اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S21 FE احتمالا در روز 17 شهریور ماه معرفی خواهد شد

شرکت سامسونگ اخیرا خبر معرفی قریب‌الوقوع اسمارت‌فون گلکسی S21 FE را به‌صورت ضمنی مورد تائید قرار داد. این هندست ورژن تضعیف شده گلکسی S21 به‌شمار رفته و بر اساس برآوردهای اولیه قرار بود همزمان با گوشی گلکسی زد فولد 3 طی رویداد برگزار شده در اوایل ماه جاری معرفی شود؛ اما مشکل کمبود تراشه مانع از عملی شدن این سناریو شد.

اکنون با نزدیک شدن به موعد رونمایی از گلکسی S21 FE، شرکت سامسونگ نیز کمپین تبلیغاتی برای معرفی آن‌را را به‌طور علنی آغاز نموده است. یک شخص خبرچین با نام مکس وینباخ نیز تصویر یکی از فروشگاه‌های سامسونگ را منتشر نموده است. این تصویر نشان می‌دهد که کمپانی ظاهرا در تدارک رونمایی از هندست جدید خود است.

اکنون این پرسش مطرح می‌شود که هندست جدید چه زمانی معرفی خواهد شد؟ بر اساس اعلام یک خبرچین توئیتری با نام Mauri QHD، گلکسی S21 FE در روز 8 سپتامبر (17 شهریور ماه) معرفی خواهد شد. با این‌حال زمان آغاز فروش این اسمارت‌فون کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

یک گزارش پیش‌تر منتشر شده از عرضه این گجت در پنجره زمانی ماه سپتامبر تا اکتبر حکایت داشت. بر این اساس زمان عرضه گلکسی S21 FE بسیار جالب‌توجه است؛ چرا که ظاهرا شرکت اپل نیز گوشی‌های جدید سری آی‌فون 13 خود را در روز 14 سپتامبر (23 شهریور ماه) معرفی خواهد کرد.

خرده فروشی‌ها ظاهرا در تدارک عرضه اسمارت‌فون گلکسی S21 FE هستند

اکنون تقریبا تمامی جزئیات مربوط به اسمارت‌فون گلکسی S21 FE روشن شده و مشخصات لو رفته این گجت توسط فهرست Google Play Console مورد تائید قرار گرفته است. بر اساس پیش‌بینی‌ها هندست جدید سری گلکسی S احتمالا از یک نمایشگر 6.4 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده خواهد کرد.

دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی، پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی، تراشه اسنپ‌دراگون 888 ساخت کوالکام و باتری 4370 میلی‌آمپرساعتی سایر مشخصات این اسمارت‌فون را تشکیل می‌دهند. به‌نظر می‌رسد که گلکسی S21 FE با حداقل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. این محصول احتمالا مجهز به درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی بوده و در مدل‌های رنگی سفید، سبز، خاکستری، بنفش و آبی عرضه می‌شود.

گلکسی S21 FE ظاهرا با برچسب قیمتی ارزان‌تر از گلکسی S20 FE روانه بازار خواهد شد؛ گجتی که پیش‌تر با قیمت‌گذاری 699 دلاری عرضه شد. گوشی پایین‌رده آی‌فون 13 مینی نیز احتمالا از برچسب قیمتی مشابهی استفاده خواهد کرد. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا گلکسی S21 FE به پرفروش‌ترین هندست سال 2021 شرکت سامسونگ تبدیل خواهد شد یا خیر.

1 در مورد “اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S21 FE احتمالا در روز 17 شهریور ماه معرفی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH