موبوگیفت بزرگ‌ترین سایت خرید گیفت کارت

در دنیای امروز سبک زندگی مردم تغییرات زیادی کرده است یکی از این تغییرات تمایل به خرید آنلاین انواع بازی‌ها، اپلیکیشن‌ها و آلبوم‌های موسیقی است. درواقع شما می‌توانید خیلی راحت از سایت‌های معتبری مانند آمازون خرید کنید یا اپلیکیشن‌های موردنیازتان را از گوگل پلی و اپل استور بی‌دردسر بخرید.

خرید از این سایت‌ها و برنامه‌ها باید از طریق درگاه‌های بین‌المللی و به‌صورت دلاری انجام شود ولی متأسفانه این امکان برای بسیاری از ما ایرانی‌ها فراهم نیست.

اما نگران نباشید برای استفاده از این سرویس‌های جذاب و کاربردی و پرداخت‌های بین‌المللی می‌توانید از انواع گیفت کارت استفاده کنید. این گیفت کارت‌ ها برای هر سرویسی به‌صورت مجزا و با مبلغ مشخصی طراحی شده‌اند.

شاید برایتان سؤال باشد که برای خرید گیفت کارت معتبر و مطمئن باید به چه سایت و سامانه‌ای مراجعه کنیم؟ در این مطلب شما را با انواع گیفت کارت و ویژگی‌های یک سایت معتبر برای خرید گیفت کارت اورجینال آشنا می‌کنیم.

آشنایی با انواع گیفت کارت

گیفت کارت‌ ها (Gift Card) شبیه به کارت‌های بانکی ما هستند و با اعتباری مجازی شارژ می‌شوند. معمولاً شرکت‌های بزرگی مثل اپل و گوگل Gift Card ها را صادر می‌کنند این کارت‌های هدیه اعتباری کاربردها و قابلیت‌های متفاوتی دارند.

گیفت کارت‌ ها انواع مختلفی دارند که یک سایت ارائه‌دهنده گیفت کارت معتبر می‌تواند همه یا تعدادی از این گیفت کارت‌ ها را به مشتریان خودش ارائه دهد. در اینجا برخی از گیفت کارت ‌ها را معرفی می‌کنیم:

  1. گیفت کارت اپل
  2. گیفت کارت گوگل پلی
  3. گیفت کارت ps4
  4. گیفت کارت ایکس باکس
  5. گیفت کارت گلد ایکس باکس
  6. گیفت کارت استیم والت
  7. گیفت کارت پلی‌استیشن پلاس
  8. گیفت کارت پابجی موبایل
  9. گیفت کارت آمازون
  10. گیفت کارت اسپاتیفای
  11. گیفت کارت اپل موزیک
  12. گیفت کارت نت فلیکس
  13. گیفت کارت اوریجین
  14. گیفت کارت اسکایپ
  15. گیفت کارت مستر کارت
  16. گیفت کارت نینتندو

ویژگی‌های بهترین سایت برای خرید گیفت کارت

در حال حاضر، سایت‌های مختلفی در زمینۀ فروش انواع گیفت کارت فعالیت می‌کنند؛ اما آیا همۀ این سایت‌ها معتبر و قابل اعتمادند؟ به نظر شما همۀ این سایت‌ها از نظر قیمت و تنوع گیفت کارت ‌ها در یک جایگاه قرار دارند؟ قطعاً جواب منفی است! در ادامه ما ویژگی‌هایی را بیان می‌کنیم که به شما در انتخاب بهترین سایت برای خرید گیفت کارت اورجینال کمک می‌کند.

۱- نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته باشد

هر محصولی که می‌خواهید به‌صورت اینترنتی بخرید باید حواستان به نماد الکترونیکی هم باشد. این نماد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت به سایت معتبر داده می‌شود و در صفحۀ اول سایت قابل‌ مشاهده است. توصیه می‌کنیم برای خرید انواع گیفت کارت به سایت‌هایی مراجعه کنید که نماد اعتماد داشته باشند در این صورت خرید شما مطمئن و قابل پیگیری است.

۲- سابقه زیادی در ارائه انواع گیفت کارت داشته باشد

با توجه به بیشتر شدن علاقۀ مردم به خرید گیفت کارت، سایت‌های زیادی در این زمینه اقدام به خرید و فروش گیفت کارت می‌کنند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم به سایت‌هایی برای خرید گیفت کارت مراجعه کنید که سابقۀ زیادی در زمینه ارائه انواع گیفت کارت داشته باشند تا خرید مطمئن و امنی را تجربه کنید.

۳- تنوع محصولات آن بالا باشد

سایت معتبر خرید گیفت کارت باید تمام مدل‌های گیفت کارت را ارائه دهد تا مشتریان بتوانند سرویس خود را به‌درستی انتخاب کنند. چراکه هر گیفت کارت برای همان سایت خودش طراحی شده است و نمی‌توان از آن برای سایت‌های دیگر استفاده کرد؛ به‌عنوان مثال از گیفت کارت اپل موزیک فقط می‌توان برای سرویس اپل موزیک استفاده کرد.

۴- دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته باشد

ممکن است در هر ساعت از شبانه‌روز برای خرید اینترنتی یا خرید بازی‌ها و آلبوم‌های موسیقی بخواهید حساب کاربری‌تان را شارژ کنید و از سرویس‌های غیر رایگان استفاده کنید، بنابراین ضروری است که یک سایت معتبر خرید گیفت کارت خدماتش را به‌صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته ارائه کند. از طرفی ممکن است مشتری در هر ساعت از شبانه‌روز در خرید گیفت کارت دچار مشکل شود بنابراین برای پاسخ به سؤالات و مشکلات احتمالی مشتریان باید پشتیبانی تمام‌وقت وجود داشته باشد.

۵- گیفت‌ کارت‌های اورجینال را با اسکن معتبر ارائه کند

مشخصات Gift Card یا همان کارت‌های هدیه اعتباری به‌شکل مجازی است و تحویل آن معمولاً به‌صورت ارائه‌ کد انجام می‌شود. اگر از سایت‌های معتبر اقدام به خرید کنید، آن‌ها یک اسکن از گیفت کارت خریداری شده را به شما تحویل می‌دهند که نشان‌دهندۀ اعتبار گیفت کارت  اورجینال و قانونی بودن آن است.

6- بهترین قیمت‌ها را داشته باشد

قیمت گیفت کارت‌ ها با توجه به نوسانات نرخ ارز تعیین می‌شود. چراکه مبالغ گیفت کارت‌ ها به‌صورت دلاری است. بنابراین از مشاهدۀ قیمت‌های متفاوت یک گیفت کارت در سایت‌های مختلف نباید تعجب کنید. شما می‌توانید با  مراجعه به سایت‌های معتبر و باسابقه از خرید گیفت کارت ارزان و اورجینال بهره‌مند شوید.

در این بخش می‌خواهیم یکی از معتبرترین سایت‌های خرید گیفت کارت را به شما معرفی کنیم تا با کمک آن خریدهای خودتان را با خیال راحت انجام دهید.

موبوگیفت بزرگ‌ترین سایت خرید گیفت کارت

موبوگیفت بزرگ‌ترین و متفاوت‌ترین سایت خرید گیفت کارت با تحویل سریع است. با موبوگیفت می‌توانید کارت اعتباری یا گیفت کارت ‌های هر فروشگاه معتبری از جمله: آیتونز، گوگل پلی، پلی‌استیشن، ایکس باکس، اسپاتیفای، استیم، آمازون و … به راحتی خریداری کنید.

خبر خوش این است که در ازای هر خرید از موبوگیفت امتیاز ویژه‌ای دریافت می‌کنید. شما می‌توانید با افزایش امتیاز و تبدیل آن‌ها به کد تخفیف در خریدهای بعدی از سایت موبوگیفت تخفیف بگیرید.

کارشناسان و مشاوران موبوگیفت به‌صورت 24ساعته پشتیبان شما هستند، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و هر روز از هفته با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

برای خرید گیفت کارت ارزان و اورجینال همین حالا وارد سامانۀ موبوگیفت به آدرس www.mobogift.com شوید و در عرض چند دقیقه خرید خودتان را نهایی کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

2 در مورد “موبوگیفت بزرگ‌ترین سایت خرید گیفت کارت”

  1. سایتای زیادی رو امتحان کردم امیدوارم این سایت که معرفی کردید عملکرد مشابه قبلیا نداشته باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH