شیائومی 11T پرو با فناوری شارژ سریع 120 واتی عرضه خواهد شد

بر اساس شایعات پیشین قرار بود اسمارت‌فون شیائومی 11T پرو از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی نماید. شیائومی تکنولوژی شارژ سریع خود را HyperCharge نامگذاری کرده است. کمپانی چینی با انتشار یک تیزر تبلیغاتی در توئیتر، مشخصات این هندست را رسما مورد تائید قرار داد و اعلام کرد که رویداد رونمایی از سری شیائومی 11T در روز 15 سپتامبر (24 شهریور ماه) برگزار خواهد شد.

بدین‌ترتیب سرعت شارژ شیائومی 11T پرو تقریبا 2 برابر نرخ مورد پشتیبانی در مدل استاندارد شیائومی Mi 11 است (این هندست با فناوری شارژ 67 واتی به بازار عرضه شد). بر اساس پیش‌بینی‌ها ظرفیت باتری بدون تغییر باقی مانده و کماکان برابر با 5000 میلی‌آمپرساعت خواهد بود. در خصوص پشتیبانی مدل پرو از فناوری شارژ بی‌سیم هیچ‌گونه توضیح رسمی ارائه نشده است (اگرچه شیائومی می 11 پرو از شارژ بی‌سیم 67 واتی پشتیبانی می‌کند).

شایان به ذکر است که توئیت مذکور مشخصا به نام شیائومی 11T پرو اشاره نموده است؛ بنابراین مدل استاندارد 11T احتمالا از چنین پیشرفتی محروم خواهد بود. شیائومی Mi 11 از قابلیت شارژ 55 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند. البته مدل‌های Mi 11X و Mi 11X پرو نیز به بازار عرضه شدند؛ اما این هندست‌ها مدل‌های رده پایین‌تری به‌شمار رفته و از شارژ 33 واتی پشتیبانی می‌کردند. به هرحال شیائومی پیش‌تر در اسمارت‌فون می 10 اولترا (و نه می 11 اولترا) از فناوری شارژ سریع 120 واتی بهره گرفته بود. این قابلیت بعدها به اسمارت‌فون می میکس 4 و 2 مدل از سری بلک شارک 4 نیز افزوده شد.

بر اساس اطلاعات تائید نشده توان پردازشی شیائومی 11T پرو همانند شیائومی می 11 پرو توسط تراشه اسنپ‌دراگون 888 تامین خواهد شد. با این‌حال انتظار می‌رود که شیائومی 11T از یک تراشه سری Dimensity شرکت مدیاتک بهره‌برداری نماید. هر 2 هندست احتمالا همانند مدل‌های نسل قبلی خود مجهز به نمایشگرهای 120 هرتزی خواهند بود. اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری سری 11T بر حسب واحد پولی یورو پیش‌تر اعلام شد. با این‌حال برچسب قیمتی رسمی این هندست‌ها تا روز چهارشنبه هفته آینده مشخص نخواهد شد.

1 در مورد “شیائومی 11T پرو با فناوری شارژ سریع 120 واتی عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH