لیست کامل مدل‌های گلکسی نوت ۴ لو رفت!

با افزایش سایز صفحه‌نمایش تلفن‌های همراه، امروز به‌جایی رسیده‌ایم که گوشی‌هایی که هم اکنون لفظ mini به آن‌ها داده می‌شود تا چند سال پیش بزرگ‌ترین صفحات نمایش تلفن‌های همراه را دارا بودند. سامسونگ در ادامه این روند، با سری نوت خود نشان داد که می‌توان صفحه‌نمایش را روزبه‌روز بزرگ‌تر کرد و به امکانات خاص آن نیز افزود.

در ادامه لیستی از مدل‌های سامسونگ گلکسی نوت ۴ را خواهیم دید. در این فهرست لو رفته، هیچ اطلاعات دیگری در خصوص چهارمین نوت سامسونگ نوشته‌نشده است، اما این نشان می‌دهد که کمپانی کره‌ای دستگاه‌های متفاوتی را برای مناطق مختلف تولید خواهد کرد.

نوت ۴ در دو ظرفیت 16 و 32 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد؛ اما با توجه به اطلاعات درز کرده این ویژگی احتمالا برای شرکت‌ها و شبکه‌های AT&T، Verizon، SPR و T-Mobile ارائه خواهد شد و بر همین اساس همانند برنامه‌ای که برای نوت ۳ وجود داشت، برای بازار عمومی آمریکا و سایر نقاط جهان، تنها مدل ۳۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد.

یکی از مواردی که در این لیست توجه ما را جلب می‌کند SM-N910A است که برای شبکه AT&T خواهد بود. اخیرا این مدل در کنار مدل‌های SM-N910C و SM-N910S در نرم‌افزار بنچمارک AnTuTu ظاهرشده‌اند. این مدل‌ها توسط اکانت Evleaks منتشرشده‌اند.

در کنار این لیست هیچ اطلاعات دیگری منتشرنشده است، اما بر همین اساس می‌توان فهمید که سامسونگ ۲۲ نسخه متفاوت از این غول خود را به بازار عرضه خواهد کرد.

برای عرضه نوت ۴ حداقل باید تا اواسط تابستان امسال منتظر ماند. باید منتظر اطلاعات رسمی بیشتری در این خصوص باشیم.

note4-numbers

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH