Trust Nobody Introducing Fortnite Impostors

معرفی حالت جدید Impostors در بازی فورتنایت

Epic Games یک حالت جدید به بازی خود اضافه کرده که می‌توان گفت از بازی Among Us کپی‌برداری شده است. در این حالت جدید افراد همانند بازی Among Us وارد یک مکان که در این بازی یک زیردریایی است، می‌شوند، در میان این افراد دو Impostor یا همان شیاد وجود دارند که مشغول به خرابکاری خواهند شد و دیگر اعضا باید آن‌ها را شناسایی کنند. اگر دوست‌دارید اطلاعات کامل و بیشتری از این حالت جذاب به دست آورید، با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

حالت Impostors در فورتنایت

اخبار حاکی از این است Epic Games سازنده بازی Fortnite به‌تازگی یک حالت جدید به نام Impostors را وارد بازی خود کرده است.

در این سبک حداکثر ۱۰ نفر می‌توانند به‌طور هم‌زمان بازی کنند، که به دو گروه تقسیم می‌شود: عوامل و تقلب‌کاران. از میان این ۱۰ نفر ۸ مأمور وجود دارد و تلاش می‌کنند که قبل از اینکه شیادها شروع به خراب‌کاری کنند باید آن‌ها را شناسایی کنند. ازآنجاکه شما دارید Fortnite بازی می‌کنید، می‌توانید ۸ بازیکن دیگر را در یک مکان جمع کنید و همه آن‌ها را تبدیل به موز کنید!

Trust Nobody Introducing Fortnite Impostors

بازی در یک مکان جدید و یک نقشه داخلی اتفاق می‌افتد که حس ترس و بسته بودن فضا را القا می‌کند که باعث می‌شود بازی به سبک فریب‌کاری و پنهان‌کاری خوبی برود. تماشا کردن این حالت هم بسیار هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده است. در طول هر دور، بازیکنان دورهم جمع می‌شوند تا در مورد افرادی که فکر می‌کنند مخفیانه علیه عوامل کار می‌کنند رأی دهند، که به‌طورکلی منجر به مکالمات تند زیادی خواهد شد. اگر بازیکنان دوست دارند با دوستان صمیمی خود این سبک را بازی کنند، می‌توانند با گروه کوچک‌تری (با انتخاب سبک بازی خصوصی) به بازی کردن این حالت با دوستان خودشان بپردازند.

اگر شما هم دوستان زیادی ندارید، می‌توانید حالت دیگر بازی را انتخاب کنید، اگرچه این نوع بازی با افرادی که می‌شناسید، لذت بیشتری دارد. درحالی‌که چت صوتی عمومی، در حالت دیگر خاموش است، بازیکنان در طول بازی می‌توانند از طریق چت سریع با یکدیگر ارتباط برقرار کنند تا به افرادی که فکر می‌کنند در گروه نفوذ کرده‌اند، رأی دهند.

هنوز زود است که بگوییم این حالت می‌تواند طرفداران زیادی را در طولانی‌مدت داشته باشد و همانند Among Us بعد از چند وقت از دور خارج نمی‌شود. اما ازآنجاکه فورتنایت یکی از بهترین بازی‌های جهان است و تعداد بی‌شماری پلیر دارد، احتمالاً این سبک طرفداران ثابت خود را خواهد داشت.

نظر شما درباره این حالت جدید بازی محبوب فورتنایت چیست؟

1 در مورد “معرفی حالت جدید Impostors در بازی فورتنایت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH