تصاویر جدیدتری از دو آیفون 6 (4.7 اینچی و 5.5 اینچی ) در کنار هم، درز کرده است

آیفون 6 قرار است بزرگترین آپگرید در تاریخ حضور آیفون باشد. دو نسخه یکی 4.7 اینچی که در پاییز می‌آید و دیگری 5.5 اینچی که انتظار داریم کمی پس از آن از راه برسد.

در حالی که هنوز ماه‌ها به رونمایی رسمی مانده است، سونی دیکسون، کودکی که پیش از این بابت انتشار تصاویر آیفون‌های 5s و 5c پیش از آمدنشان معروف شده بود، الان هم تصاویر دو آیفون 6 را در کنار هم در فضای نت منتشر کرده است.

هر دو مدل، به طور غیر قابل باوری باریک هستند و از نظر طراحی بسیار شبیه هم بوده و ساختاری مشابه با آیپد مینی اما با لبه‌های خمیده‌تر دارند. دکمه قفل دیگر در قسمت بالایی نیست و به سمت راست دستگاه انتقال پیدا کرده و دسترسی به آن آسانتر شده است. در قسمت پشتی هم اپل آنتن را کاهش داده و تنها نوارهای باریکی از پلاستیک را به گونه‌ای که به ساختار آلومینیومی خدشه وارد نکند تعبیه کرده است. بعلاوه فلش در این نسخه‌ها ساده‌تر طراحی شده و ظاهرا یکی شده است.

در قسمت جلویی و در نسخه 4.7 اینچی، بزل کاملا مشخص است و این در حالی است که در نسخه 5.5 اینچی بزلها باریکتر ساخته شده است. این اولین تصاویر درز کرده از آیفون 6 نیست، اما می‌توان گفت که معتبرترین آنها بوده و بیشترین جزئیات را نمایان می‌سازد.

Apple-iPhone-6-leaks-4.7-vs-5.5-model-mockups-compared (1)[divide]

Apple-iPhone-6-leaks-4.7-vs-5.5-model-mockups-compared[divide]

Apple-iPhone-6-leaks-4.7-vs-5.5-model-mockups-compared (4)[divide]

Apple-iPhone-6-leaks-4.7-vs-5.5-model-mockups-compared (3)[divide]

Apple-iPhone-6-leaks-4.7-vs-5.5-model-mockups-compared (2)

4 در مورد “تصاویر جدیدتری از دو آیفون 6 (4.7 اینچی و 5.5 اینچی ) در کنار هم، درز کرده است”

  1. اینا جز شایعه چیزی نیس…
    – پس لوگوی اپل پشتش کجاست؟
    – طبق همه اطلاعات درز کرده آیفون 6 از گشادی لنز F 2.0 بهره میبره اما توی این عکس که لنز دوربینش حتی از آیفون 3g هم کوچیکتره!
    – True Tone Flash معروف اپل کجا رفت؟ (آخه میشه این شرکت از آیفون 5s به این گوشی عقب گرد کنه!!!)
    – با توجه به اطلاعات درز شده مربوط به اندازه پیکسل ها توی این ماکت مسخره فقط شاهد دراز تر شدن آیفون هستیم و از عرض هیچ تغییری نکرده که این برخلاف تئوری اندازه صفحه میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH