آموزش مشاهده نوتیفیکیشن گوشی همراه در ویندوز 10

خیلی از افراد هستند که هنگام کار با لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود، تمایلی به در دست گرفتن گوشی برای چک کردن نوتیفیکیشن‌ها ندارند. از طرفی تصور اینکه شما در حال کار کردن باشید و گوشی شما دائم با اعلام نوتیفیکیشن‌های مختلف، تمرکز شما را برهم بزند خوب نیست. از سوی دیگر نمی‌خواهید تماس‌های مهم و پیام‌های ضروری را از دست دهید. اما جای نگرانی و اضطراب وجود ندارد. شما می‌توانید به راحتی نوتیفیکیشن گوشی را در ویندوز ببینید تا علاوه بر کار کردن و تسلط بر کامپیوتر، نوتیفیکیشن‌های خود را هم چک کنید.

در این مطلب قصد داریم با آموزش چگونگی انجام این کار، مشاهده همه نوع نوتیفیکیشن در ویندوز را برای شما عزیزان امکان‌پذیر کنیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

روش مشاهده نوتیفیکیشن گوشی در ویندوز ۱۰

اولین نکته مهمی که باید بدانید، این است که نیازی به دانلود برنامه برای سیستم خود ندارید. با دانستن این موضوع در ادامه به توضیح روش موجود از صفر تا صد خواهیم پرداخت:

  • برای شروع، ابتدا منوی Start را باز کنید و عبارت Your phone را تایپ کرده و در پایین گزینه Open را انتخاب کنید (اگر این برنامه را نداشتید امکان دانلود آن خواهد بود).

دیدن نوتیفیکیشن در ویندوز

  • در این مرحله نوع گوشی خود را انتخاب کنید. (Android یا iPhone)

نوتیفیکیشن گوشی در ویندوز

  • در ادامه اپلیکیشنی به شما معرفی خواهد شد که باید آن را دانلود کرده و در گوشی خود، جهت ادامه کار باز کنید.

  • بعد از اتمام دانلود اپلیکیشن، آن را باز کرده و اکانت مایکروسافتی که روی ویندوز دارید را وارد نمایید. اگر لازم بود با استفاده از QR Code کانکت شوید. زمانی که ارتباط بین تلفن شما و کامپیوتر برقرار شد، روی گزینه Notifications که در منوی سمت چپ صفحه، نمایش داده شده است؛ کلیک کنید.

با انجام کاری که در بالا گفته شد، می‌توانید همه نوتیفیکیشن‌هایی که روی گوشی شما ظاهر شده را در این قسمت مشاهده کنید. همچنین می‌توانید با کلیک روی ضربدری که در کنار نوتیفیکیشن نمایش داده شده، آن را ببندید. با این حرکت، نوتیفیکیشن روی گوشی نیز بسته می‌شود.

برای نمایش همه نوتیفیکیشن‌های روی گوشی، گزینه Customize را انتخاب کنید. برای مثال اگر می‌خواهید نوتیفیکیشن‌ها در هنگام کار کردن شما روی گوشی ظاهر نشوند، در صفحه باز شده گزینه Display in the Your Phone app را غیرفعال کنید. یا می‌توانید گزینه Show Notification Banner را غیر فعال کنید.

غیرفعال کردن نوتیفیکیشن‌های غیرضروری

برای غیرفعال کردن نوتیفیکیشن‌ غیرضروری در ویندوز 10، روی دکمه Customize در منوی سمت چپ صفحه اپلیکیشن کلیک کنید و گزینه Choose Which apps Notify You را انتخاب کنید. از فهرستی که مشاهده می‌کنید، روی دکمه شناور اپلیکیشن‌هایی را که نمی‌خواهید از آن‌ها نوتیفیکیشن دریافت کنید، انتخاب و آن را غیرفعال کنید. اگر اپلیکیشن مورد نظر شما در فهرست نمایش داده نشده است، روی گزینه Show all کلیک کنید.

نوتیفیکیشن گوشی در ویندوز

شما راه دیگری برای نمایش نوتیفیکیشن گوشی در ویندوز 10 سراغ دارید؟ نظرات خودتان را با ما و سایر دوستان‌تان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

2 در مورد “آموزش مشاهده نوتیفیکیشن گوشی همراه در ویندوز 10”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH