول با استفاده از فایروال در کنار استانداردها و پروتکل‌های WEP، AES، TKIP، WPA و WPA2 تامین می‌شود.

مودم همراه اول مدل یو‌تل L443 دارای قدرت انتقال تا 300 مگابیت‌‎بر‌ثانیه است و از هر سه سیستم‌عامل ویندوز، اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند.

بسته اینترنت یک ساله رایگان همراه با مودم

مودم روتر 4G-LTE همراه اول به جز کیفیت بالا و امکانات متعددی که دارد، همراه با یک بسته اینترنت یک ساله با حجم 300 گیگابایت به دست شما می‌رسد. شما پس از سفارش آنلاین، محصول را از طریق پست، درب منزل دریافت خواهید کرد.

پس از دریافت محصول، با قرار دادن سیمکارت دیتا درون مودم و استفاده از آن، بسته اینترنت 300 گیگابایت یک ساله سیمکارت به صورت خودکار ظرف 24 ساعت فعال می‌شود اما کاربران می‌توانند به صورت دستی و با وارد کردن شماره سریال سیمکارت در سایت قسمت “سفارشات من” حساب کاربری خود در سایت همراه اول، سیمکارت را فعال کنند.

البته پس از استفاده از سیمکارت در مودم، یک بسته اینترنت یک گیگابایتی بلافاصله فعال خواهد شد تا ظرف مدت 24 ساعته فعال‌سازی بسته 300 گیگابایتی، کاربران بتوانند از مودم استفاده کنند و به اینترنت دسترسی داشته باشند.

همانطور که گفتیم همراه با مودم، یک کارت فعال‌سازی جداگانه نیز ارسال خواهد شد، کاربران با در دست داشتن این کارت می‌توانند به مراکز فروش یا خدمات همراه اول مراجعه کرده و یک سیمکارت اعتباری رایگان همراه اول را دریافت کنند.

این مطلب را نیز مطالعه کنید: معرفی بهترین بسته‌های حجمی و نامحدود همراه اول

مودم‌های یوتل در صورت رعایت شرایط دارای دو سال گارانتی خدمات تعویض رایگان هستند. شرایط گارانتی این مودم شامل موارد زیر می‌شود:

  • مخدوش یا پاره شدن برچسب پلمب مودم
  • مخدوش شدن شماره سریال مودم
  • ضربه خوردگی یا آب دیدگی مودم
  • ایرادات ناشی از نوسانات برق
  • انجام هر گونه تعمیرات توسط افراد غیر مسئول

مودم روتر 4G-LTE همراه اول یک دستگاه سبک، کوچک اما پرقدرت و مداوم برای اتصال به شبکه ارتباطی گسترده همراه اول است، با این مودم می‌توانید در هر نقطه‌ای از کشور، طعم سرعت بالای اینترنت را بچشید و از اتصالی پایدار لذت ببرید.

این مودم در حال حاضر (1400/04/21) با قیمت یک میلیون و 390 هزار تومان به فروش می‌رسد، خریداران همراه مودم یک بسته اینترنت یک ساله 300 گیگابایتی با ارزش حدودی بیش از 200 هزار تومان دریافت خواهند کرد. خریداران می‌توانند از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول نسبت به خرید این مودم اقدام کنند.

6 در مورد “معرفی مودم LTE همراه اول با اینترنت رایگان 300 گیگابایتی یک ساله”

  1. من حجممو از کجا چک کنم چقدره کد رو میزنم اما فقط میگ ۳۰۰گیگ یه ساله نمیگه چقدرش باقی موندن

  2. محسن عبداللهی

    سلام و عرض ادب این مودم شما چه نوع سیم کارتی بهش میخوره فقط همراه اول یا سیم کارت های دیگر را جواب می دهد در ضمن بنده اگر تقاضا دهم برای راه اندازی کارشناسی دارید یا نه l443 چون دوست ندارم سر در گم بشم و چپ و راست زنگ بزنم و اطلاعات بخوام.

  3. پسرم برام گرفت, اما بسته ۳۰۰ گیگ شما دید منم دیدم اونقدر دنگ و فنگ سر راه مبزارن.که کلافت کنن پشبمون شی ۱۳۰۰ بنداری تو انباری

    1
    1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH