سامسونگ احتمالا توسعه پرچم‌دار جدید سری گلکسی نوت خود را آغاز کرده است

بر اساس توئیت منتشر شده توسط یک دست‌اندرکار مشهور صنعت با نام Ice Universe، شرکت سامسونگ احتمالا کار روی مدل جانشین سری گلکسی نوت 20 را آغاز کرده است.

این شخص خبرچین از طریق یک منبع خبری در زنجیره تامین به شواهدی دست یافته که بر موجودیت دستگاه جدید گلکسی نوت دلالت دارند. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا هندست جدید نوت با نام گلکسی نوت 21 یا گلکسی نوت 22 روانه بازار خواهد شد. سری گلکسی نوت 20 در سال گذشته عرضه شد و اگرچه سامسونگ به پایان دوران حیات سری گلکسی نوت صریحا اشاره نکرده است؛ اما برخی شواهد از احتمال تحقق چنین سناریویی حکایت دارند.

در اوایل سال جاری یکی از مدیران اجرایی سامسونگ اعلام کرد که این شرکت پرچم‌دار گلکسی نوت خود را در سال 2021 عرضه نخواهد کرد؛ زیرا عرضه چندین اسمارت‌فون پرچم‌دار با قابلیت سازگاری با قلم S Pen طی مدت 1 سال کاری دشوار خواهد بود. معضل کمبود جهانی تراشه نیز احتمالا در اتخاذ چنین تصمیمی توسط سامسونگ تاثیرگذار بوده است.

گلکسی S21 اولترا و گلکسی زد فولد 3 نخستین هندست‌های خارج از سری گلکسی نوت با قابلیت پشتیبانی از استایلوس به‌شمار می‌روند.

آیا عرضه گلکسی نوت 21 به‌معنای عدم معرفی سری گلکسی S22 خواهد بود؟

یک کاربر یوتیوبی با شناسه Jimmy Is Promo ادعا می‌کند که تولید سری گلکسی نوت هرگز منتفی نبوده است. به گفته وی شرکت سامسونگ هر ساله مدل‌های جانشین سری گلکسی نوت وگلکسی S را روانه بازار می‌کند. از طرفی طرفداران سامسونگ نیز چنین مطالبه‌ای دارند. یکی از مقامات سامسونگ با نام کوه دونگ جین پیش‌تر اعلام کرد که سری گلکسی نوت در سال 2022 به بازار بازخواهد گشت. اگرچه چارچوب زمانی عرضه این هندست احتمالا دستخوش تغییر خواهد شد.

چندی پیش گزارش شد که سامسونگ نماد تجاری گلکسی نوت را مجددا تمدید نکرده است. یک رسانه خبری آلمانی موسوم به LetsGoDigital این پدیده را به‌معنای لغو عرضه سری گلکسی نوت قلمداد نمی‌کند؛ چرا که نمادهای تجاری مرتبط ثبت شده تا آوریل سال 2023 معتبر هستند.

در حال حاضر اظهارنظر قطعی پیرامون سرنوشت سری گلکسی نوت امری دشوار است؛ اگرچه به‌نظر می‌رسد که سامسونگ برای گوشی‌های تاشو خود اولویت قائل شده و آخرین مدل‌های سری گلکسی Z نیز نقطه شروع مناسبی را برای کمپانی رقم می‌زنند. اسمارت‌فون‌های معمولی کماکان بخش عمده‌ای از فروش گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص می‌دهند. بر اساس گزارشات، پرچم‌داران واقعی سامسونگ موسوم به سری گلکسی S21 با استقبال ضعیفی از سوی خریداران مواجه شده‌اند.

1 در مورد “سامسونگ احتمالا توسعه پرچم‌دار جدید سری گلکسی نوت خود را آغاز کرده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH