برای انتشار رپورتاژ آگهی چقدر هزینه کنیم؟

مدیریت هزینه ها در کسب و کار آنلاین از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و اگر به درستی انجام نشود، می تواند بحران مالی زیادی برای آن کسب و کار به وجود بیاورد. یکی از بخش های مهمی که در استراتژی بازاریابی و سئو کسب و کارها وجود دارد، رپورتاژ آگهی است!

در واقع شما برای آن که بتوانید سایت مربوط به کسب و کارتان را به رتبه قابل قبولی برسانید، باید حتماً رپورتاژ آگهی خریداری کنید تا رتبه آن بهبود پیدا کند. یکی از سوالاتی که کاربران می پرسند، این است که برای انتشار رپورتاژ آگهی چقدر هزینه کنیم؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی این مورد بپردازیم تا به راحتی بتوانید رپورتاژ آگهی مناسب با کسب و کار خود را خریداری کنید. بنابراین اگر این سوال برای شما پیش آمده است، در این مقاله ما را همراهی کنید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

اگر در حوزه کسب و کار اینترنتی فعال هستید، شاید تا کنون نام رپورتاژ آگهی به گوشتان خورده باشد! در واقع رپورتاژ آگهی نوعی محتوا است که در سایت های دیگر منتشر می شود و شما می توانید در آن کلمات کلیدی خود را به صفحه موردنظر لینک کنید. در رپورتاژ اگهی معمولاً هدفی دنبال می شود که این هدف به استراتژی و نوع کسب و کار بستگی دارد! به عنوان مثال گاهی اوقات در رپورتاژ آگهی محصولات یا خدماتی معرفی می شوند تا کاربران آن رسانه در صورتی که به آن نیاز داشتند، استفاده کنند. قیمت رپورتاژ آگهی بسیار مناسب است و اگر بتوانید رسانه های مناسب را انتخاب کنید، در هزینه های خود صرفه جویی کرده اید و در دراز مدت می توانید به رتبه های اول گوگل دست پیدا کنید. بسیاری از افرادی که به دنبال آموزش سئو هستند هم باید رپورتاژ آگهی را یاد بگیرند و بدانند که کدام رسانه مناسب است و چقدر باید هزینه کنند.

چرا انتشار رپورتاژ آگهی هزینه دارد؟

یکی دیگر از سوالاتی که برای کاربران پیش می آید، این است که چرا انتشار رپورتاژ آگهی هزینه دارد؟ رپورتاژ آگهی یکی از روش‌ تبلیغاتی است و هر روش تبلیغاتی هزینه خاص خود را دارد. در واقع شما برای آن که دیده شوید و کاربران زیادی با کسب و کار شما آشنا شوند، باید هزینه آن را پرداخت کنید! اما چه کسی این هزینه را دریافت می کند؟ رسانه هایی که حاضر می شوند محتوای شما را منتشر کنند، این هزینه را دریافت می کنند. جالب است بدانید بسیاری از رسانه ها، رپورتاژ آگهی را به چشم درآمد نگاه می کنند و گاهی اوقات درآمد بسیار خوبی هم برای آن ها خواهد داشت. بنابراین اگر شما قصد انتشار رپورتاژ آگهی در رسانه های مختلفی را دارد، باید هزینه آن را پرداخت کنید و هزینه آن بستگی به شرایط آن رسانه دارد! در بخش بعدی به بررسی کامل این موضوع می پردازیم.

چقدر برای رپورتاژ آگهی هزینه کنیم؟

اگر قصد انتشار رپورتاژ آگهی را دارید، با توجه به قیمت رپورتاژ آگهی حتماً این سوال برای شما پیش آمده است که چقدر باید برای آن هزینه کنیم؟ این سوال به مسائل مختلفی بستگی دارد که در این بخش 8 مورد از مهم ترین فاکتورهای آن را بررسی می کنیم:

  • عمومی یا تخصصی بودن رسانه

اولین مسئله ای که در قیمت رپورتاژ آگهی تاثیرگذار است، موضوع رسانه موردنظر است! معمولاً رسانه های عمومی با وجود آن که بازدید بالاتری دارند، هزینه کمتری نسبت به رسانه های تخصصی دارند. دلیل آن هم این است که مخاطبان هدف در رسانه های تخصصی کاملاً مشخص هستند و همین مسئله باعث شده تا با انتشار رپورتاژ آگهی در این رسانه ها بتوانید مخاطبان هدف را جذب و محصولات خود را به آن ها معرفی کنید.

  • اعتبار سئو رسانه موردنظر

هر سایت یا رسانه ای از نظر گوگل، اعتباری از نظر سئو دارد که اگر اعتبار رسانه موردنظر شما بالا باشد، هزینه آن بیشتر است. اعتبار سئو دامنه های مختلف با نام دامین اتوریتی و پیج اتوریتی شناخته می شود که باید حتماً آن را بررسی کنید. گاهی اوقات سایت ها با تکنیک های غیر قانونی اقدام به افزایش دامین اتوریتی به صورت ناگهانی می کنند که این سایت ها از نظر گوگل ارزش زیادی ندارند و نمی تواند به رشد کسب و کارتان کمک کند.

اگر در زمینه سئو سایت اطلاعات کافی ندارید میتوانید آموزش سئو تسمینو را مطالعه نمایید : tesmino.com/blog/آموزش-سئو/

  • میزان ترافیک روزانه رسانه موردنظر

یکی دیگر از فاکتورهای تاثیر گذاری روی قیمت رپورتاژ آگهی میزان ترافیک رسانه موردنظر است! هر چقدر ترافیک رسانه موردنظر بیشتر باشد، هزینه آن هم بیشتر است. دلیل آن هم این است که شانس بیشتر دیده شدن محتوای شما در رسانه های پربازدید نسبت به رسانه های دیگر بیشتر است و به راحتی می توانید کاربران بیشتری جذب کنید. در آموزش سئو یکی از مسائلی که باید یاد بگیرید، این است که چگونه میزان ترافیک سایت خود را افزایش دهیم! انتشار رپورتاژ در رسانه های پر بازدید از راه های افزایش بازدید مستقیم سایت است.

  • میانگین بازدیدکنندگان هر مطلب

یکی دیگر از مسائلی که باید دقت کنید، این است که میانگین بازدیدکنندگان هر مطلب چقدر است! دقت کنید که ترافیک سایت با میانگین ترافیک هر مطلب کاملاً فرق می کند و باید این مسئله را در نظر داشته باشید. اگر میانگین بازدید مطالب یک سایت زیاد باشد، قیمت رپورتاژ آگهی در آن سایت هم بیشتر است و باید حتماً این مسئله را در نظر داشته باشید که اگر ترافیک سایت زیاد باشد اما مطالب آن بازدید نداشته باشد، آن سایت به درد انتشار رپورتاژ آگهی نمی خورد. این مسائل را می توانید در آموزش سئو مقدماتی یاد بگیرید و از آن استفاده کنید.

  • محل انتشار رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از مسائلی که روی قیمت رپورتاژ آگهی تاثیر زیادی دارد، محل انتشار رپورتاژ آگهی است! گاهی اوقات رپورتاژ آگهی تنها یک صفحه از سایت است و عنوان آن صفحه در هیچ جای دیگر سایت دیده نمی شود. در این صورت هزینه رپورتاژ آگهی کاهش پیدا می کند. البته برخی رسانه ها با دریافت هزینه بیشتر به شما اجازه انتشار آن در صفحات دیگر سایت را می دهند.

  • زمان ماندگاری رپورتاژ در رسانه موردنظر

در بسیاری از رسانه ها رپورتاژ آگهی دائمی است اما گاهی اوقات رسانه هایی وجود دارند که رپورتاژ آگهی در آن ها مدت زمان دارد! به عنوان مثال ممکن است رپورتاژ شما تنها یک سال روی آن سایت باقی بماند و پس از آن حذف شود. برخی رسانه ها هم با پرداخت هزینه سالانه به شما اجازه باقی ماندن روی آن سایت را می دهد که این مسئله روی قیمت رپورتاژ آگهی تاثیرگذار است.

  • انتشار رپورتاژ در دسته بندی خاص

گاهی اوقات رسانه ها به شما اجازه انتشار رپورتاژ آگهی در دسته بندی خاص را می دهند اما رسانه هایی وجود دارند که این کار را تنها با پرداخت هزینه بیشتر اجازه می دهند. در واقع شما برای انتشار محتوای خود در یک دسته خاص، باید هزینه آن را پرداخت کنید و در غیر این صورت تنها در دسته بندی رپورتاژ منتشر می شود. این مسئله باعث می شود تا کاربران بتوانند از طرف دسته بندی موردنظر هم محتوای شما را ببینند.

  • انتشار رپورتاژ در صفحه اول رسانه موردنظر

یکی دیگر از مسائلی تاثیرگذار روی قیمت رپورتاژ آگهی انتشار آن در صفحه اصلی است! انتشار محتوا در صفحه اصلی به کسب و کارها کمک می کند تا محتوای آن ها توسط هزاران کاربر خوانده شود و به صورت مستقیم بتوانید ترافیک جذب کنید. اگر چنین رسانه ای را انتخاب می کنید، حتماً باید عنوان و تصویر شاخص جذابی داشته باشید تا کاربران ترغیب به خواندن محتوای شما شوند. در غیر این صورت نمی توانید ترافیک خوبی جذب کنید و این مسئله بازدهی رپورتاژ را کاهش می دهد.

تسمینو
تسمینو

در نهایت، اگر برای وبسایت یا کسب و کار اینترنتی خود نیاز به خرید رپورتاژ آگهی باکیفیت دارید، به راحتی می توانید از طریق پلتفرم رپورتاژ آگهی تسمینو اقدام کنید. این پلتفرم رسانه های مختلفی را پس از عبور دادن از فیلترهای مختلف، در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید بهترین آن ها را برای انتشار رپورتاژ انتخاب کنید. همچنین تیم پشتیبانی و مشاوره در خدمت شما است تا سوالات پیش از خرید نظیر مشکلات سئو را مطرح کنید و هنگام خرید شما را به صورت کامل راهنمایی می کند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “برای انتشار رپورتاژ آگهی چقدر هزینه کنیم؟”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH