بررسی ویدئویی آی‌تی‌رسان از لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک D15 مدل 2021

هواوی بعد از کسب شهرت در دنیای اسمارت‌فون‌ها، به‌صورت جدی وارد بازار لپ‌تاپ‌ها شد. در سال‌های اخیر شاهد رونمایی از لپ‌تاپ‌های هواوی با برند میت‌بوک بوده‌ایم. میت‌بوک D15 مدل ۲۰۲۱ یکی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های هواوی بوده که با امکانات خوبی راهی بازار شده است.

با بررسی مشخصات میت‌بوک D15 در دو نسخه 2020 و 2021، متوجه تفاوت سخت افزاری نسبتا فاحشی میان آن‌ها خواهید شد. هواوی در سال گذشته مدل میت‌بوک D15 را به عنوان یک مدل اقتصادی و در عین حال مناسب برای انجام تمامی کارهای روزانه عرضه کرد، اما نسخه 2021 این لپ‌تاپ از نظر سخت افزاری ارتقا پیدا کرده و بر اساس قیمت آن، حداقل در ایران نمی‌توان لقب اقتصادی را به میت‌بوک D15 داد.

به این ترتیب، میت‌بوک D15 آمده تا در قامت یک مدعی در بازار لپ‌تاپ‌های میان‌رده قدرتمند قد علم کند و بازار را از چنگ رقبای قدرت‌مند خودش در بیاورد. میت‌بوک D15 حدود 27 میلیون تومان قیمت دارد و به دنبال خودنمایی در این رده است.

با تمام این‌ها، هواوی میت‌بوک D15 مدل 2021 یک بازار هدف مشخص دارد و اگر کیفیت خوبی داشته باشد، می‌تواند فروش بالایی کسب کند. ما در آی‌تی‌رسان تصمیم گرفتیم تا این مدل را به صورت ویدئویی و کامل بررسی کنیم. اگر می‌خواهید با این لپ‌تاپ دانشجویی بیشتر آشنا شوید، ویدئو زیر را از دست ندهید:

4 در مورد “بررسی ویدئویی آی‌تی‌رسان از لپ‌تاپ هواوی میت‌بوک D15 مدل 2021”

  1. ممنونم از بررسی جامع و کامل شما
    تا جایی که فهمیدم این لپتاپ فقط به درد انجام کارهای روزمره میخوره

  2. سلام ممنون از سایت خوب ومفیدتون درموردی میخواستم خواهش کنم راهنماییم بغرماییداینکه هوآوی میت 9 دارم 2016 اونقدر ازش راضی بودم که تاحالا چندتایی گوشی ازجمله samsung A12که128گیگ رم بارام 4گیگ 2021 حتی قابل مقایسه بهیچوجهی نبوده ونیست منوی تنظیماتشو بخاطرفارسی نبودنش خواستم فارسی کنم دوسه باری شد ولی در هربار خودش چون هوش مصنوعی داره خودشوریست فکتوری کردوبرگرداند ولی دفعه آخرمتاسفانه خاموش شدو روشن نشدومتاسفانه هرنمایندگی هم مراجعه کردم توان درست کردنشو نداشته لذااگردرمورد تعمیرش بنده راراهنمایی بفرماییدکمال تشکروسپاسگزاری رادارم ممنون میشم

    1. مجتبی مسکینی

      سلام ممنون از شما
      مشخصه که میت ۹ به عنوان پرچمدار از خیلی از گوشی‌های میان‌رده امروزی کیفیت بهتر و قابلیت‌های بیشتر داره
      اگه می‌تونید لوگو رو ببینید و با فلش زدن درست نشده احتمالا مشکل از برد هست و چون قدیمی شده نمیشه تعویضش کرد اما اگه کلا هیچ تصویری ندارید میتونه از ال‌سی‌دی باشه که با توجه به توضیحاتتون کمی بعید هست
      در کل با توجه به قدیمی شدن گوشی، فکر نکنم بتونید تعمیرش کنید و حتی در صورت تعمیر هم اون گوشی سابق نمیشه
      بهتره به فکر جایگزین باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH