سامسونگ صفحه پشتیبانی اسمارت‌فون گلکسی S21 FE را حذف کرد

شرکت سامسونگ اخیرا تمامی امیدها برای معرفی اسمارت‌فون گلکسی S21 FE را نقش بر آب کرد. غول کره‌ای تمامی شواهد موجود پیرامون این هندست را از بین برد و صفحات پشتیبانی گلکسی S21 FE که بر اساس انتظارات پیرامون معرفی احتمالی هندست راه‌اندازی شده بودند را حذف کرد. بنابراین اکنون می‌توان از تصمیم سامسونگ برای عدم معرفی اسمارت‌فون گلکسی S21 FE اطمینان داشت.

پیش از این چندین صفحه پشتیبانی مختلف برای ورژن بین‌المللی گلکسی S21 FE با شناسه SM-G990B راه‌اندازی شده بود. اکنون تمامی این صفحات حذف شده‌اند؛ اگرچه کماکان در حافظه Cache گوگل باقی مانده‌اند. به‌نظر می‌رسد که بروز تاخیرات پیاپی در معرفی گلکسی S21 FE نهایتا سامسونگ را برای عدم عرضه این هندست متقاعد نموده است.

محتوای تبلیغاتی سامسونگ برای جشنواره بازگشت به مدرسه در ماه آگوست لو رفت. بازه زمانی مذکور فرصت مناسبی برای عرضه گلکسی S21 FE به‌شمار می‌رفت. اما سال تحصیلی جدید آغاز شد و از گلکسی S21 FE خبری نبود. در ادامه سرنخ‌های بیش‌تری به‌دست آمد که نشان می‌داد گوشی Fan Edition آینده سامسونگ به‌زودی عرضه خواهد شد. آخرین برنامه‌ریزی‌های انجام شده از برگزاری رویداد Unpacked در اواسط ماه اکتبر حکایت داشت.

اکنون تقریبا با اطمینان می‌توان اعلام کرد که برگزاری این رویداد منتفی شده است. سرنوشت اسمارت‌فون نیز وحشتناک به‌نظر می‌رسد. بر اساس پیش‌بینی‌ها قرار بود گلکسی S21 FE از تراشه اسنپ‌دراگون 888 استفاده کند؛ تراشه‌ای که در اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ 3 نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. فروش بالای این هندست تاشو اکنون بر همگان اثبات شده است. موضوع مهم‌تر اینکه گلکسی زد فلیپ 3 با قیمت‌گذاری بسیار گران‌تر نسبت به برچسب قیمتی احتمالی گلکسی S21 FE روانه بازار شده و فروش چشمگیری را تجربه نموده است. در حال حاضر قیمت برخی مدل‌های اصلی سری گلکسی S21 در بازار کاهش یافته است.

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ در صدد معرفی ورژنی از گلکسی S21 FE مجهز به تراشه اگزینوس بود؛ اما تامین تراشه تنها مشکل پیش روی غول کره‌ای نبوده است. تا موعد رونمایی از سری گلکسی S22 زمان چندان زیادی باقی نمانده است. علیرغم برخی شایعات پیرامون معرفی این هندست‌ها در ماه دسامبر احتمال تحقق چنین سناریویی ناچیز است؛ اما میان اواسط تا اواخر ماه‌های اکتبر و ژانویه فاصله زمانی زیادی وجود ندارد.

با توجه به گزارشات منتشر شده تا به این لحظه، سامسونگ تعداد محدودی اسمارت‌فون گلکسی S21 FE (حدودا 10 هزار دستگاه) را تولید نموده است. حتی کمپانی یکی از مشکلات تولید که موجب به تعویق افتادن فرآیند معرفی هندست شده بود را برطرف کرد. هنوز مشخص نیست که چه سرنوشتی در انتظار این هندست‌ها خواهد بود؛ اما در آینده احتمالا به شکلی متفاوت شاهد عرضه آن‌ها به بازار خواهیم بود.

2 در مورد “سامسونگ صفحه پشتیبانی اسمارت‌فون گلکسی S21 FE را حذف کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH