حضور گلکسی نوت ۴ در بنچمارک AnTuTu با پردازنده Snapdragon 805

در تازه‌ترین خبر مربوط به گلکسی نوت ۴، این پرچم‌دار سامسونگ به‌طور نامحسوس در نرم‌افزار بنچمارک AnTuTu  خودنمایی کرده است. در این نرم‌افزار این فبلت خوش‌هیکل، با آخرین نسخه چیپست شرکت کوآلکام یعنی Snapdragon 805 ظاهر شده است.

Samsung-Galaxy-Note-4-bench

بر این اساس، اگر شایعات موجود رنگ واقعیت به خود بگیرد، نوت ۴ اولین گجتی است که با آخرین پردازنده قوی کوالکام وارد رقابت با سایر برندها خواهد شد. البته طبق روندی که اخیرا سامسونگ در پیش‌گرفته است، به نظر می‌رسد این فبلت سامسونگ در نسخه‌های متفاوتی به بازار عرضه شود، به همین خاطر، احتمال اینکه نوت ۴ در دو نسخه متفاوت عرضه شود وجود دارد.

البته به نظر می‌رسد که عرضه این دستگاه با چیپست SD805 فقط برای نقاط خاصی باشد و در سایر بازارها با پردازنده Exynos5433 به بازار عرضه شود.

سامسونگ، در تازه‌ترین محصول خود، یعنی Galaxy S5 LTE-A نیز از این پردازنده قدرتمند استفاده کرده است.  نوت ۴ با اندروید 4.4.3، ۳۲ گیگابایت رم داخلی و ۳ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

اگر شایعات استفاده از صفحه‌نمایش QHD برای این گوشی، رنگ واقعیت به خود بگیرد، چیپست 805 در کنار رزولوشن بالای صفحه‌نمایش، وسیله‌ای عجیب و قدرتمند را در اختیار ما خواهد گذاشت.

نوت ۴، به‌احتمال‌زیاد در نمایشگاه IFA 2014 معرفی و سپس یک ماه بعد به‌طور رسمی عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد با معرفی این پرچم‌دار سامسونگ، آیفون ۶ راه سختی برای پیروزی در بازار خواهد داشت.

 

2 در مورد “حضور گلکسی نوت ۴ در بنچمارک AnTuTu با پردازنده Snapdragon 805”

  1. بنچمارک یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    لطفا جواب بدین یا یه پست راجع بهش بزنین بفهمیم چیه ؟

    1. محمد سعید بهمنی

      نرم افزارهایی هستش که روی گوشی نصب میشن و قسمت های مختلف گوشی رو تست می کنن.
      حالا این نرم افزارها نمونه های مختلفی داره و هر کدوم هم تمرکزشون روی یه قسمتی هستش.
      برخی هم مثل همین نرم افزار تمامی قسمت های گوشی رو مورد بررسی قرار میدن و در نهایت عددی به شما میدن که بیانگر توانایی گوشی هستش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH