شیائومی Mi Band 6 با نمایشگر امولد در روز 4 شهریور ماه عرضه خواهد شد

کمپانی شیائومی در تدارک برگزاری رویداد Mi Smart Living 2022 در بازار هندوستان است. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که هر ساله کمپانی چینی این مراسم را با محوریت اینترنت اشیاء برگزار می‌کند. رویداد امسال نیز در روز 26 آگوست (4 شهریور ماه) برگزار خواهد شد.

در آستانه این مراسم، کمپانی شیائومی پخش تبلیغات برای محصولات کلیدی موردنظر جهت معرفی را آغاز نموده است. شیائومی Mi Band 6 با نمایشگر آمولد یکی از گجت‌هایی است که ضمن برگزاری رویداد روز 4 شهریور ماه در هندوستان عرضه خواهد شد. 

این ابزار پوشیدنی با امکانات جدید و پیشرفت‌های جالبی روانه بازار شده و مشتریان هندی از زمان عرضه این دستبند هوشمند در چین مشتاقانه منتظر آن بودند. محصولات سری می باند در بازار هندوستان کاملا موفق بوده‌اند و کارشناسان اطمینان دارند که گجت جدید Mi Band 6 نیز کاربران را ناامید نخواهد کرد.

شیائومی پیش‌تر خبر عرضه Mi Band 6 در هندوستان را تائید کرده است. دستبند هوشمند جدید شیائومی طی روز 4 شهریور ماه در هندوستان عرضه خواهد شد. با این‌حال انتظار می‌رود که کمپانی چینی در جریان برگزاری رویداد Smarter Living 2022 از چندین محصول جدید دیگر نیز رونمایی کند. این محصولات شامل روتر وای‌فای، دوربین امنیتی و مواردی از این‌دست هستند. بعلاوه شیائومی در تدارک عرضه مدل‌های به‌روزرسانی شده سری می نوت‌بوک خود در هندوستان است.

مشخصات و امکانات کلیدی شیائومی Mi Band 6

جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که ششمین نسل از سری می باند دربردارنده پیشرفت‌های مهمی نسبت به مدل نسل قبلی است. به‌عنوان مثال این گجت مجهز به نمایشگر بزرگ 1.56 اینچی آمولد با روشنایی مطلوب و بهره‌وری انرژی مناسب است. به گفته شیائومی، دستبند Mi Band 6 با وجود این نمایشگر پس از یک نوبت شارژ تا حداکثر 14 روز قابل استفاده خواهد بود. این دستگاه علاوه بر شارژدهی طولانی باتری با حداکثر 30 حالت ورزشی مختلف روانه بازار می‌شود.

بعلاوه این گجت جدید از قابلیت شناسایی خودکار 6 فعالیت نظیر پیاده‌روی، دویدن، تردمیل در فضای مسقف و دوچرخه‌سواری برخوردار است.نظارت بر فشار خون به‌صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، سنجش میزان اکسیژن خون (SpO2)، نمایشگر ضربان قلب و ردیاب خواب سایر امکانات Mi Band 6 را تشکیل می‌دهند.

موضوع جالب‌توجه اینکه ابزار پوشیدنی جدید از قابلیت‌هایی نظیر امکان پاسخ‌گویی به پیام‌ها با پاسخ‌های از پیش تعریف شده برخوردار است. کاربران حتی قادر به تنظیم پیکره‌بندی گجت و همگام‌سازی آن با اپلیکیشن‌هایی نظیر واتس‌آپ و تلگرام خواهند بود.

ابزار پوشیدنی جدید مجهز به یک باتری 125 میلی‌آمپرساعتی است که با وجود بهره‌گیری از نمایشگر آمولد به یک دستگاه ایده‌آل جهت کاربری روزمره تبدیل می‌شود. شارژ کامل باتری دستبند حدودا 2 ساعت زمان خواهد برد. این گجت پوشیدنی در چندین مدل رنگی مختلف نظیر نارنجی، زرد، سبز زیتونی و مشکی روانه بازار خواهد شد.

عرضه شیائومی Mi Band 6 همراه با بندهای سفارشی جدید در هندوستان چندان دور از انتظار نخواهد بود. در این میان خرده فروشی‌های ثالث نیز مجموعه‌ای از بندها با طراحی سفارشی را برای سلایق مختلف مشتریان ارائه خواهند داد. شیائومی Mi Band 6 احتمالا با برچسب قیمتی 3000 روپیه (معادل 40 دلار) در بازار هندوستان عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که در روزهای آینده جزئیات بیش‌تری پیرامون این دستبند هوشمند منتشر شود.

3 در مورد “شیائومی Mi Band 6 با نمایشگر امولد در روز 4 شهریور ماه عرضه خواهد شد”

  1. جالب اینجاس یکی از اینا قبل معرفی از ۳ ماه پیش تو هونمون داریم واقعا از برکات معجزس که چطوری من تونستم قبل معرفی بخرم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH