لپ تاپ لنوو که فیلم بین‌ها را راضی می‌کند

برند لپ تاپ لنوو همانند دو برند لپ تاپ سامسونگ و لپ تاپ ایسوس تنوع قیمتی بسیار زیادی دارد. یکی از کاربردهای اصلی لپ تاپ، تماشای فیلم و ویدئو است. اما کدام یک از لپ تاپ‌های لنوو برای این کار مناسب‌ترند؟

برند هنگ کنگی لنوو کار خودش را در سال ۱۹۸۴، در زمینه‌ی تولید لوازم الکترونیکی و قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر شروع کرد. این برند به تولید لپ تاپ‌هایی مشهور است که نسبت قیمت به کارایی بسیار زیاد و تنوع قیمتی فوق‌العاده‌ای دارند. شما می‌توانید با مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی لپ تاپ و کامپیوتر به نام مقداد آی تی، تنوع بسیار زیاد لپ تاپ‌های لنوو را به چشم خود ببینید. قیمت لپ تاپ سامسونگ، قیمت لپ تاپ ایسوس و لپ تاپ اچ پی نیز تنوع زیادی دارد ولی تنوع محصولات آن‌ها، قابل مقایسه با لنوو نیست.

یکی از کاربردهای رایج یک لپ تاپ، تماشای فیلم و ویدئو است. هر کسی که به دنبال خرید لپ تاپ باشد، حتما به اندازه‌ و کیفیت صفحه نمایش دقت می‌کند اما معمولا کمتر کسی به اسپیکرها توجه دارد که در کیفیت تجربه‌ی فیلم دیدن، تاثیر بسیار زیادی دارند.

برند لنوو در تمامی محدوده‌های قیمتی، لپ تاپ‌های بسیار متنوعی تولید می‌کند و بعضی از لپ تاپ‌های ارزان‌قیمت این برند، تمام نیاز شما را برای تماشای فیلم، سریال و کلیپ‌های ویدئویی برطرف می‌کنند و برای این کار، نیازی به خرید یک لپ تاپ گیمینگ گران قیمت ندارید. در ادامه، یک لپ تاپ‌های لنوو را که برای فیلم دیدن مناسب است، به شما معرفی می‌کنیم. در انتها نیز در رابطه با دو مدل ارزان قیمت لپ تاپ سامسونگ و لپ تاپ ایسوس که می‌توانند تجربه‌ی خوبی از تماشای فیلم و سریال برای شما فرآهم آورند، صحبت خواهیم کرد.

لپ تاپ لنوو فلکس ۴ دو در یک

این لپ تاپ مجهز به یک پردازنده‌ی اینتل Core i5 و ۸ گیگابایت رم DDR4 است که فراتر از توان پردازشی و حافظه‌ی رم مورد نیاز برای تماشای فیلم است. ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی SSD سرعت این لپ تاپ را تضمین می‌کند و یک صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۶/۱۵ اینچی FULL HD، تضمین می‌کند که از کیفیت فیلم لذت ببرید.

اگر نیازمند یک لپ تاپ ۲ در ۱ به روز و پیشرفته برای فیلم دیدن هستید، لپ تاپ لنوو فلکس ۴، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. این لپ تاپ دارای حالت تبلت (tablet mode) است؛ به این معنی که می‌توانید آن را به شکل یک تبلت در بیاورید. تجربه‌ی فیلم دیدن در حالت تبلت در بسیاری از مواقع، مثل زمانی که در مسافرت هستید، بسیار خوب است.

این لپ تاپ لنوو دارای یک طراحی سبک و نازک است که کار کردن با آن در حالت تبلت را بسیار آسان و قابلیت پرتابل بودن آن را بهتر می‌کند.

صفحه نمایش FULL HD برا تماشای اکثر فیلم‌های امروزی با حداکثر کیفیت، کفایت می‌کند زیرا ساخت فیلم و ویدئو با کیفیت 4K هنوز خیلی رایج نشده است.

پردازنده‌ی Intel Core i5 و ۸ گیگابایت رم این لپ تاپ، عملکرد سریع و روان آن را در هنگام انجام چندین کار به صورت همزمان تضمین می‌کند ولی نمی‌توان لنوو فلکس ۴ را یک لپ تاپ گیمینگ نامید. البته، کارت گرافیک Intel HD Graphics 520 اغلب بازی‌های سبک را به خوبی اجرا می‌کند.

یکی دیگر از مشخصاتی که این لپ تاپ را برای تماشای فیلم به ویژه در مسافرت، مناسب ساخته است، ظرفیت بالای باتری آن است.

از دیگر مزیت‌های این لپ تاپ لنوو می‌توان به بدنه‌ی محکمش که در مقابل ضربات ناگهانی و تصادفی مقاوم است، اشاره کرد.

این لپ تاپ دارای یک پورت HDMI است که برای کسانی که می‌خواهند با لپ تاپشان فیلم ببینند، یک ویژگی ضروری است. دیگر پورت‌های سمت چپ آن عبارتند از یک پورت USB 3 نوع C نسل یک و یک جک هدست. سمت راست دارای یک SD کارت ریدر و دو USB 3 نوع A نسل ۱ است که یکی از آن‌ها همیشه روشن است و حتی زمانی که لپ تاپ روشن باشد می‌توانید از آن برای شارژ کردن گوشی خود استفاده کنید.

شما می‌توانید بهترین و ارزان‌ترین لپ تاپ‌های ایسوس را از مقداد آی تی بخرید و خیالتان از بابت گارانتی آن‌ها راحت باشد.

لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک ۱۲

یک صفحه نمایش خوب یکی از شرط‌های مهم در خرید یک لپ تاپ برای تماشای فیلم و ویدئو است. از این نظر، لپ تاپ گلکسی بوک ۱۲ یکی از بهترین لپ تاپ‌های موجود در بازار است. صفحه نمایش ۱۲ اینچی این لپ تاپ، از آن جدا می‌شود و همانند یک تبلت کار می‌کند. پس این لپ تاپ، یک لپ تاپ ۲ در ۱ است. یک قلم نوری نیز به کار کردن با صفحه نمایش آن کمک می‌کند. البته قیمت لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک ۱۲ کمی زیاد است.

صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع OLED است و زاویه‌ی دید گسترده‌تری در مقایسه با LCD دارد. باتری این لپ تاپ می‌تواند تا ۷ ساعت شارژ نگه دارد و پردازنده‌ی مرکزی آن، یک پردازنده‌ی Core i5 نسل هفت است که برای فیلم دیدن کفایت می‌کند ولی برای گیمینگ خوب نیست. بات توجه به رم ۴ یا ۸ گیگابایتی و هارد SSD، نمی‌توان گفت که قیمت لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک ۱۲، خیلی غیر بالا است اما ارزان هم نیست.

اگر قیمت این لپ تاپ برای شما کمی بالا است، می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی به صورت قسطی خریداری کنید.

لپ تاپ ایسوس HD کروم‌بوک ۱۴ اینچی

این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش HD با زاویه دید ۱۸۰ درجه است. به علاوه، این صفحه نمایش، خاصیت ضد بازتابش نور دارد که تجربه‌ی فیلم دیدن با آن را لذ‌بخش‌تر می‌کند. پردازنده‌ی لپ تاپ ایسوس HD کروم بوک ۱۴ اینچی، از نوع سلرون N3350 است که همراه با یک رم ۴ گیگابایتی و کار ت گرافیک Intel HD Graphics برای فیلم دیدن کفایت می‌کند.

دو استریو اسپیکر بسیار با کیفیت همراه با یک جک هدفون/میکروفون combo، این لپ تاپ را کاملا برای فیلم دیدن مناسب ساخته‌اند اما ظرفیت باتری چندان زیاد نیست و برای تماشای فیلم در سفر، پشتیبانی چندانی از شما نمی‌کند و با یک بار شارژ کردن، نهایتا بتوانید دو فیلم سینمایی ۹۰ دقیقه‌ای با آن ببینید.

قیمت لپ تاپ ایسوس HD کروم بوک ۱۴ اینچی بسیار پایین است و اگر به دنبال خرید یک لپ تاپ فقط برای انجام کاربردهای روزانه و برای فیلم دیدن هستید، این لپ تاپ را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جمع‌بندی

به نظر  می‌رسد که از میان سه لپ تاپی که در بالا به شما معرفی کردیم، لپ تاپ لنوو فلکس ۴ برای فیلم دیدن بهتر از دو لپ تاپ دیگر است و کارایی آن حتی برای انجام بازی‌ههای کامپیوتری سبک، بسیار خوب است. اگر یک لپ تاپ ارزان قیمت فقط برای کارهای روزمره و فیلم دید می‌خواهید، قیمت لپ تاپ لنوو HD کروم بوک ۱۴ اینچی به اندازه‌ی کافی پایین است اما لپ تاپ سامسونگ گلکسی بوک ۱۲، با وجود صفحه نمایش OLED خود، «نسبت کارایی به قیمت» خیلی بالایی ندارد. برای خرید ارزان‌ترین و با کیفیت‌ترین لپ تاپ‌های مناسب برای تماشای فیلم و سریال می‌توانید به فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی مراجعه کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “لپ تاپ لنوو که فیلم بین‌ها را راضی می‌کند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH