آموزش سئو با برتر آموز با آموزش اینستاگرام

سئو یکی از مهمترین بخش های دیجیتال مارکتینگ دنیا میباشد که اگر به درستی اجرا شود روی سایت های کسب و کارها میتواند از نظر درآمدی اتفاقات بینظیری را رقم بزند. حال در این بین ترکیب سئو و اینستاگرام روی کسب و کارها به شدت میتواند تاثیرگذار باشد. در ادامه قصد داریم به قدرت افزایش درآمد از طریق سئو و اینستاگرام ویژه کسب و کارها بپردازیم همراه ما باشید.

به نقل از سایت آموزشی برتر آموز

بهترین سایت های آموزشی ایران همانند سایت زومیت، آی تی رسان، برتر آموز، دیجیاتو به خوبی به این موضوع اشاره کردند که اگر برای کسب و کار خود سایت و اینستاگرام داشته باشید میتوانید از نظر درآمد اتفاقات خوبی را رقم بزنید. شما با آموزش سئو برتر آموز و اجرای آن روی وبسایت خود میتوانید در نتایج گوگل دیده بشید و ورودی زیادی را به سمت سایت خود جذب کنید و در مقابل درآمد سایت را افزایش دهید. همچنین با داشتن اینستاگرام میتوانید مخاطب زیادی را جذب کنید که برای برندینگ و افزایش فروش شما به شدت مورد نیاز میباشد.

روش افزایش درآمد از طریق اینستاگرام

قطعا میدانید که اینستاگرام یکی از محبوبترین اپلیکیشن ها در کشور ایران میباشد که روزانه میلیون ها نفر ساعت ها وقت خود را در این برنامه سپری میکنند. به نوعی اینستاگرام بازار بسیار وسیعی برای کسب و کارها ایجاد کرده است. حال اگر شما در این شبکه اجتماعی یک پیج داشته باشید و به خوبی در پیج خود تولید محتوا کنید و کاربران خوبی را ویژه حوزه کاریتان جذب نمایید در مقابل درآمد شما افزایش پیدا خواهد کرد. اما پیش از هرچیزی شما باید آموزش اینستاگرام را مشاهده کنید تا بدانید چطور میتوان کاربر جذب کرد.

روش های جذب مخاطب در اینستاگرام

یکی از مهمترین روشهای جذب مخاطب در اینستاگرام تبلیغات میباشد. شما با انجام تبلیغات میتوانید کسب و کار خود را به تعداد بسیار زیادی از افراد معرفی کنید. نکته ای که در این بین وجود دارد انجام هزینه برای این کار است که باید به خوبی با امر تبلیغات در اینستاگرام آشنا باشید تا بتوانید با هزینه کم مخاطب خوبی را جذب نمایید.  روش بعدی تولید محتوای حرفه ایست، همیشه گفته میشود محتوا بهترین نوع تبلیغات است اگر محتوای پیج شما صحیح و حرفه ای باشد قطعا مخاطب جذب پیج شما خواهد شد و افراد پیج شما را به یک دیگر معرفی خواهند کرد و حتی طبق الگوریتم های اینستاگرام محتوای شما وایرال خواهد شد و به صورت رایگان میتوانید مخاطب جذب کنید.

روش افزایش درآمد از طریق سئو

به واسطه سرچ بالایی که کلمات در گوگل دارند، اگر شما وبسایتی داشته باشید که روی کلمات هدفمند جزو نتایج برتر گوگل باشند کاربران زیادی جذب وبسایت شما خواهند شد. برای مثال کلمه آموزش زبان انگلیسی ماهانه بیش از 50 هزاربار در گوگل سرچ میشود و شما اگر وبسایتی داشته باشید که روی این کلمه جزو سه نتیجه برتر باشد و محصولی داشته باشید در سایتتان فقط به قیمت 400 هزارتومان و به واسطه اینکه شما با سئو در نتایج برتر گوگل قرار دارید کاربر زیادی کاملا هدفمند وارد سایت شما میشود و در طی ماه فقط 200 نفر این محصول را از شما خریداری کنند شما ماهانه 80 میلیون تومان درآمد خواهید داشت. این قدرت سئوست که محسن حبیبی راد سئوکار و مدیر سایت برتر آموز به خوبی به این موضوع اشاره کرده است.در مجموع سایت و اینستاگرام مکمل یکدیگر هستند که اگر به خوبی در کنار یکدیگر بالا بیاید اتفاقات عالی برای کسب و کار شمارا رقم خواهد زد.

منبع : https://bartaramouz.ir

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

1 در مورد “آموزش سئو با برتر آموز با آموزش اینستاگرام”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH