معرفی 8 تا از بهترین کتاب‌ها در مورد قانون جذب

قانون جذب به وسیله ذهن، موضوعی‌ست که شاید در چند دهه اخیر توجه بسیاری از نویسندگان را به خود جلب کرده‌ باشد. افرادی که به قدت ذهن باور دارند معتقدند، زبان و طرز فکر ما در میزان موفقیت ما تاثیر بسزایی دارند. به بیان دیگر، ما با مثبت فکر‌کردن و گفت جملات مثبت در معرض اتفاقات خوب قرار می‌گیریم. در این مقاله از آی‌تی‌رسان به معرفی 8 تا از بهترین کتاب‌ها در مورد قانون جذب می‌پردازیم.

قدرت فکر اثر ژوزف مورفی

ژوزف مورفی از نویسندگان سرشناس در زمینه قانون حذب است. او توانسته به واسطه آموزش تاثیرگذاری بر روی ذهن و تغییر دیدگاه، به میلیون‌ها انسان در رسیدن به هدف‌هایشان کمک کند. این کتاب چکیده‌ای از آموزش‌های مورفی بر اساس نظریه‌های علمی و همچنین دانش‌های معنوی‌ست.

بهترین کتاب‌ها در مورد قانون جذب

قدرت فکر شامل مثال‌های زیادی‌ست که تاثیر تمرینات کوچک ولی مداوم را اثبات می‌کنند. این کتاب بر روی بهبود مسائل زیادی از جمله غلبه بر اعتیاد، بهبود وضعیت سلامتی و افزایش درآمد به وسیله ضمیر ناخودآگاه تمرکز دارد.

 

کتاب راز اثر راندا برن

کتاب راز یکی از معروف‌ترین و بهترین‌ کتاب‌ها در مورد قانون جذب است. راندا برن در این کتاب از رازی در مورد شاد زیستن پرده‌ برمی‌دارد که از نگاه بسیاری پنهان است.

او با چندین تمرین مختلف می‌آموزد که چگونه با شکرگذاری، تجسم عمیق و مثبت اندیشی به خواسته‌هایمان برسیم. در این کتاب به طور کامل توضیح داده شده که قانون جذب چیست، چه ابزاری دارد و چگونه می‌توان از آن سود برد.

 

کتاب قدرت اثر راندا برن

کتاب قدرت توسط راندا برن به عنوان دنباله‌ای از کتاب راز نوشته شد و نگاهی عمیق‌تر در مورد قانون جذب ارائه کرد.

بهترین کتاب‌ها در مورد قانون جذب

انسان‌ها معمولا قدرتی را که در وجودشان نهفته، نادیده و دست کم می‌گیرند. این اثر که از بهترین کتاب‌ها در مورد قانون جذب است، مفهوم کلی قدرت و راه‌های استفاده از آن را شرح می‌دهد.

 

بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

این کتاب نخستین بار در سال 1937 چاپ شد و از آن زمان بیش از صد میلیون نسخه از آن به زبان‌های مختلف در سراسر جهان فروش رفته است. کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید به عنوان یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه موفقیت مالی شناخته می‌شود.

 

این اثر که از بهترین کتاب‌ها در مورد قانون جذب است، شامل تکنیک‌های ساده و کاربردی برای ثروتمند شدن است. اگرچه تمرکز این کتاب بیشتر بر روی موفقیت مالی‌ست، اما می‌توان از تکنیک‌های آن در دیگر زمینه‌ها هم استفاده کرد و تاثیر آن را دید.

 

مهندسی درون اثر سادگورو جاگی واسودو

کتاب مهندسی درون شامل نکاتی در مورد عرفان، یوگا، رفاه و آرامش درونی است.

بهترین کتاب‌ها در مورد قانون جذب

این کتاب شامل دو بخش است که بخش اول به معرفی یوگا و تجربه بعدی فراتر از فیزیک بدنی می‌پردازد. در بخش دوم هم یک سری تمرینات و تجارب عملی برای مخاطبان آماده شده تا نوعی آرامش و شادی را تجربه کنند.

 

بخواهید تا به شما داده شود اثر استر هیکس و جری هیکس

این کتاب در مورد تمایلات انسانی و راه‌های دستیابی به آنها است. نویسندگان این کتاب توضیح می‌دهند که چرا داشتن این خواسته‌ها طبیعی‌ست و چرا باید به تحقق برسند.

این اثر که از بهترین کتاب‌ها در مورد قانون جذب به شمار می‌آید، به سه اصل خواستن، باورکردن و به دست آوردن تاکید می‌کند.

 

تجسم خلاق اثر شاکتی گواین

تجسم خلاق یکی از بهترین کتاب‌ها در مورد قانون جذب است که احتمالا نام آن را قبلا شنیده‌اید. این کتاب در مورد تصویرسازی ذهنی و تفکر مثبت و تاثیر آنها در موفقیت افراد است.

بهترین کتاب‌ها در مورد قانون جذب

تجسم خلاق شامل تمرین‌ها و تکنیک‌های‌ست که به مخاطب کمک می‌کنند انرژی خود را در مسیر درست هدایت کند. تکنیک‌های این کتاب برای موفقیت در تنها یک زمینه خاص نیست و در تمامی ابعاد زندگی قابل استفاده است.

 

دانش کسب ثروت اثر والاس واتلز

والاس واتلز، نویسنده یکی از بهترین کتاب‌ها در مورد قانون جذب، باور دارد که ثروتمند شدن یک فرایند علمی است. او در کتاب خود اذعان دارد که اگر در مسیر درستی قدم برداریم، ثروت به طور حتم در مسیر زندگی ما قرار خواهد گرفت.

بهترین کتاب‌ها در مورد قانون جذب

این کتاب شامل تمرین‌هایی در زمینه تفکر مثبت، تصویرسازی ذهنی و تکنیک‌های مهم است که ثروت را به دور از روش‌های رقابتی در اختیار شما قرار می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH