با تایید رسمی وان‌پلاس گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس 9T و 9T پرو عرضه نخواهند شد

در سال‌های گذشته، شرکت وان‌پلاس با معرفی گوشی هوشمند وان‌پلاس 3T، رسمی را برای خود بنیان نهاد که هر ساله گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را با اعمال دسته‌ای از تغییرات و با پسوند T معرفی و روانه بازار نماید.

اما در روز جاری این اخبار منتشر شده برای آن دسته از افرادی که منتظر عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس 9T یا وان‌پلاس 9T پرو بوده‌اند، حامل خبر خوبی نبود. چراکه بر اساس اعلام رسمی شرکت وان‌پلاس، در سال جاری میلادی، اسمارت‌فون‌های مذکور عرضه نخواهند شد. بنابراین گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس سری 9، مدل‌های با پسوند T نخواهند داشت.

گفتنی است که اطلاعات فوق به صورت رسمی توسط این شرکت چینی در یک جلسه مطبوعاتی که از طریق وب‌سایت توسعه دهندگان XDA برگزار شد، منتشر شده است. وان‌پلاس در این جلسه مطبوعاتی از جزئیات برنامه‌های آینده‌ی این شرکت نیز سخن راند. بر اساس اذعانات وان‌پلاس، اگرچه مدل T گوشی هوشمند وان‌پلاس 9 و وان‌پلاس 9 پرو روانه بازار نخواهد شد، اما این شرکت برنامه‌های بهتری جهت ارائه نسخه‌های دیگری از این اسمارت‌فون خواهد داشت.

یکی از شایعاتی که در ماه آگوست انتشار یافت نشان می‌داد که کمپانی وان‌پلاس، برای گوشی هوشمند وان‌پلاس 9R نسخه‌ای با پسوند T در نظر گرفته است که با نام وان‌پلاس 9RT عرضه خواهد شد. این منبع خبری همچنین اشاره نمود که دو تلفن هوشمند جدید از سری نورد نیز به بازار راه خواهد یافت. گفته می‌شود که مراسم رونمایی از اسمارت‌فون وان‌پلاس 9RT در تاریخ 15 اکتبر برنامه ریزی شده است.

مشخصات کلیدی گوشی هوشمند وان‌پلاس 9RT

شایعات حاکی از آن است که گوشی هوشمند وان‌پلاس 9RT از یک صفحه نمایش امولد 6.55 اینچی با نرخ نو‌سازی 120 هرتز برخوردار بوده و به نسخه‌ی قدرتمندتری از چیپست اسنپدراگون 870 که در گوشی هوشمند وان‌پلاس 9R از آن استفاده شده بود، مجهز خواهد شد.

گفته می‌شود که دوربین اصلی این دستگاه نیز یک لنز 50 مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی با نام IMX766 خواهد بود. انرژی مورد نیاز این اسمارت‌فون توسط یک باتری 4500 میلی‌آمپر‌ساعتی تامین خواهد شد که از فناوری شارژ سریع 65 وات پشتیبانی خواهد کرد. گمانه‌زنی‌ها از این امر حکایت دارند که احتمالا این گوشی هوشمند دارای یک حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش دستگاه خواهد بود.

همچنین گزارش شده است که وان‌پلاس 9RT همراه با رابط کاربری OxygenOS 12 که مبتنی بر اندروید 12 است، عرضه می‌شود. شایان ذکر است که در آینده‌ی نزدیک، نسخه‌ی جدید رابط کاربری OxygenOS با طراحی مجدد و همراه با ویژگی‌های جدیدی مانند پنجره‌های شناور، بهبود تنظیمات حریم خصوصی، فروشگاه ابزار شخصی‌سازی و گاوصندوق دیجیتال برای ذخیره‌ی اطلاعات حساس کاربران ارائه خواهد شد.

2 در مورد “با تایید رسمی وان‌پلاس گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس 9T و 9T پرو عرضه نخواهند شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH