مشخصات و رندر‌های جدید گوشی هوشمند نوکیا G50 5G فاش شد

گزارشات متعدد منتشر شده حاکی از آن است که کمپانی HMD Global در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند 5G میان رده با نام نوکیا G50 5G است. در روز جاری و پیش از رونمایی و معرفی این دستگاه، رندر‌ها و مشخصات کلیدی این اسمارت‌فون در وب‌سایت Winfuture.de به اشتراک گذاشته شده است. بسیاری از شواهد نشان می‌دهند که زمان زیادی تا معرفی رسمی گوشی هوشمند نوکیا G50 5G باقی نمانده است.

طراحی گوشی هوشمند نوکیا G50 5G

تصاویر تبلیغاتی فاش شده از Nokia G50 5G نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند در رنگ‌های رز‌گلد و آبی روانه بازار خواهد شد. دوربین سلفی این گوشی هوشمند در یک ناچ قطره‌ای و در قسمت فوقانی صفحه‌نمایش آن قرار گرفته است. در پنل پشت آن نیز، که از مواد پلی کربنات ساخته شده است، یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل تعبیه شده است که میزبان سه یا چهار دوربین و همچنین یک فلاش LED خواهد بود.

در لبه‌ی راست بدنه‌ی نوکیا G50 5G، دکمه‌های تنظیم‌کننده صدا و در زیر آن نیز دکمه‌ی پاور دستگاه تعبیه شده که با حسگر اثر انگشت یکپارچه شده است. گفتنی است که دکمه‌ی دستیار صوتی نیز در لبه سمت چپ گوشی قرار گرفته است.

مشخصات احتمالی نوکیا G50 5G

گوشی هوشمند نوکیا G50 5G دارای یک صفحه‌نمایش 6.38 اینچی از نوع LCD است که رزولوشن اچ‌دی پلاس (720 در 1560 پیکسل) را ارائه می‌دهد. همچنین قلب تپنده‌ی این اسمارت‌فون، چیپست اسنپدراگون 480 شرکت کوالکام خواهد بود. گفته می‌شود که انرژی این دستگاه نیز توسط یک باتری 4850 میلی‌آمپر‌ساعتی تامین خواهد شد. این گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض همراه با سیستم عامل اندروید 11 عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود که گوشی هوشمند جدید کمپانی نوکیا از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. گزارشات و شایعات منتشر شده نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون احتمالا در دو نسخه و همراه با 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و همچنین 64 و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی روانه بازار خواهد شد. شایعات و گمانه زنی‌های متعدد پیرامون این گوشی هوشمند، حکایت از معرفی رسمی آن در ماه سپتامبر سال جاری دارند.

1 در مورد “مشخصات و رندر‌های جدید گوشی هوشمند نوکیا G50 5G فاش شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH