سونی از مدل جدید ورژن دیجیتالی کنسول پلی‌استیشن 5 با وزن سبک‌تر رونمایی کرد

شرکت سونی اخیرا بدون انجام تبلیغات فراوان از مدل جدید ورژن دیجیتالی کنسول پلی‌استیشن 5 خود با شماره مدل CFI-1102A رونمایی کرد. اکنون این دستگاه در خرده فروشی‌های استرالیا عرضه شده و حامل 2 تغییر عمده نسبت به ورژن پیشین با شماره مدل CFI-1000B است.

نخست اینکه وزن مدل جدید 300 گرم کاهش یافته و مجموعا به 3.6 کیلوگرم رسیده است. مورد بعد این‌که استند مخصوص دستگاه از طراحی جدیدی بهره گرفته و کاربران برای نصب آن نیازی به استفاده از پیچ‌گوشتی نخواهند داشت.  پیچ جدیدی که درون جعبه دستگاه قرار دارد؛ دارای بافتی چسبنده در قسمت سری است و این موضوع امکان بستن پیچ با استفاده از دست را فراهم میکند.

صرفنظر از این موضوع، کاربران با کنسولی کاملا مشابه مدل پیشین سروکار داشته و شاهد هیچ‌گونه تغییرات در مقوله سخت‌افزار نخواهند بود. مدل جدید کنسول PS5 Digital با شماره مدل CFI-1102A پیش‌تر در فهرست خرده فروشی‌های ژاپن رویت شده بود. لذا انتظار می‌رود که ورژن جدید کنسول به‌زودی در بازار این کشور نیز عرضه شود.

در حال حاضر پیرامون زمان و امکان عرضه احتمالی ورژن جدید پلی‌استیشن 5 در بازارهای سایر مناطق جهان هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست.

شماره مدل نسخه جدید PS5 Digital Edition

 

پیچ جدید عرضه شده درون جعبه کنسول

 

2 در مورد “سونی از مدل جدید ورژن دیجیتالی کنسول پلی‌استیشن 5 با وزن سبک‌تر رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH