اسمارت‌فون پوکو C31 با تراشه هلیو G35 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

برند پوکو در ماه اکتبر گذشته از اسمارت‌فون پوکو C3 به‌عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین هندست خود رونمایی کرد. این گجت فروش 2.5 میلیون دستگاهی را در هندوستان تجربه کرد. روز گذشته کمپانی از مدل جدید سری C خود با نام پوکو C31 رونمایی کرد. این هندست دومین عضو از سری C محسوب می‌شود.

توان پردازشی پوکو C31 از طریق تراشه هلیو G35، حداکثر 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی تامین می‌شود. همچنین این هندست مجهز به درگاه اختصاصی کارت حافظه میکرو اس‌دی بوده و این مشخصه امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی دستگاه تا سقف 512 گیگابایت را فراهم می‌کند.

پوکو C31 مجهز به سیستم‌عامل قدیمی اندروید 10 بوده و پوکو با افتخار اعلام کرده که این اسمارت‌فون یک رابط کاربری مناسب بدون هرگونه تبلیغات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این اسمارت‌فون با محوریت یک نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 20:9 روانه بازار می‌شود. همچنین این نمایشگر موفق به دریافت گواهینامه TUV Rheinland Reading Mode شده است. بعلاوه این پنل مجهز به یک ناچ قطره‌ای شکل جهت میزبانی از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

پنل پلی‌کربناتی در قسمت پشتی گوشی از الگوی طراحی دوگانه بهره برده و از سیستم دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. لوگوی پوکو در قسمت تحتانی ماژول دوربین حک شده است. همچنین حسگر اثرانگشت سنتی نیز در سمت راست این لوگو و کمی پایین‌تر از آن قرار گرفته است.

پوکو C31 مجهز به یک نمایشگر 6.53 اینچی و پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه است

پوکو C31 دارای زوارهای لاستیکی و پوشش نانو P2i است. استفاده از این پوشش به حفاظت از خشاب مخصوص سیم‌کارت و پورت‌های گوشی در برابر رطوبت، گردوغبار و پاشیدگی مایعات کمک می‌کند.

پوکو C31 با زوارهای لاستیکی و پوشش محافظ نانو P2i روانه بازار می‌شود

انرژی مورد نیاز این هندست مجهز به تراشه هلیو G35 توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. بر اساس اعلام کمپانی این باتری به آسانی برای 1000 سیکل شارژ دوام خواهد داشت.

پوکو C31 در 2 مدل رنگی آبی (Royal Blue) و خاکستری (Shadow Grey) تولید شده و فروش آن در هندوستان نیز از روز 2 اکتبر (10 مهر ماه) از طریق فروشگاه Flipkart آغاز خواهد شد. مدلی از این اسمارت‌فون با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی با برچسب قیمتی 8499 روپیه (115 دلار/ 100 یورو) عرضه می‌شود؛ در حالی‌که مدل 4/64 گیگابایتی گوشی با قیمت‌گذاری 9499 روپیه (130دلار/110 یورو) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

اسمارت‌فون پوکو C31 با 2 مدل رنگی مختلف

با این‌حال هر 2 مدل فوق در قالب بخشی از برنامه فروش با تخفیف 500 روپیه‌ای (7 دلاری/ 6 یورویی) قابل دسترس خواهند بود. بعلاوه مشتریانی که با استفاده از کارت‌های نقدی یا اعتباری موسسات مالی Axis Bank و ICICI Bank اقدام به خریداری اسمارت‌فون نمایند؛ از 10 درصد تخفیف بیش‌تر روی خرید خود بهره‌مند خواهند شد.

فروش پوکو C31 از روز 10 مهرماه آغاز خواهد شد

 

 

3 در مورد “اسمارت‌فون پوکو C31 با تراشه هلیو G35 و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH