واتس‌آپ شنیدن پیام‌های صوتی توسط کاربران را تسهیل خواهد کرد

واتس‌آپ امکان ارسال و دریافت پیام‌های صوتی را برای کاربران خود فراهم نموده است. این قابلیت زمانی مفید واقع می‌شود که کاربران مایل به تایپ کردن پیام‌های طولانی خود نبوده و یا نگران از بین رفتن لحن کلام خود در حالت متنی هستند.

با این‌حال یکی از جنبه‌های منفی چنین قابلیتی این است که کاربران هنگام پخش پیام نمی‌توانند از محیط چت خارج شوند؛ در غیر این‌صورت پیام قطع شده و پخش آن بایستی مجددا از ابتدا آغاز شود.

با این‌حال گزارش جدید وبسایت WABetaInfo نشان می‌دهد که واتس‌آپ ظاهرا سرگرم تست یک قابلیت جدید در قالب ابزار پخش‌کننده پیام‌های صوتی عمومی است. این موضوع به چه معناست؟ شما می‌توانید قابلیت فوق را همان حالت تصویر در تصویر در نظر بگیرید. در این وضعیت حتی با وجود ترک فضای چت نیز پخش ویدیو کماکان ادامه خواهد یافت. بنابراین در آینده حتی با خروج کاربر از محیط چت نیز پخش پیام صوتی کماکان ادامه پیدا خواهد کرد.

این موضوع بدان معناست که کاربران حتی در صورت دریافت پیام صوتی طولانی و نیاز به حضور در چت‌های دیگر می‌توانند از فضای چت فعلی خارج شده و در عین‌حال پخش پیام صوتی نیز ادامه خواهد یافت. به‌نظر می‌رسد که فرامین کنترلی در قسمت فوقانی اپلیکیشن مستقر خواهند شد؛ جایی که کاربران با مراجعه به آن می‌توانند پخش پیام صوتی را به‌صورت موقت متوقف کرده و در صورت تمایل آن‌را ادامه دهند.

این قابلیت برای طرفداران پر و پا قرص پیام‌های صوتی مفید واقع می‌شود. مشخصه مذکور هم‌اکنون در مرحله آزمایشی قرار دارد؛ بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا قالب نهایی آن با الگوی کنونی یکسان بوده یا واتس‌آپ می‌تواند تغییراتی را در آن اعمال نماید.

1 در مورد “واتس‌آپ شنیدن پیام‌های صوتی توسط کاربران را تسهیل خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH