تصاویر اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا سامسونگ همراه با درگاه قلم S Pen منتشر شد

نشت نخستین رندرهای اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا از آغاز رسمی انتشار شایعات، تصاویر و اطلاعات مختلف پیرامون پرچم‌دار آینده شرکت سامسونگ طی هفته‌های آینده حکایت دارد. این رندرها توسط یک خبرچین معتبر با شناسه OnLeaks@ ارائه شده است؛ بنابراین پرچم‌دار آینده سامسونگ احتمالا با دقتی بالا در آن‌ها به تصویر کشیده شده است. البته بایستی به‌خاطر داشت که رندرها طراحی سخت‌افزار نهایی را به‌طور دقیق نمایش نمی‌دهند. حتی اگر رندرهای مذکور بر پایه یک دستگاه واقعی طراحی شده باشند؛ در این‌صورت طرح نهایی محصول کماکان می‌تواند دستخوش تغییر شود.

رندرهای جدید متعلق به اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S22 اولترا بوده و نشان می‌دهند که طراحی این محصول شباهت بسیار زیادی با یک هندست سری گلکسی نوت دارد. لبه‌های فوقانی و تحتانی گوشی دارای ظاهری تخت هستند و گوشی از طراحی استوانه‌ای شکل بهره می‌گیرد. این سبک از طراحی، تصویر اسمارت‌فون هواوی میت 30 پرو مجهز به نمایشگر آبشاری را در ذهن تداعی می‌کند. با این‌حال میزان انحنای نمایشگر در گلکسی S22 اولترا احتمالا تا این اندازه مشهود نخواهد بود.

با بررسی ماژول دوربین چهارگانه در قسمت پشتی گلکسی S22 اولترا به‌نظر می‌رسد که این ماژول از سخت‌افزاری مشابه با گلکسی S21 اولترا برخوردار است. با این‌حال قالب طراحی دوربین و موقعیت آن دستخوش تغییر شده است. در واقع ماژول دوربین دارای طراحی P شکل است. به‌نظر می‌رسد که دوربین جلویی هندست نیز در مقایسه با مدل نسل قبلی تغییر نکرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب‌توجه این اسمارت‌فون، وجود درگاه اختصاصی جهت حمل قلم S Pen است. 2 گزارش اخیرا منتشر شده نیز از عرضه گلکسی S22 اولترا همراه با قلم S Pen اختصاصی حکایت داشتند. نکته جالب‌توجه اینکه هندست مذکور احتمالا کماکان مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. بنابراین سامسونگ احتمالا با تغییر چیدمان قطعات داخلی گوشی موفق به ایجاد فضای کافی جهت استقرار و حمل قلم S Pen شده است.

 

به گفته کاربری با شناسه Digit (که در زمینه افشای اطلاعات با OnLeaks@ همکاری می‌کند) گلکسی S22 اولترا مجهز به یک نمایشگر 6.8 اینچی با انحنای دوگانه، نرخ نوسازی بالا و رزولوشن فوق‌العاده خواهد بود. ابعاد این هندست معادل 163.2×77.9×8.9 میلی‌متر و حداکثر ضخامت آن با احتساب برجستگی ماژول دوربین برابر با 10.5 میلی‌متر خواهد بود.

 

سامسونگ از عرضه اسمارت‌فون سری گلکسی نوت در سال 2021 صرفنظر کرد؛ اما گلکسی S21 اولترا با قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen روانه بازار شد. در عین‌حال گلکسی زد فولد 3 نیز از S Pen پشتیبانی می‌کند. این پدیده به کاربران اطمینان می‌دهد که گلکسی زد فولد 3 جانشینی مناسب برای گلکسی نوت 20 اولترا به‌شمار خواهد رفت.

جزئیات مربوط به پرچم‌دار آینده شرکت سامسونگ تا پیش از 3 ماهه نخست سال آینده منتشر نخواهند شد. سری گلکسی S21 سامسونگ در اواخر ژانویه سال 2021 عرضه شد؛ بنابراین اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 نیز احتمالا در چارچوب زمانی کم و بیش مشابه معرفی خواهند شد.

3 در مورد “تصاویر اسمارت‌فون گلکسی S22 اولترا سامسونگ همراه با درگاه قلم S Pen منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH