تصویر و فهرست مشخصات مایکروسافت سرفیس پرو 8 منتشر شد

در ماه ژانویه امسال کمپانی مایکروسافت از ورژن به‌روزرسانی شده تبلت جداشونده 2 منظوره خود با نام سرفیس پرو 7 پلاس رونمایی کرد. با توجه به عدم استفاده از نام سرفیس پرو 8 برای این دستگاه مشخص شد که کاربران برای خریداری نسل جدید سرفیس پرو کماکان بایستی منتظر بمانند. با توجه به برگزاری رویداد آینده سرفیس شرکت مایکروسافت در روز چهارشنبه 22 سپتامبر (31 شهریور ماه) احتمالا شاهد رونمایی از سرفیس پرو 8 و سرفیس Duo 2 خواهیم بود.

بر اساس اعلام یک خبرچین توئیتری با شناسه Shadow_Leak@ (به نقل از وبسایت TheVerge) سرفیس پرو 8 مجهز به یک نمایشگر 13 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. این موضوع بدان معناست که محتوای نمایشگر در هر ثانیه 120 بار به‌روزرسانی شده و کاربران از نمایش بهتر انیمیشن‌ها و تجربه پیمایشی کاملا روان لذت خواهند برد.

توان پردازشی سری سرفیس پرو 8 ظاهرا توسط پردازنده‌های Core نسل یازدهمی شرکت اینتل تامین خواهد شد. این محصول به‌صورت پیش‌فرض مجهز به سیستم‌عامل ویندوز 11 بوده و از 2 عدد پورت تاندربولت و درایوهای SSD قابل تعویض میزبانی می‌کند.

تصویر تبلیغاتی لو رفته که احتمالا متعلق به مایکروسافت سرفیس پرو 8 است

همچنین شخص خبرچین تصویری از سرفیس پرو 8 را با سایرین به اشتراک گذاشته است. به‌نظر می‌رسد این تصویر مربوط به پوستر تبلیغاتی چاپ شده برای دستگاه بوده و در آن تبلتی با حواشی باریکتر به معرض نمایش گذاشته شد. وبسایت TheVerge خاطرنشان می‌کند که تصویر و مشخصات لو رفته با اطلاعات دریافت شده از منابع اطلاعاتی آگاه از برنامه‌های مایکروسافت مطابقت دارند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، رویداد آینده مایکروسافت در روز چهارشنبه ساعت 11 صبح به وقت منطقه شرقی (4 بعدازظهر به وقت بریتانیا، 5 بعدازظهر به وقت اروپای مرکزی و 8:30 شب به وقت استاندارد هندوستان) برگزار خواهد شد.

سرفیس پرو 7 پلاس برای اهداف تجاری و آموزشی طراحی شد. برای مقایسه جالب است بدانید که سرفیس پرو 7 به‌همراه یک نمایشگر کوچکتر 12.3 اینچی موسوم به PixelSense و پردازنده نسل دهمی شرکت اینتل روانه بازار شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH