تست باتری آی‌فون 13 پرو مکس اپل از شارژدهی بسیار مناسب آن حکایت دارد

هنگامی‌که شرکت اپل گوشی‌های سری آی‌فون 13 خود را به بازار عرضه کرد؛ اظهارات کمپانی در خصوص شارژدهی باتری هندست‌های خود تا حدودی مبهم بود. در واقع اپل صرفا اعلام کرد که شارژدهی باتری مدل‌های جدید آی‌فون در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی خود 1.5 الی 2.5 ساعت افزایش یافته است. در ادامه ظرفیت باتری‌های مورد استفاده در آی‌فون‌های جدید به شکلی دقیق‌تر اعلام و مشخص شد که ادعای اپل مبنی بر بهبود 2.5 ساعتی شارژدهی باتری اغراق‌آمیز نبوده است.

یک کاربر یوتیوبی با نام Mrwhosetheboss به اجرای تست باتری روی کلیه مدل‌های سری آی‌فون 13 پرداخت و نتایج تست را با مدل‌های نسل قبلی هندست‌های اپل مورد مقایسه قرار داد. نتایج به‌دست آمده در نهایت واقعا شگفت‌آور هستند؛ چرا که باتری آی‌فون 13 پرو مکس رکورد شارژدهی تقریبا 10 ساعته (به بیان دقیق‌تر 9 ساعت و 52 دقیقه‌ای) را به نام خود ثبت کرد.

حتی کوچکترین عضو خانواده آی‌فون 13 موسوم به آی‌فون 13 مینی نیز رکورد شارژدهی 6 ساعت و 26 دقیقه‌ای را به ثبت رساند. برای مقایسه جالب است بدانید که مدل‌های قدیمی‌تر آی‌فون نظیر آی‌فون 12 تنها 5 ساعت و 54 دقیقه شارژدهی داشتند.

شارژدهی باتری آی‌فون 11 نیز برابر با 4 ساعت و 20 دقیقه بود. آی‌فون SE 2020 نیز با رکورد شارژدهی تنها 3 ساعت و 38 دقیقه‌ای کاملا ناامیدکننده ظاهر شد. برای مشاهده ویدیوی تست باتری آی‌فون 13 پرو مکس اینجا کلیک کنید.

شایان به ذکر است که تست فوق به سختی یک آزمایش علمی قلمداد شده و لزوما نشان‌دهنده الگوی کاربری در دنیای واقعی نیست. اما بی‌تردید باتری به‌کارگیری شده در آی‌فون 13 پرو مکس بسیار قدرتمند بوده و کاربران چنان‌چه به‌دنبال یافتن دلیلی برای ارتقاء هندست خود هستند؛ در این‌صورت شارژدهی باتری به تنهایی می‌تواند چنین تصمیمی را توجیه نماید.

3 در مورد “تست باتری آی‌فون 13 پرو مکس اپل از شارژدهی بسیار مناسب آن حکایت دارد”

  1. اگه واقعا اینطور باشه راحت میشه گفت آیفون 13 کاملترین ایفونی هست که تا الان اومده تو بازار.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH