4 دلیل برای خرید توکن شیبا اینو (SHIBA INU)

پس از آنکه در اواخر سال 2020 میلادی، بازار رمز ارزها رشد عجیبی داشت و این روند صعودی را در سال 2021 نیز ادامه داد؛ بسیاری از افراد این بازار را برای سرمایه گذاری انتخاب کردند.

بازار کریپتو کارنسی، جذابیت‌های زیادی داشته و البته از سوی مقابل ریسک زیادی نیز دارد. طبیعی است که با مطالعه و بررسی مناسب، ورود به این بازار، یکی از بهترین راه‌های کسب سود است. از مهمترین ویژگی‌های این بازار می‌توان به 24 ساعته بودن و البته عدم نیاز به هزینه زیاد برای خرید کوین‌ها، توکن‌ها و … اشاره کرد.

پس از رشد عجیب و غریب بیت‌کوین و سپس آلت کوین‌ها و بعدهم توکن‌ها؛ این روزها افراد بیشتری به سراغ توکن یا کوین‌هایی می‌روند که قیمت مناسبتری داشته و نگه داری از آنها ریسک کمتری داشته باشد.

یکی از گزینه‌های مطرح این روزهای بازار، توکن Shiba inu است. توکنی که پس ازمدت کوتاهی توسط صرافی‌های بزرگ بین المللی پذیرفته و رشد قیمتی خود را آغاز کرد.

اما بیایید به چند نکته جالب برای خرید این توکن نگاه کنیم.

  • هیجان

هیجان یکی از مهمترین عوامل رشد رمزارزها در بازار کریپتو کارنسی است. پس از عرضه اولیه هر توکن یا آلت کوین، به سرعت در بازار برای خرید و فروش آن هیجان ایجاد می‌شود. شیبا هنوز در آن محدوده بوده و با حجم بالای خرید و فروش آن، می‌توان به راحتی این موضوع را ثابت کرد.

شیبا را قاتل دوج کوین می‌دانند؛ رشد شیبا تاکنون نشان می‌دهد که راه خوب و روشنی برای ادامه این صعود وجود دارد.

  • قیمت ارزان

خب یکی از مهمترین دلایل انتخاب توکن‌های تازه وارد، قیمت بسیار بسیار ارزان آن‌هاست.

شما هم اکنون با حدود 100 هزارتومان می‌توانید چند صد هزار شیبا بخرید. به این فکر کنید که در صورت رشد قیمت این توکن؛ چه سود سرشاری منتظر شما خواهد بود!

  • نگاهی به سابقه دیگران

سال گذشته قیمت دوج کوین، 0.0025 دلار بود. این روزها دوج کوین با قیمت‌هایی نزدیک به 0.21 دلار معامله می‌شود. این رخداد می‌تواند برای هر توکن ارزان قیمتی رخ دهد! پس امید داشته باشید.

  • حضور شیبا در صرافی‌های بین المللی و مهم

یکی از مهمترین راه‌های اعتماد به توکن‌های تازه وارد، لیست شدن آن در صرافی‌های بین المللی است. پس از اینکه شیبا مورد اعتماد بایننس و سایر صرافی‌ها قرارگرفت؛ رشد قیمتی آن نیز آغاز شد. یونی سواپ، هوبی گلوبال، کوکوینو… از مهمترین صرافی‌هایی هستند که شیبا را با کمترین کارمزد به شما ارائه می‌دهند. همچنین لیست شدن شیبا اینو در برخی صرافی‌های معتبر ایرانی نیز، مزیت دیگر این توکن تازه وارد است.

از کجا شیبا اینو بخریم؟

در داخل کشور برخی صرافی‌های آنلاین اقدام به خرید و فروش شیبا اینو می‌کنند که همگی مبتنی بر شبکه و بستر اتریوم هستند و شما برای نقل و انتقال آن، می‌بایست کارمزد بسیار بالایی را پرداخت نمایید. اما مطمئن‌ترین و البته ارزانترین روش برای خرید شیبا اینو تهیه آن از پلتفرم‌های P2P یا همتا به همتایی است که در آنجا کاربران بر بستر شبکه جدید بایننس یعنی BEP20 اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال همچون شیبا اینو به‌صورت مستقیم با یکدیگر می‌کنند و به همین خاطر قیمت کوین چه برای خرید و چه فروش بهتر خواهد بود. بر بستر این شبکه، دیگر خبری از کارمزدهای گران قیمت نخواهد بود.

در حال حاضر اپلیکیشن ارزیف تنها پلتفرمی است که شیبا اینو را بر بستر شبکه BEP20 در ایران عرضه می‌کند. شما به راحتی می‌توانید از طریق دریافت آن از گوگل پلی، ثبت نام کرده و صاحب کیف پول اختصاصی این توکن ارزان قیمت و جذاب نیز در آنجا بشوید. پس اگر به شیبا اینو علاقه‌مند هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف

لینک دانلود مستقیم

5 در مورد “4 دلیل برای خرید توکن شیبا اینو (SHIBA INU)”

  1. اگر تمایل داشتید بنده در خدمتم .
    انجام پروژه های برنامه نویسی تحت وب ، ویندوز ، اندروید
    راه های ارتباطی :
    ***************
    ***************************
    *************************************
    ********************

    1. مجتبی مسکینی

      بله مشکلی پیش نمیاد
      نهایتا شما می‌تونید معامله کنید و بعد از خرید ارزهای خودتون رو به کیف پول فیزیکی انتقال بدین که دیگه نگرانی هم وجود نداشته باشه

  2. توی این همه ارز دیجیتال ادم نمیدونه کدومو بخره و کدوم فیک وخطریه
    همشونم واس خودشون تبلیغات دارن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH