Best-racing-game-Cover

معرفی بهترین بازی‌های سبک ریسینگ برای کامپیوترها که حتما باید تجربه کنید

اگر شما هم یکی از دوستداران بازی‌های سبک ریسینگ هستید ولی نمی‌دانید که کدام‌یک از این بازی‌ها می‌تواند بهترین بازی، برای شما باشد، ما اینجا هستیم تا بهترین بازی‌های ریسینگ را از میان بهترین‌ها به شما معرفی کنیم. با آی‌تی‌رسان همراه باشید چراکه بهترین‌های سبک ریسینگ انتظار شمارا می‌کشند.

بازی ریسینگ Forza Horizon ۴

شاید بازی Forza Horizon ۳ یکی از غول‌های ریسینگ بود و با خود فکر کردید که دیگر بازی به آن بی‌نظیری نخواهد آمد. اما پس ۲ سال بازی Forza Horizon ۴ معرفی، و تبدیل به غول بازی‌های ریسینگ سال شد. یک سر و گردن بالاتر از بازی‌های ریسینگ دیگر!

از ویژگی‌های جدیدی که به بازی Forza Horizon ۴ اضافه‌شده می‌توان به بریتانیایی اشاره کرد که در این نسخه فصل‌های متفاوتی دارد. در فصل‌های متفاوت بریتانیا، شما زیبایی بصری فوق‌العاده بازی را خواهید دید. در فصل پاییز با جاده‌های گلی و در زمستان با جاده‌های یخی و لغزنده روبرو هستید. ماشین‌هایی که شما با آن‌ها در تابستان به تاخت‌وتاز مشغول بودید، در زمستان هیچ توانایی ندارند. درحالی‌که شما با جگوار خود توانایی خارج شدن از جاده را ندارید، جیپ‌ها در حال پادشاهی در میان برف‌ها هستند.

forza-horizon-4در این نسخه از بازی دیگر هیچ خرید درون برنامه‌ای وجود ندارد و شما به‌راحتی می‌توانید هر خودرویی را که می‌خواهید به‌دست آورید.
بازی در این نسخه بسیار دست و دل‌باز است و همواره خودرو و جوایز جدیدی به شما خواهد داد. تمام این ویژگی‌ها با یک بخش آنلاین تکمیل خواهد شد. در بخش آنلاین بازی شما می‌توانید در جهان بازی با دیگر بازیکنان به مسابقه بپردازید یا اینکه در جهان بزرگ بازی کار خود را انجام دهید. بازی از گرافیک ۴k پشتیبانی می‌کند و در این کیفیت 30fps و در کیفیت ۱۰۸۰p حدود 60fps را در اختیار شما خواهد گذاشت.

بازی ریسینگ Forza Motorsport ۷

اگر یکی از عاشقان بازی‌های سبک ریسینگ باشید، حتماً اسم این بازی بی‌نظیر را شنیده‌اید. بازی Forza Motorsport ۷ یکی از زیباترین و بهترین بازی‌های سبک ریسینگ در جهان است. در بازی Forza Motorsport برخلاف بازی Forza Horizon شما به‌صورت آزادانه در نقشه بریتانیا نخواهید گشت و به‌جای آن، شما در بهترین پیست‌های اتومبیل‌رانی جهان با برترین خودروهای جهان و با بهترین کیفیت ممکن برای بازی‌های سبک ریسینگ به مسابقه خواهید پرداخت.

forza motorsport
بازی Forza Motorsport 7 دارای ۷۰۰ ماشین متنوع از سراسر جهان است. از خودروهای عضلانی آمریکایی گرفته تا خودروهای زیبای فرانسوی، همه در این بازی حضور پررنگ دارند. بازی Forza Motorsport ۷ صدای موتور تک‌تک همه آن ۷۰۰ خودرو را به بهترین حالت ممکن شبیه‌سازی کرده است که این موضوع برای عاشقان سبک ریسینگ فوق‌العاده است.
متأسفانه در بازی Forza Motorsport 7 شما شاهد خرید درون برنامه‌ای هستید و بعضی از آیتم‌ها فقط از جعبه‌هایی بیرون می‌آیند که واقعاً به خاطر آن‌ها پول پرداخت کرده‌اید. درست که شما می‌توانید با تلاش بسیار سخت در این بازی آن آیتم‌ها را به‌دست آورید اما بازهم انتظار طولانی و خسته‌کننده برای آن‌ها می‌تواند ناراحت‌کننده باشد.
در این بازی به همراه اینکه صدای موتور تمام ۷۰۰ ماشین درون بازی به شکلی بی‌نظیر و دقیق شبیه‌سازی‌شده است، جزئیات درون هر خودرو هم به دقیق‌ترین شکل ممکن دیده می‌شود، که بسیار خوشایند است.
در این سری شما می‌توانید شخصیت راننده بازی را هم شخصی‌سازی کنید، برای مثال، شما می‌توانید جنسیت، لباس و کلاه راننده را شخصی‌سازی کنید؛ در بازی ست‌های زیبایی هم برای راننده‌ها وجود دارد که جذابیت بازی را بسیار بیشتر کرده است.

 

بازی DiRT Rally ۲.۰

بازی DiRT Rally ساخته‌ای دیگر از استودیو CodeMasters در سبک ریسینگ و رالی برای کنسول‌ها و کامپیوترهاست.
این بازی ادامه بازی DiRT Rally در سال ۲۰۱۵ است. این نسخه، در حالت استاندارد ۵۰ خودرو را در اختیار شما می‌گذارد که در ۱۴ کلاس مختلف طبقه‌بندی‌ شده‌اند. برای مثال در مدل‌های Rally GT شما شاهد خودروهای شورولت و استون مارتین هستید که با آن‌ها می‌توانید به رالی روی آسفالت بپردازید.

dirtrally2

در این بازی می‌توانید در پیست‌های متفاوت از جنگل‌های استرالیا گرفته تا جاده‌های کوهستانی آرژانتین به مسابقه بپردازید.
در این سری می‌شود سیستم تعلیق، شاسی و سیستم ترمز ماشین را ارتقا داد. درباره تیونیگ در بازی شما می‌توانید که یک چادر مکانیک سیار را خریداری کنید تا همواره قبل هر مسابقه، ماشین را تیونینگ کنید. می‌توانید هر تیونینگ خود را نیز ذخیره کنید که بعداً هر زمان که به آن نیاز داشتید، از آن استفاده کنید. در این سری گرافیک، صداگذاری و شبیه‌ساز رالی بسیار پیشرفت کرده است تا شما شاهد گرافیک بهتر، صداگذاری زیبا و مکانیک بسیار خوب بازی باشید.

بازی ریسینگ Project CARS ۲

می‌توان این بازی را یکی از فنی‌ترین بازی‌های سبک ریسینگ دانست. بازی Project CARS ۲ یکی از دقیق‌ترین شبیه‌سازهای دنیای ریسینگ و رالی است.
در این بازی برخلاف دیگر بازی‌های سبک ریسینگ که در حوزه موتور اسپرت وجود دارند، شما به یک سبک محدود نیستید و می‌توانید در سبک‌های مختلف دنیای موتور اسپرت رانندگی کنید، از فرمول یک تا رالی شما باید بهترین حالت ممکن رانندگی خود را ارائه بدهید؛ زیرا که این بازی، سخت‌ترین و نزدیک‌ترین بازی حال حاضر به واقعیت است. در این بازی شما باید هربار قبل مسابقه اصلی حدود ۳۰ دقیقه در پیست تمرین کنید تا با پیست آشنا شوید و بهترین تنظیمات ممکن را برای ماشین خود انتخاب نمایید.

بازی ریسینگ Project CARS ۲
تنظیمات ماشین‌ها بسیار دقیق است، دقیق‌تر ازآنچه که فکر می‌کنید!
در بخش تنظیمات بازی شما باید دانش بسیار خوبی از تمام قطعات ماشین داشته باشید تا بتوانید ماشین خود را به‌درستی تنظیم کنید. از سیستم تعلیق تا نسبت نرم بودن فنرها و صدها چیز دیگر را باید در این بخش تنظیم کنید. اگر شما هم دانش کافی در این زمینه را ندارید، می‌توانید مشکلات خود را به مهندس فنی بگویید تا او برای شما تنظیمات را انجام دهد.
به‌طورکلی بازی گیم پلی بسیار خوبی دارد. البته در بازی روی آینه‌های ماشین به‌درستی کار نشده است و شاهد اتفاقات عجیب در پشت سرخود خواهید بود. کافی است در بازی، تنظیمات رانندگی بازی را از حالت کمکی خارج کنید تا با واقعیت رانندگی با ماشین‌ها روبرو شوید، همچنین صداگذاری در بازی بسیار خوب است. اگر دنبال یک بازی بسیار فنی در دنیای اتومبیل‌رانی هستید، قطعاً Project CARS ۲ بهترین گزینه است.

 

بازی Need for Speed: Hot Pursuit

Need For Speed همواره نامی آشنا برای تمام گیمرها بوده است. این سری دوست‌داشتنی، در این اواخر کمی افت کرد اما همچنان این بازی‌ها طرفداران خاص خود را دارند.

Need-For-Speed-Hot-Pursuit

بازی Need for Speed: Hot Pursuit یکی از سری بازی‌های Need For Speed است که در آن شما می‌توانید انتخاب کنید که نقش پلیس را بازی کنید یا اینکه یک راننده فراری باشید!
در این بازی خبری از ارتقا ماشین‌ها و آن شخصی‌سازی‌های بسیار خوب این سری از بازی‌ها نیست و فقط شما می‌توانید رنگ خودرو را تغییر دهید. اما استودیو کرایتریون گیمز (Criterion Games) بازیکنان را به شکلی دیگر مشغول کرده است و آن‌ هم هندلینگ متفاوت هر خودرو با دیگری است. به این معنی که سبک رانندگی شما در هر خودرو فرق خواهد کرد و امکان رانندگی شما تغییر می‌کند. این بازی نسبت به نسخه ۱۰ سال پیش خود از نظر گرافیک بسیار پیشرفت کرده و حال کاربران کامپیوتر می‌توانند از رزولوشن ۴k برای بازی استفاده کنند. حتی در کیفیت ۱۰۸۰p هم این بازی بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

یک نکته قابل‌ذکر است که اگر سری بازی‌های Need For Speed را تابه‌حال بازی نکرده‌اید، توصیه می‌کنم این سری را با Need For Speed: Most Wanted ۲۰۱۲ شروع کنید، این نسخه یکی از بهترین‌های این سری از بازی‌های ریسینگ است.

2 در مورد “معرفی بهترین بازی‌های سبک ریسینگ برای کامپیوترها که حتما باید تجربه کنید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH