مسابقات “جام جهانی ال‌جی گل” با شبیه سازی جام جهانی 2014 برگزار شد!

با نزدیک شدن به روزهای پایانی بهار و از راه رسیدن تابستان، آنچه همه ساله منتظرش هستیم رویارویی با گرمای هوای تابستان است، اما امسال شور و شوق مسابقات جام جهانی فوتبال 2014 حرارتی متفاوت به این فصل گرم بخشیده و ال‌جی و گلدیران نیز با برگزاری جام جهانی “ال‌جی گل” هیجان این رخداد بزرگ را به حد اعلاء رساندند.

lg-goal-3

ال‌جی که همواره به طیف گسترده‌ای از مخاطبان خویش می‌اندیشد، با ارایه قابلیت بازی دو طرفه Dual Play در تلوزیون‌های خود، دوستداران بازی‌های مجازی را شگفت‌زده کرده است. این قابلیت با کنسول‌های بازی  مانند XBOX ،PSP  و غیره به کار می‌رود که منحصرا در  تلویزیون ال‌جی تعبیه شده است و سایر تلویزیون‌ها از آن بی‌بهره‌اند. با این قابلیت هر بازیکن می‌تواند با استفاده از عینک مخصوص تصویر کامل صفحه نمایش را ببیند. علاقه‌مندان به بازی های  دو نفره می‌دانند که در سایر تلویزیون‌ها بازیکنان مجبورند به نصف صفحه برای دیدن بازی بسنده کنند.

ال‌جی و گلدیران که قابلیت منحصر به فرد Dual Play را دراختیار دارند، با پیوند دادن دوستداران بازی‌های مجازی و طرفداران فوتبال اقدام به برگزاری “جام جهانی ال‌جی گل” در محیط پرهیجان FIFA 2014 نموده و پیش از شروع جام جهانی 2014 میزبان مجازی این رقابت‌ها شده‌اند. نحوه شرکت در این بازی‌ها ثبت نام در سایت “ال‌جی گل” به نشانی  www.lggoal.com  بود. دوستداران این بازی‌ها پس از ثبت نام در تاریخ 19 تا 21 خرداد ماه به رقابت در دور مقدماتی پرداختند و در انتها 32 تیم، مطابق با جدول مسابقات جام جهانی انتخاب شدند. نفرات منتخب در قالب تیم های جام جهانی پنجشنبه 22 خردادماه در پردیس ملت مسابقات نهایی را برگزار کردند و در خاتمه سه نفر برتر آقایان مهران محمدعلیزاده، جاوید الماسی و امیرحسین بهجو به ترتیب موفق به دریافت یک دستگاه تلویزیون 55، 47 و 42 اینچ ال‌جی سری LA66000 شدند.

lg-goal-1

پردیس سینمائی ملت واقع در خیابان ولیعصر علاوه بر تیم‌های شرکت کننده، پذیرای تماشاچیان فینال نیز بود که حتی شانس برنده شدن را هم داشتند، به این صورت که  در جریان مراسم به تعدادی از میهمانان حاضر، به قید قرعه جوایز ارزشمندی اهداء شد.

این مسابقات میان تیم‌های شرکت کننده به صورت تک حذفی اما رفت و برگشتی برگزار شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH