ددی دوج (Daddydoge) چیست و چگونه می‌توان آن‌را خرید؟!

پس از موفقیت‌های بسیار زیادی که دوج کوین به‌دست آورد، توکن‌های زیادی با مشابهت اسمی با دوج، وارد بازار شدند و بسیاری از آن‌ها نیز با استقبال خوب و گسترده‌ای از سوی کاربران روبه‌رو گشتند. به‌نظر می‌رسد بایستی اکنون دوج را یک خانواده دانست که اعضای اصلی آن در بازار به شدت مشغول جولان دادن هستند.

بازهم ایلان ماسک و دوج 

روزی که ایلان ماسک؛ پدر معنوی دوج کوین و خانواده‌اش در حال خروج از دادگاهی با موضوع بررسی درگیری کمپانی تسلا و سولار سیتی بود، با فریاد زدن نام ددی دوج به یکی از طرفدارانش باعث مطرح شدن و پامپ قیمتی عجیب این توکن تازه وارد شد.

ددی دوج که تا پیش از فریاد معروف ماسک، حجم معاملات بالایی نداشت، با این اتفاق، یک پامپ قیمتی 8 برابری را تجربه کرده و به یک میم کوین ارزشمند تبدیل شد.

اما ددی دوج چیست؟

این توکن همانند اکثر رفقای شبیه به خود یعنی سیف مون، بیبی کیک و بیبی دوج، در شبکه هوشمند بایننس یا BSC راه اندازی شده است. ددی دوج همانند دوستان خود، علاوه بر کارمزد عادی شبکه، 9 درصد مالیات اضافه دارد که در هنگاه انتقال از اصل مبلغ کسر می‌شود. از این میزان 3 درصد به هولدرها تعلق گرفته، 3 درصد برای بازاریابی مجدد ددی دوج وارد شبکه اصلی شده و نهایتا 3 درصد نیز به سیستم تامین نقدینگی صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ تعلق میگیرد.

ددی دوج در تلاش است تا به زودی به حجم بازار 1 میلیارد دلاری دست پیدا کند. برخی از صرافی‌های معروف بین المللی هم در حال لیست کردن این توکن و میم کوین بامزه هستند.

تعداد واحدهای ددی دوج برابر با 1P بوده و هم اکنون حجم معاملاتی چندین میلیون دلاری در روز دارد. قیمت دوج کوین پدر دارای نوسانات زیادی است و بایستی در معاملات آن حتما حد سود و ضرر برای خودتان تعیین کنید. صرافی بین المللی BigONE فعلا اولین صرافی خارجی عرضه کننده این توکن است.

ددی دوج در نظر دارد تا در فاز سوم نقشه راه خود، 50 هزار هولدر با وفا داشته باشد و تعداد کاربران تلگرامی‌اش به بیش از 550 هزار نفر نیز رسیده باشد. در فاز سوم حجم بازاری برابر 500 میلیون دلار از دیگر اهداف این توکن است.

در این نقشه راه، در فاز چهارم یا آخر ددی دوج، وجود 100 هزار هولدر، اضافه شدن به صرافی معتبر بایننس، مارکت کپ 1 میلیارد دلاری و همکاری‌های بین المللی با کمپانی‌های معروف ذکر شده است.

وبسایت معروف دیجیتال کوین پرایس برای این توکن تازه وارد نیز با توجه به شرایط بازار و حجم معاملات، پیش بینی قیمتی انجام داده است. این وبسایت معتقد است که ددی دوج در پایان سال 2022 قیمتی برابر 0.00000055275 دلار داشته و این عدد برای پایان سال 2025 برابر 0.00000106278 دلار است. پیش بینی دیجیتال کوین پرایس برای قیمت ددی دوج در سال 2028 نیز قیمت 0.0000019 دلار است که نشان از بالا رفتن ارزش و رشد چند صد درصدی آن در طی چند سال پیش رو خواهد بود.

از کجا ددی دوج بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری ددی دوج کار بسیار سختی است اما بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید ددی دوج را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به ددی دوج هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

اسکرول به بالا
TCH