سامسونگ گلکسی A52s با چیپست اسنپدراگون 778G در پایگاه اطلاعات گیک‌بنچ رویت شد

در ماه مارس سال جاری، گوشی‌های هوشمند گلکسی A52 و A52 5G سامسونگ به ترتیب با تراشه‌های اسنپدراگون 720G و 750G معرفی شدند. امروز نسخه جدیدی از این اسمارت‌فون با شماره مدل SM-A528B در پایگاه اطلاعات گیک بنچ رویت شد که مجهز به تراشه‌ا‌ی قدرتمندتر بوده و احتمالا از امکانات و ویژگی‌های به‌روزتری نیز بهره‌مند خواهد بود.

این گوشی هوشمند به احتمال فراوان با نام سامسونگ گلکسی A52s روانه بازار شده و همچنین مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون 778G خواهد بود. در لیست بنچمارک منتشر شده از گوشی فوق، نام مادربرد دستگاه “Lahaina” عنوان شده که این عنوان کد اسمی مورد استفاده برای چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام است. لیکن پیش‌تر به وضوح مشخص شده است که برای این گوشی هوشمند این چیپست در نظر گرفته نشده است. با مشاهده مشخصات گلکسی A52s، دست‌ کم می‌توان اذعان نمود که امتیازات گلکسی A52s با امتیازات گوشی هوشمند آنر ۵۰ که در پایگاه داده گیک‌بنچ منتشر شد، مطابقت دارد.

اسمارت‌فون آنر ۵۰ از اندروید 11 بهره‌مند بوده و به 8 گیگابایت رم مجهز است. در مقایسه با چیپست 750G، پردازنده‌ی 778G به کار رفته در گوشی هوشمند مذکور با فرایند پیشرفته‌تری (6 نانومتر TSMC در مقابل 8 نانومتر سامسونگ) ساخته شده است. چیپست 778G دارای هسته‌های پردازشی جدیدتر (مبتنی بر کورتکس A78 به جای A77) و همچنین پردازنده‌ گرافیکی قدرتمندتر (آدرنو 642L به جای 619L) است. تراشه‌ جدید همچنین با مودم 5G سریع‌تر (با سرعت تا 3.3 گیگابیت بر ثانیه) و اتصال محلی بهتر با پشتیبانی از تکنولوژی وای‌فای 6E و بلوتوث نسخه 5.2 ارائه می‌شود.

وب‌سایت خبری GalaxyClub که تصاویر بنچمارک گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A52s را به اشتراک گذاشته است، از منابعی دیگر نقل کرده که گلکسی A52s حداقل در سه رنگ سیاه، سفید و سبز روشن روانه بازار اروپا خواهد شد. البته ممکن است گزینه‌های رنگ دیگری نیز برای این گوشی هوشمند وجود داشته باشند. صحت و درستی این مسئله با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی و عرضه این محصول مشخص خواهد شد.

در مورد زمان معرفی این گوشی هوشمند باید در نظر داشت که بعید به نظر می‌رسد گوشی‌ هوشمند گلکسی A52s در رویداد جدید آنپکد، که در تاریخ ۱۱ آگوست برگزار می‌گردد، معرفی شود. بنابراین انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند در تاریخ و رویدادی مجزا رونمایی شود.

شایان ذکر است که مدل‌هایی با پسوند حرف “s” اغلب با چینش و نوع متفاوت دوربین‌ها ارائه می‌شوند. بنابراین احتمالا به کارگیری چیپست 778G تنها تغییر ایجاد شده در گلکسی A52s نخواهد بود.

2 در مورد “سامسونگ گلکسی A52s با چیپست اسنپدراگون 778G در پایگاه اطلاعات گیک‌بنچ رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH