سامسونگ گلکسی زد فولد 3 از قلم S Pen Pro پشتیبانی خواهد کرد

تاکنون پیرامون پرچم‌داران تاشو آینده سامسونگ با اسامی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 اطلاعات و گمانه‌زنی‌های متعددی مطرح شده است. همچنین سامسونگ با انتشار تیزرهایی از این 2 اسمارت‌فون، هیجان عموم کاربران را برانگیخته است. با این‌حال زمان عرضه گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است.

چندین مورد از تیزرها، تصاویر و اطلاعات منتشر شده نشان‌دهنده گلکسی زد فولد 3 همراه با قلم سنتی S Pen به‌صورت متصل به آن هستند. با این‌حال برخی شواهد به پشتیبانی این هندست از قلم S Pen Pro با امکانات و توانایی‌های بیش‌تر اشاره دارند. اکنون سامسونگ اقدام به ثبت محصولی برای S Pen Pro در کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات‌متحده (FCC) نموده است. بر اساس اسناد FCC گلکسی زد فولد 3 مجهز به قلم S Pen Pro خواهد بود.

سند فوق اخیرا به‌صورت عمومی منتشر شده و از عرضه قریب‌الوقوع قلم S Pen Pro حکایت دارد. این قلم از اتصال بلوتوث پشتیبانی کرده و از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود. در این میان به زمان دقیق عرضه S Pen Pro اشاره نشده است؛ اگرچه بر اساس پیش‌بینی‌ها این ابزار جانبی به‌همراه برخی دستگاه‌های سامسونگی طی سال جاری معرفی خواهد شد.

بر اساس محتوای سند FCC، قلم S Pen Pro از اسمارت‌فو‌ن‌های گلکسی S21 اولترا، سری گلکسی نوت 20، گلکسی نوت 10 لایت، تبلت‌های سری گلکسی تب S7 و سایر دستگاه‌های مجهز به رابط کاربری One UI 3.1 یا ورژن‌های جدیدتر از آن پشتیبانی خواهد کرد.

اکنون مدت‌هاست که شرکت سامسونگ رویداد Galaxy Unpacked خود را به‌طور سنتی در ماه آگوست برگزار می‌کند. در جریان این مراسم از برخی پرچم‌داران برجسته و سایر محصولات احتمالی کمپانی رونمایی خواهد شد.

یک شخص خبرچین پیش‌تر پیش‌بینی کرد که رویداد آینده Galaxy Unpacked در روز 11 آگوست (20 مرداد ماه) برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود که سامسونگ در جریان رویداد آینده خود از اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 3 و سایر محصولات نظیر گلکسی زد فلیپ 3، مدل‌های مختلف گلکسی واچ و ایرفون‌های گلکسی بادز رونمایی کند.

گلکسی زد فولد 3 دربردارنده برخی فناوری‌های نوآورانه‌ای است که سامسونگ امیدوار است این هندست با وجود آن‌ها بتواند به جایگاهی برتر نسبت به سایر رقبای خود دست پیدا کند.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی زد فولد 3 از قلم S Pen Pro پشتیبانی خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH