سامسونگ گلکسی S21 FE به‌زودی عرضه خواهد شد

داستان عجیب رونمایی و عرضه گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S21 FE همچنان مبهم باقی مانده است. در حالی که در چند ماه گذشته شایعات متعددی به رونمایی و عرضه قریب‌الوقوع این اسمارت‌فون اشاره داشته‌اند، اما گزارشاتی که هفته اخیر منتشر شد به یکباره خلاف این موضوع را اذعان نموده و عرضه این گوشی هوشمند را منتفی اعلام نموده‌اند. در روز جاری اطلاعات جدید انتشار یافته نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند در ماه ژانویه سال 2022 میلادی روانه بازار خواهد شد.

 

 

گوشی هوشمند گلکسی S21 FE

تاریخ رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی S21 FE

طبق اعلام وب‌سایت SamMobile، غول کره‌ای دنیای فناوری، در ماه ژانویه سال 2022 از گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی S21 FE رونمایی خواهد کرد. این منبع خبری اضافه نموده است که این دستگاه در یک رویداد بزرگ و یا حتی در یک کنفرانس مجازی Unpacked معرفی نمی‌شود. گفته می‌شود که سامسونگ در نظر دارد که به صورت کاملا بی سر و صدا و از طریق یک بیانیه مطبوعاتی ساده از گوشی هوشمند گلکسی S21 FE پرده برداری نماید.

از سوی دیگر رونمایی از این اسمارت‌فون از طریق بیانیه مطبوعات احتمالا نکاتی را در مورد زمان عرضه سری گلکسی S22 نیز فاش می‌کند. در حالی که بر اساس اخبار منتشر شده انتظار می‌رفت که سامسونگ در ماه ژانویه سال 2022، اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S22 را روانه بازار نماید، به نظر می‌رسد که به احتمال فراوان رونمایی از این دستگاه‌ها به تعویق خواهد افتاد.

احتمال رونمایی همزمان گلکسی S21 FE و S22

لازم به ذکر است که رونمایی همزمان از دو گوشی هوشمند درجه یک از سوی سامسونگ امری بسیار غیرمحتمل تلقی می‌شود. بنابراین می‌توان انتظار فاصله‌ای حداقل یک ماهه بین زمان رونمایی از این دو گوشی هوشمند را داشت. گزارش فوق مدعی شده است که کمپانی سامسونگ در تاریخ فوق تنها از گوشی هوشمند گلکسی S21 FE رونمایی خواهد نموده و حتی بیان داشته است که عرضه این گوشی در ابتدا محدود خواهد بود. به عبارت دیگر، در برخی از کشور‌ها این گوشی هوشمند در ماه ژانویه در دسترس عموم قرار گرفته و در باقی مناطق فروش آن با تاخیر مواجه خواهد شد.

رندر‌های گلکسی S22

گفته می‌شود که دلیل اصلی تاخیر در عرضه گوشی هوشمند گلکسی S21 FE، کمبود جهانی تراشه بوده است. تأخیر در برنامه‌ها می‌تواند جنبه‌های مثبتی نیز برای شرکت‌ها در پی داشته باشد. چراکه این امر موجب می‌شود که شرکت‌ها تراشه‌های بیشتری را برای نسل بعدی پرچم‌داران خود تأمین کنند. شایعات حاکی از آن است که احتمالا سامسونگ یک رویداد Unpacked جهت رونمایی از گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S22 برگزار خواهد نمود. این رویداد ظاهراً قبل از رویداد MWC 2022 که قرار است در تاریخ 28 فوریه سال آینده برگزار شود، برگزار خواهد شد. باید توجه داشت که هیچ یک از این گزارشات و گمانه‌زنی‌ها تا کنون تأیید نشده است و در حال حاضر باید به آن‌ها به دیده تردید نگریست.

3 در مورد “سامسونگ گلکسی S21 FE به‌زودی عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH