جالبو مرکز فروش قطعات کامپیوتر و موبایل

دیگر دوران خرید به‌صورت حضوری گذشته است و نیازی نیست ساعت‌ها زمان صرف کنید تا یک وسیله را تهیه نمایید. امروزه شما می‌توانید هم‌زمان با نوشیدن فنجان قهوه یا چایتان با چند کلیک ساده هر چیزی که نیاز دارید را خریداری کرده و تهیه نمایید؛ اما در این‌بین موضوع اطمینان و اعتماد است.

با زیادشدن کلاه‌برداری‌های اینترنتی و صفحه‌های فیشینگ و درگاه‌های پرداخت تقلبی اعتمادکردن به سایت‌های فروشگاهی کار دشواری شده‌است از طرفی شما چون وسیله‌ای را که تهیه می‌کنید قادر به امتحان کردن آن نیستید، ممکن است وسیله خریداری شده از سایت‌های نامعتبر دچار خرابی و یا نقص باشد.

در ادامه قصد داریم شما را با یکی از بهترین، جامع‌ترین و معتبرترین فرشگاه‌های اینترنتی لوازم کامپیوتر و موبایل به نام جالبو آشنا کنیم.

از کجا کامپیوتر، موبایل و لوازم جانبی آن‌ها را بخریم

شما می‌توانید برای تهیه کامپیوتر، موبایل و لوازم جانبی‌های آن به بازار به بروید و بعد از ساعت‌ها وقت گذاشتن، خسته‌شدن و با دیدن قیمت‌های بالا لوازم و عدم یکی‌بودن قیمت‌ها به منزل برگردید یا می‌توانید از طریق گوشی همراهی که در دست دارید و یا سیستم رایانه‌تان از طریق اینترنت هرآن چه که درزمینه کامپیوتر و موبایل نیاز دارید را از سایت فروشگاه اینترنتی جالبو تهیه نمایید.

جالبو معتبرترین مرکز فروش اینترنتی کامپیوتر، موبایل و لوازم جانبی

در سایت فروشگاهی جالبو لوازم و دستگاه‌های متعددی ارائه می‌شود که در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین‌های آن‌ها می‌پردازیم:

  • هارد اکسترنال: ‌هارد اکسترنال یک حافظه جانبی است که شما می‌توانید برای انتقال اطلاعات و ذخیره‌سازی اطلاعات از این وسیله استفاده کنید. ‌هارد اکسترنال همان‌طور که از نامش پیداست یک قطعه خارجی بوده و شما می‌توانید این وسیله را از طریق پورت یا همان درگاه USB به سیستم متصل کنید.
    ظرفیت هاردهای اکسترنال یا HDD متفاوت است و شما می‌توانید با توجه به نیازتان هاردی را خریداری نمایید که نیازهای شما را برای داشتن فضای بیشتر برآورده می‌کند.
  • هارد اینترنال: ‌هارد اینترنال حافظه اصلی دستگاه رایانه است که تمامی ‌اطلاعات شما اعم از سیستم‌عامل، فایل‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها، دیتاها و… برروی آن ذخیره می‌شود. در خصوص ‌هارد اینترنال همان‌طور که از نام آن پیداست به‌صورت داخلی بوده و در داخل کیس قرار دارد و بر روی مادربرد کامپیوتر نصب می‌شود.
    در هارد اینترنال اطلاعات از طریق یک کابل SATA به‌ هارد منتقل می‌شوند. سرعت انتقال اطلاعات در ‌هارد اینترنال به دلیل استفاده از کابل SATA بیشتر از ‌هاردهای اکسترنال می‌باشد.

  • مادربرد: مادربرد یا برد سیستم یا برد اصلی یک برد مدار چاپی است که مهم‌ترین قسمت یک سیستم رایانه‌ای به‌حساب می‌آید. تمامی‌قسمت‌های رایانه همچون پردازنده، کارت گرافیک، حافظه و… بر روی آن سوار می‌شوند. علاوه بر همه این‌ها قسمت اصلی سیستم که BIOS نام دارد نیز بر روی مادربرد قرار دارد.
    اگر سیستم رایانه را مثل بدن انسان فرض کنیم و پردازنده مغز این انسان باشد. استخوان‌ها بدنه‌ی مادربرد و پورت‌های آن هستند که قطعات دیگر سیستم بر روی آن سوار شده‌اند و برد چاپی آن نیز سیستم عصبی است که وظیفه انتقال اطلاعات و فرامین و هماهنگی‌های سیستم را بر عهده دارد.
  • حافظه SSD: حافظه SSD (حافظه جامد) درواقع همان حافظه فلش با ظرفیت‌های بیشتر است. این قطعه به‌عنوان نسخه جدیدتر از حافظه‌های hdd شناخته می‌شود. این حافظه‌ها به‌صورت کاملاً الکترونیکی هستند و در آن‌ها از قطعات مکانیکی استفاده نشده‌است و به همین خاطر عمر و دوام بیشتری نسبت به‌ هاردهای HDD دارند.
    علاوه بر این سرعت انتقال و ذخیره‌سازی اطلاعات در این حافظه‌ها بیشتر از ‌هاردها هستند. همچنین در استفاده از‌ هاردهای اینترنال و اکسترنال نگرانی‌هایی ازجمله تکان دادن، ضربه خوردن، افتادن و… وجود دارد که با استفاده از حافظه‌های SSD دیگر این نگرانی‌ها برای شما وجود نخواهد داشت.
  • خنک کننده کامپیوتر: با روشن‌شدن رایانه و شروع به فعالیت قسمت‌های مختلف، گرمای زیادی توسط قطعه‌های مختلف رایانه در داخل کیس از جمله پردازنده و کارت گرافیک ایجاد می‌شود. افزایش دما در قطعات الکترونیکی موجب کاهش کارایی و استهلاک بیشتر شده و پس از مدتی قطعه را دچار خرابی می‌کند.
    برای خنک‌کردن سیستم‌های رایانه از دو روش ایرکویل و واترکویل استفاده می‌شود. در استفاده از ایرکویل یا خنک کننده هوا که از طریق فن‌های خنک‎‌کننده انجام می‌شود، فن هوای گرم داخل سیستم را به بیرون منتقل می‌کند و هوای خنک‌تر بیرون را به داخل می‌کشد تا قطعات خیلی داغ نشوند. همچنین در واترکویل نیز از یک مایع که در حال گردش است برای خنک‌کردن سیستم استفاده می‌شود.
  • کارت گرافیک: کارت گرافیک یکی از قطعه‌های اصلی هر رایانه است که وظیفه پخش تصویر را با وضوح مختلف به عهده دارد. کارت گرافیک هرچقدر قوی‌تر باشد شما می‌توانید به‌وسیله رایانه تصاویر را با وضوح و کیفیت بالاتر مشاهده کنید.

  • کامپیوتر آل این وان All in one: کامپیوترهای آل این وان سیستم‌هایی هستند که در آن‌ها کیس و موارد دیگر وجود ندارد و تمام سیستم رایانه شما در یک مانیتور خلاصه شده‌است. با گذشت زمان این رایانه‌ها در حال رشد و ارتقا هستند و تصور می‌شود تا چند سال دیگر خبری از کیس‌های بزرگ نباشد و تمامی‌مصرف کنندگان خانگی، ادارات، کارمندان و… از این رایانه‌ها برای انجام کارهای رایانه‌ای‌شان از این کامپیوترها استفاده کنند.

در فروشگاه اینترنتی جالبو تمامی‌ نیازهای شما برای تهیه لوازم کامپیوتر و موبایل وجود دارد و می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. موارد ذکر شده بالا تنها گوشه‌ای از وسایلی است که شما می‌توانید از این سایت تهیه نمایید.

از دیگر وسایل ارائه‌شده توسط سایت جالبو می‌توان به انواع لپ‌تاپ و نوت بوک، انواع مختلف موبایل و تبلت، نمایشگر یا مانیتور، حافظه رم، لوازم جانبی مثل کیبورد و موس و اسپیکر و… و ماشین‌های اداری مثل پرینترها و چاپگرها و همچنین تجهیزات شبکه همچون مودم و روتر و بسیاری از وسایل دیگر که می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروشگاه جالبو به آدرس https://jalbo.net آن‌ها را مشاهده کنید و هرچیزی که در زمینه کامپیوتر و موبایل نیاز دارید، تهیه نمایید.

علاوه بر تمامی ‌این‌ها سایت جالبو تضمین اصالت و تضمین قیمت و گارانتی را به همراه تمامی ‌محصولاتش خدمت شما عزیزان ارائه می‌دارد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

2 در مورد “جالبو مرکز فروش قطعات کامپیوتر و موبایل”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH