۴ دلیل برای آنکه سیف مون بخریم!

در روزهایی که ارزهای دیجیتال طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا و ایران دارد، سیف مون به عنوان یک توکن تازه وارد توانست در طی مدت زمانی کوتاه، خودش را به جایگاه بالایی رسانده و طرفداران گسترده‌ای پیدا کند.

سیف مون در کنار توکن‌هایی همچون شیبا اینو، کیشو، فگ و… از آن دسته ارزهایی محسوب می‌شود که اکثر کاربران آن‌ها را به امید چند برابر شدن و در واقع تبدیل به یک دوج کوین جدید، خریداری می‌کنند. این مدل ارزها، ریسک خرید بسیار بالایی دارند و در مقابل امکان سودرسانی‌شان هم بسیار بالاست.

در این مطلب قصد نداریم تا به شما درباره سیف مون توضیح دهیم، بلکه می‌خواهیم ۴ دلیل برای‌تان بیاوریم که می‌تواند خرید این توکن جدید را توجیه کند! البته همان طور که پیش‌تر عنوان کردیم، خرید این مدل از توکن‌ها ریسک بالایی دارد و با پذیرفتن آن، بایستی اقدام به خریدشان کنید.

۱- قیمت سیف‌مون همچنان می‌تواند بالا برود

سیف‌مون در حال حاضر در حدود 0.0000037 دلار به ازای هر واحد فروخته می‌شود که این عدد به قدری کم است که باید ارزش هر واحد را در حد و حدود یک ریال (و حتی کم‌تر) برآورد کرد. یعنی شما با پرداخت تنها ۱۰۰ هزار تومان، می‌توانید یک میلیون سیف‌مون داشته باشید. خب اگر قیمت هر واحد سیف‌مون به یک تومان برسد، پول شما هم به یک میلیون تومان رسیده و اگر اصلا هر سیف مون قیمتی مشابه با دوج کوین پیدا کند، این ۱۰۰ هزار تومان شما به رقم باورنکردنی بیش از ۶ میلیارد تومان خواهد رسید!

البته قرار نیست چنین اتفاقی بیفتد ولی تصورش هم برای بسیاری زیباست و همین امر سبب می‌شود تا کاربران با احتمال بسیار کم در موفقیت، ریسک داشتنش را بپذیرند!

۲- سیف‌مون توکن‌هایش را می‌سوزاند

تعداد کل توکن‌های سیف‌مون بسیار بسیار زیاد است، به قدری که شمردن صفرهایش هم سخت است و یک کوادریلیون یعنی ۱۰ به توان ۱۵، برابر با کل توکن‌های سیف‌مون خواهد بود، پس اگر قرار باشد هر یک توکن به عدد یک دلار هم برسد، رسما ارزش همین یک توکن چندین برابر کل بازار رمزارزها خواهد شد که امری دور از ذهن است.

اما راهکاری در این بین وجود دارد و آن هم کم کردن تعداد واحدهای سیف‌مون است. تا به الان، نزدیک به نصفی از سیف‌مون‌های موجود توسط تیم سازنده‌اش سوزانده شده و این روند هنوز هم ادامه دارد، پس با کاهش سیف‌مون‌های موجود می‌توان امید داشت که قیمت هر واحدش هم کم کم بیشتر شود.

۳- یک تیم قوی پشت سیف‌مون است

بسیاری از تحلیل‌گران به توکن‌های جدید که رشدهای سریع و شارپی هم دارند، عنوان شت کوین را اتلاق می‌کنند، چیزی که تا همین چندی پیش برای دوج کوین به‌کار می‌رفت و جالب است بدانید که روزگاری حتی به بیت کوین هم چنین لقبی می‌دادند.

اما سیف‌مون دارای یک تیم تبلیغاتی قوی، میلیون‌ها فالوئر و مدیریتی خلاقانه است. مثلا یکی از قوانین جالب و البته عجیب سیف‌مون این است که فروشندگان این توکن بایستی ۱۰ درصد از مقداری که می‌فروشند را به شبکه بازگردانند که نیمی از آن فقط به هولدرها خواهد رسید، به این معنا که سیف‌مون تلاش دارد تا کاربران، توکن‌های خودشان را نگاه دارند و خرج نکنند!

۴- بر روی شبکه بایننس معامله می‌شود

از آنجایی که اکثر خریداران این مدل از توکن‌ها، با مبالغ کم وارد معامله می‌شوند، پس هزینه انتقال برای‌شان بسیار مهم است. بسیاری از توکن‌های جدید بر روی شبکه‌های پر هزینه‌ای چون اتریوم بالا می‌آیند که همین امر سبب می‌شود که گاهی هزینه انتقال توکن شما حتی از کل مبلغ خریدتان هم فراتر رود و رسما دارایی شما بلوکه شود اما استفاده از شبکه‌های نوینی چون BEP20 که با عنوان اسمارت چین بایننس شناخته می‌شود، این مشکل را حل می‌کند.

استفاده از این بستر سبب شده است تا هزینه انتقال سیف‌مون بسیار پایین آمده و به راحتی بتوان آن را به سایر صرافی‌ها و یا کیف پول‌های اختصاصی خود انتقال داد.

از کجا سیف مون بخریم؟

شما می‌توانید از طریق صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ اقدام به خرید سیف مون بکنید که البته برای کاربران مبتدی چندان راحت نخواهد بود، برای همین شاید بهترین کار، خرید از طریق ریال و صرافی‌های داخل کشور باشد.

در داخل کشورمان برخی پلتفرم‌ها و صرافی‌های ایرانی اقدام به خرید و فروش سیف مون می‌کنند که البته تعدادشان زیاد نیست. به این نکته هم توجه داشته باشید که فقط در صرافی‌های P2P یا همتا به همتا، به کاربران، کیف پول جهت حفظ دارایی و امکان تبادل داده می‌شود، به همین خاطر انتخاب یک صرافی مثل ارزیف برای این کار منطقی است (عضویت در ارزیف)، ضمن اینکه سیف‌مون در این پلتفرم بر روی شبکه بایننس ارایه شده و برای همین هزینه انتقال بسیار کمی دارد. شما می‌توانید از طریق این لینک در ارزیف عضو شوید و البته امکانات بهتری را با استفاده از اپلیکیشن اندرویدی‌اش تجربه کنید.

2 در مورد “۴ دلیل برای آنکه سیف مون بخریم!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH