گوشی‌های محبوب سری گلکسی A و گلکسی M سامسونگ با یک مشکل عجیب مواجه هستند

اسمارت‌فون‌های میان‌رده سری گلکسی A و مدل‌های اقتصادی سری گلکسی M شرکت سامسونگ تحت تاثیر یک نقص ناشناخته قرار گرفته‌اند. بر اساس گزارش وبسایت SamMobile این هندست‌ها بعضا دچار حالت فریز شده و به‌صورت خودبه‌خود ری‌استارت می‌شوند.

مالکان گوشی‌های گلکسی M30s، گلکسی M31، گلکسی M31s، گلکسی A50، گلکسی A50s و گلکسی A51 (که یکی از پرفروش‌ترین هندست‌های سال 2020 به‌شمار می‌رفت) در گزارشات خود به این مشکلات اشاره نموده‌اند.

این مشکل بعضا دستگاه‌های فوق را در حالت راه‌اندازی مکرر (Boot Loop) قرار می‌دهد. مشکل مورد اشاره اکنون چند ماهیست که ادامه دارد. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که تنها مدل‌های هندی تحت تاثیر مشکل قرار گرفته‌اند.

سامسونگ هنوز در رابطه با این مشکل اظهارنظر نکرده است. مراکز خدمات سامسونگ به برخی کاربران هندست‌های دچار اشکال وعده داده‌اند که مادربرد دستگاه را تعویض خواهند کرد؛ اقدامی که بالغ بر 100 دلار هزینه در بر خواهد داشت. همچنین شایان به ذکر است که هندست‌های دچار مشکل مجهز به تراشه‌های اگزینوس سامسونگ هستند.

البته این موضوع بدان معنا نیست که مشکل فوق از وجود نقص در پردازنده‌های سامسونگ ناشی می‌شود. این نقص می‌تواند جنبه نرم‌افزاری داشته باشد. در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که این مشکل با هیچ روشی از جمله بازگشت به تنظیمات کارخانه برطرف نخواهد شد. بنابراین کارشناسان امیدوارند که سامسونگ برای رفع آن هرچه زودتر دست به کار شود.

تمرکز مجدد سامسونگ بر اسمارت‌فون‌های میان‌رده به حفظ سطح فروش کمپانی کره‌ای طی سالیان اخیر کمک کرده است. سامسونگ به هیچ عنوان مایل به مشاهده مشکلاتی از این دست نیست؛ خصوصا اینکه غول کره‌ای دومین تولیدکننده بزرگ اسمارت‌فون در جهان به‌شمار می‌رود.

3 در مورد “گوشی‌های محبوب سری گلکسی A و گلکسی M سامسونگ با یک مشکل عجیب مواجه هستند”

  1. من تقریبا ۱ ساله m31 دارم تا حالا چنین اتفاقی برام پیش نیامده و پدرمم دو ماهه a51 خریده و اتفاقی براش پیش نیامده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH