سری می 11 شیائومی نسخه بتای رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید 12 را دریافت کرد

شرکت شیائومی از ماه ژوئیه سال جاری پروسه‌ی آزمایش رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید 12 را برای برخی از دستگاه‌های خود آغاز کرد. بر اساس اخبار منتشر شده، امروز و پس از گذشت دو ماه، سه گوشی هوشمند از محصولات این شرکت نسخه‌ی بتای رابط کاربری MIUI که مبتنی بر اندروید 12 است را دریافت کرده‌اند. این سه دستگاه، گوشی‌های هوشمند سری می 11 شیائومی هستند.

گوشی‌های هوشمند شیائومی می 11 پرو و می 11

گوشی‌های هوشمند شیائومی سری می 11

بر اساس گزارشی که از طریق وب‌سایت ITHome منتشر شده است، کمپانی شیائومی نسخه بتای رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به MIUI را برای گوشی‌های هوشمند می 11، می 11 پرو و می 11 الترا در کشور چین منتشر نموده است. این نسخه به‌روز شده با شماره ساخت 21.9.17 و همراه با اندروید 12 در اختیار کاربران قرار گرفته است.

شایان ذکر است که نسخه مذکور، نخستین ورژن عمومی از رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید 12 است. متأسفانه این نسخه در حال حاضر تنها به سه تلفن هوشمند کمپانی شیائومی و فقط به یک منطقه (کشور چین) محدود شده است.

با این اوصاف انتظار نمی‌رود که در آینده‌ی نزدیک آخرین نسخه سیستم عامل اندروید برای مدل‌های جهانی گوشی‌های هوشمند سری می 11 عرضه شود و این امر احتمالا زمان خواهد برد. چراکه به‌روزرسانی نرم‌افزاری مذکور به تازگی وارد مرحله آزمایش عمومی شده است.

جالب است بدانید که کمپانی شیائومی، تنها برند گوشی‌های هوشمند اندرویدی محسوب می‌شود که به صورت هفتگی نسخه‌های بتای رابط کاربری MIUI را منتشر می‌کند. در این روش به‌روزرسانی، ویژگی‌های جدید ابتدا در نسخه‌های بتا معرفی شده و سپس به تدریج به نسخه‌های پایدار در کشور چین و پس از آن به سایر مناطق راه می‌یابند.

بنابراین باید اذعان نمود که اگرچه اکنون نسخه بتای رابط کاربری MIUI سیستم عامل اندروید 12 برای گوشی‌های هوشمند شیائومی می 11، می 11 پرو و می 11 الترا در دسترس قرار گرفته است، اما انتشار نسخه‌ی پایدار رابط کاربری فوق الذکر بسته به مسائل مختلف احتمالا مدتی زمان خواهد برد.

3 در مورد “سری می 11 شیائومی نسخه بتای رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید 12 را دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH