چگونه بدون ورود به حساب کاربری، پست‌های اینستاگرام را مشاهده کنیم؟

در این مطلب روش وارد شدن و دیدن پست‌های اینستاگرام بدون نصب این اپلیکیشن یا ورود به اکانت و حساب کاربری را توضیح می‌دهیم.

اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، چهارمین اپلیکیشن محبوب در جهان محسوب می‌شود. این شبکه اجتماعی محبوب در کشورمان نیز با 53 میلیون کاربر پس از واتساپ، پرطرفدارترین اپلیکیشن موبایلی است.

تمرکز بر محتوای تصویری و ویدیویی، حضور چهره‌های سرشناس در این شبکه اجتماعی و همچنین فیلتر نشدن این اپ در ایران، موجب شده تا بسیاری از مردم کشور عضو اینستاگرام باشند و از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

استفاده از اینستاگرام هیچ پیچیدگی ندارد، تنها کافیست این اپلیکیشن را نصب کنید و وارد حساب کاربری خود بشوید، اما شاید برخی بخواهند بدون نصب یا ورود به اینستاگرام از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

دلایل عدم ساخت یک اکانت در اینستاگرام کاملا شخصی است اما اگر به هر دلیل قصد ندارید در اینستاگرام حساب کاربری ایجاد کنید و می‌خواهید بدون نصب این اپلیکیشن، به آن وارد شوید و پست و استوری‌ افراد مختلف را مشاهده کنید، باید بگویم که برای این امر یک راهکار بسیار ساده وجود دارد.

تا چندی پیش این قابلیت وجود داشت که با وارد کردن آدرس URL اینستاگرام در صفحه وب و اضافه نمودن نام کاربری مخاطب مورد نظر خود پس از آدرس اینستاگرام، وارد پروفایل او شوید و تصاویر و استوری‌های منتشر شده آن مخاطب را مشاهده کنید. اما این روش چند وقتی است که از طرف خود اینستاگرام بسته شده، بنابراین برای ورود به صفحه مخاطبان مختلف در اینستاگرام بدون نصب این برنامه یا داشتن اکانت و حساب کاربری باید راه حل جدید پیدا کرد.

برخی از اپلیکیشن‌ها یا وب‌سایت‌های متفرقه قابلیتی را برای کاربران ایجاد کرده‌اند تا بدون ورود به اینستاگرام یا نصب این برنامه بتوانند پیج‌های مختلف این شبکه اجتماعی را مشاهده کنند، اما اکثر این اپلیکیشن‌ها و وبسایت‌ها در چند وقت اخیر بسته شده‌اند، به نظر می‌‎رسد اینستاگرام در تلاش است تا تنها با ساخت اکانت و حساب کاربری اجازه ورود کاربران صفحات مختلف این شبکه اجتماعی را صادر کند.

اما همچنان یک راه ساده و کاربردی برای ورود به اینستاگرام بدون نصب این برنامه یا داشتن اکانت و حساب کاربری وجود دارد.

سایت IMGINN.ORG

سایت IMGINN.ORG برای همین کار ساخته شده است. این سایت مانند یک موتور جستجو همچون گوگل برای اینستاگرام است. برای استفاده از این سایت کافیست وارد آن شوید و در کادر میان صفحه نام کاربری یا نام اکانت مورد نظر خود را سرچ کنید. سپس این سایت تمامی پیچ‌هایی که با آن نام ایجاد شده را به شما نشان خواهد داد. در این بین می‌توانید اکانت فرد مورد نظر خود را پیدا کنید و وارد آن شوید.

سپس در صفحه جدید می‌توانید تمامی پست‌‌های اکانت اینستاگرام مورد نظر خود را بدون نصب یا ورود به این شبکه اجتماعی مشاهده کنید.

سایت IMGINN.COM

نکته مهم آن است در سایت قبلی امکان مشاهده استوری صفحه‌های اینستاگرام وجود ندارد، برای این کار می‌توانید به سایت IMGINN.COM مراجعه کنید. این سایت بسیار شبیه به وب‌سایت قبلی است با این تفاوت که در IMGINN.COM می‌توانید استوری پیج مورد نظرتان را نیز مشاهده کنید. قابلیت دیگر این سایت آن است که هنگام مشاهده پست‌ها می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید و در گالری خود داشته باشید. گزینه دانلود در پایین هر پست مشخص است.

تنها یک مشکل وجود دارد، وبسایت IMGINN.COM آی‌پی ایران را مسدود کرده و تنها با تغییر آی‌پی‌ می‌توانید از این سایت استفاده کنید. روش استفاده از سایت IMGINN.COM دقیقا همانند سایت IMGINN.ORG است.

ورود به اینستاگرام بدون نصب

5 در مورد “چگونه بدون ورود به حساب کاربری، پست‌های اینستاگرام را مشاهده کنیم؟”

  1. جالب بود
    من اکانت اینستا ندارم هر بار کاری پیش اومد خواستم برم چیزی ببینم نشون نمی داد.
    ممنون

    2
    4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH