ضرورت خدمات آنلاین ترجمه رسمی در تهران

دارالترجمه رسمی و خدمات آن، چه به‌شکل حضوری و چه آنلاین، گره‌گشای بسیاری از موارد کاری است. این مورد به‌ویژه در امور مربوط به مهاجرت و اخذ اقامت در دامنه وسیعی به ارائه خدمات مفید می‌پردازد.

این روزها با توجه به شرایط کرونایی از یکسو و نیاز به سرعت بالا در ترجمه رسمی از سوی دیگر، خدمات آنلاین دارالترجمه با استقبال بالایی همراه شده است. حتما میدانید یکی از زمانبرترین موارد در پروسه ترجمه رسمی، حضور فرد متقاضی در مکان دارالترجمه جهت ارائه مدارک و تنظیم درخواست و سفارش بود. اما امروزه در دارالترجمه آنلاین مرکزی تهران با سرعت بالا در دریافت و ارسال مدارک و همچنین ارائه گزارش از مراحل مختلف پروسه ترجمه رسمی، توانسته رضایت کاربران را بیش از پیش جلب نماید.

در این مطلب می‌خوانیم:

  • چرا خدمات آنلاین دارالترجمه رسمی طرفداران بیشتری دارد؟
  • آیا انجام آنلاین کارها در دارالترجمه از هزینه‌ها کم می‌کند؟
  • خدمات آنلاین برای ترجمه به چه زبان‌هایی است؟

با ما در مطالعه این مطلب همراهی کنید.

خدمات آنلاین ترجمه رسمی: آسان، سریع و ارزان‌تر!

برای همه ما پیش میاید که گاهی علی‌رغم برنامه‌‌ریزی‌هایی شخصی، مجبور هستیم تا برخی از کارهای خود را سریع‌تر از حالت معقول انجام دهیم. انجام کارهای دقیقه نودی و فوری همیشه نیازمند یک راه‌حل منطقی است تا همه کارها به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

ترجمه و فرآیند آن یکی از پر کاربردترین مسائل دقیقه نودی است که ترجیح میدهیم به راحتی به انجام می‌رسد. ترجمه رسمی فوری راه نجاتی است تا افرادی که زمان کمی ‌برای ترجمه اسناد و مدارک خود دارند در کمترین زمان ممکن، ترجمه رسمی مدارک خود را تحویل بگیرند و وارد پروسه‌ای بعدی امور مربوطه شوند.

دلایل فراوانی برای اقبال عمومی به خدمات آنلاین دارالترجمه رسمی مرکزی تهران وجود دارد. از جمله این دلایل می‌توان به سرعت عمل در این دارالترجمه اشاره کرد. دلیلی که به‌ویژه در هنگام نیاز به ترجمه فوری بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

ترجمه فوری چیست و چه کاربردی دارد؟

ترجمه فوری در اصل هیچ تفاوتی با سایر ترجمه‌های تخصصی ندارد، چرا که تنها تفاوت این نوع ترجمه این است که مترجم به دلیل تقاضای مخاطب خود مجبور است که محتوای بیشتری را در زمان کمتری ترجمه کند. این نوع ترجمه برای افرادی که وقت سفارت دارند یا قصد ارائه مدارک به دانشگاهی خارج از کشور جهت مهاجرت تحصیلی یا موارد مشابه را دارند، بسیار کاربرد دارد.

بخشی از این سرعت در ترجمه به دریافت و ارسال مدارک از طریق ابزارهای آنلاین مربوط می‌شود. از این طریق و پس از مشاوره با کارشناسان و مترجمین رسمی و با ارسال مدارک مورد نظر از طریق وب‌سایت دارالترجمه رسمی تهران یا واتس‌اپ، روند کار ترجمه بسیار سریع آغاز می‌شود. به این ترتیب علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌های تردد، سفارش به صورت آنلاین ثبت شده و فرآیند ترجمه رسمی آغاز می‌گردد. در این روش علاوه بر کاهش هزینه‌ها، زمان انجام‌ ترجمه رسمی نیز کمتر می‌شود.

سهولت انجام مراحل آنلاین مشاوره و ثبت سفارش ترجمه رسمی برای همه افراد مختلف آنقدر بالاست که همه افراد می‌توانند آن را به‌راحتی و با صرف زمان بسیار اندک به انجام برسانند.

ترجمه رسمی به انگلیسی فوری و با کیفیت

ترجمه رسمی فوری فارسی به انگلیسی یکی از پرمخاطب ترین نوع ترجمه‌هایی است که بیشتر افراد به آن نیاز دارند. این نوع ترجمه بیشتر مناسب دانشجویانی است که نیاز به متن ترجمه شده در کوتاه‌ترین زمان ممکن را دارند. ارائه ترجمه فوری متون فارسی به انگلیسی با توجه به کمیت محتوا و موضوع تخصصی آن متفاوت است اما در حالت کلی زمان تحویل ترجمه فوری در حدود یک سوم از زمان ترجمه در زمان عادی محاسبه می‌شود. دارالترجمه رسمی تهران خدمات ترجمه به انگلیسی را در کمترین زمان انجام و تحویل می‌کند.

ترجمه رسمی فوری به ایتالیایی

اگر شما جز افرادی هستید که ایتالیا را برای مهاجرت و یا ادامه تحصیل انتخاب کرده اید، باید در اولین گام کلیه مدارک لازم را توسط یک دارالترجمه رسمی ایتالیایی معتبر و مورد تایید سفارت ایتالیا، ترجمه کنید.

باید بدانیم که ترجمه فوری ایتالیایی نیز مانند سایر زبان‌ها به دو بخش رسمی و غیر رسمی  تقسیم می‌شود. در عین حال ترجمه رسمی فوری به ایتالیایی، ترجمه‌ای است که فقط با مهر مترجم رسمی ایتالیایی صادر شده و ترجمه به همراه تایید دادگستری و وزارت امور خارجه انجام می‌شود. دارالترجمه رسمی آنلاین مرکزی تهران مورد تایید سفارت ایتالیا بوده و خدمات ترجمه رسمی فوری و عادی به زبان ایتالیایی را انجام میدهد.

 

ترجمه رسمی فوری به زبان ترکی استانبولی

همانطور که میدانیم در سال‌های اخیر یکی از مقاصد پر تردد هموطنان برای سفرهای توریستی، تحصیلی و کاری کشور ترکیه بوده است. برای سفر توریستی ۹۰ روزه در ترکیه نیازی به دریافت ویزا نیست، اما برای اقامت بیش از ۹۰ روز و یا کار، تحصیل و سرمایه‌گذاری در ترکیه شما نیاز به ترجمه رسمی اسناد و مدارک خود به زبان ترکی استانبولی جهت ارائه به سفارت و دیگر سازمان‌ها همچون دانشگاه و محل کار دارید. دارالترجمه رسمی مرکزی تهران، به پشتوانه دانش و تجربه، اسناد و مدارک شما را با بهترین کیفیت و در کم‌ترین زمان ترجمه رسمی کرده و درصورت درخواست شما، مهر تایید دادگستری و امور خارجه را نیز دریافت می‌کند تا مسیر شما را ساده‌تر و همچنین کوتاه‌تر شود. برای دسترسی آسان‌تر، دارالترجمه رسمی ترکی استانبولی گستره‌ای از خدمات آنلاین مانند مشاوره رایگان با مترجمین رسمی ترکی استانبولی تا ثبت سفارش را به صورت آنلاین فراهم نموده‌است.

 

ثبت سفارش آنلاین و 24 ساعته، خدمتی از دارالترجمه مرکزی تهران!

علاوه بر ارسال تصاویر و یا فایل PDF مدارک جهت شروع فرآیند ترجمه رسمی، ثبت سفارش ترجمه نیز به صورت آنلاین انجام می‌شود. به این ترتیب تنها با چند کلیک ساده خواهید توانست از مشاورین رایگان دارالترجمه استفاده کنید یا سفارش خود را ثبت کرده و پیگیری نمایید. زمان لازم برای این کار بسیار کم بوده و در روند انجام ترجمه فوری کمک زیادی به شما خواهد نمود.

برای ثبت سفارش ترجمه رسمی می‌توانید به سایت دارالترجمه رسمی مرکزی تهران مراجعه نمایید.

 

خدمات ترجمه رسمی آنلاین: مصونیت از پاندمی کرونا

یکی دیگر از مزایای خدمات آنلاین دارالترجمه رسمی، دوری از مشکلات مرتبط با پاندمی کرونا است. البته در صورت درخواست انجام حضوری، مجموعه خود را ملزم به رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در این مورد می‌داند.

علاوه بر دریافت اصل مدارک با پیک معتمد دارالترجمه، شما هم‌چنین می‌توانید به صورت آنلاین از روند انجام کار در دارالترجمه رسمی تهران مطلع شوید.

 

ترجمه آنلاین به زبان‌های گوناگون!

مانند سفارشات حضوری، در این مورد نیز خدمات ترجمه به زبان‌های گوناگون قابل انجام است. مترجمین کارآزموده زبان‌های انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی، آلمانی و فرانسوی و سایر زبان‌ها، آماده انجام سفارشات شما هستند.

 

سخن آخر

ترجمه رسمی و فوری اسناد و مدارک به زبان‌های گوناگون در دارالترجمه رسمی مرکزی تهران، به صورت آنلاین و 24 ساعته فراهم شده قابل دسترسی است. در این مجموعه سرعت و دقت در کار ترجمه همراه با دقت و مهارت کارشناسان توانسته به‌خوبی رضایت کاربران را فراهم آورد. هم‌چنین امکان ثبت سفارش، ارسال مدارک و نظارت بر تولید ترجه در کلیه مراحل از طریق آنلاین و در دنیای مجازی امکان‌پذیر است.

 

برخی از خدمات دارالترجمه رسمی مرکزی تهران:

  • ترجمه فوری یک روزه
  • ترجمه رسمی فوری به همه زبان‌ها
  • پیک معتمد و رایگان به صورت نامحدود
  • امکان ارسال اسکن مدارک از طریق سایت و شبکه های اجتماعی
  • خدمات 24 ساعته آنلاین و کاملا غیر حضوری
  • مشاوره رایگان 24 ساعته به مشتریان
  • اطلاع رسانی از تمامی مراحل ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک

همچنین دارالترجمه‌ی رسمی مرکزی نسخه‌های دوم را به صورت مادام العمر با 75 درصد تخفیف به مشتریان خود ارائه می‌کند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

3 در مورد “ضرورت خدمات آنلاین ترجمه رسمی در تهران”

  1. این مجموعه و شعباتش به دلیل فعالیت های مجرمانه پلمب شده و مترجمان رسمی که با آنها همکاری میکردند تعلیق شدند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH