تصاویر جدید اسمارت‌فون شیائومی بلک شارک 4S در فضای وب منتشر شد

برندهای مختلف تولیدکننده اسمارت‌فون‌های گیمینگ هر ساله رویکرد مشترکی را دنبال می‌کنند. این شرکت‌ها در ابتدای هر سال، گوشی‌های گیمینگ جدید خود را به بازار عرضه می‌کنند و چند ماه بعد نیز یک مدل بازبینی شده با امکانات بیش‌تر یا سخت‌افزار پیشرفته‌تر را تولید خواهند کرد. شیائومی یکی از شرکت‌هایی است که از این رویه جدید تبعیت نموده و امسال نیز سری بلک شارک 4 از این قاعده مستثنی نخواهد بود. کمپانی چینی در تدارک رونمایی از سری بلک شارک 4S با برخی پیشرفت‌های سخت‌افزاری قابل‌توجه است.

بلک شارک 4S احتمالا یک به‌روزرسانی جزئی برای مدل بلک شارک 4 به‌شمار می‌رود. ورژن استاندارد بلک شارک 4 نیز پیش‌تر در ماه مارس سال جاری معرفی شد. بلک شارک 4S از سخت‌افزار ارتقایافته بهره برده و مجهز به تراشه اخیرا معرفی شده اسنپ‌دراگون 888 پلاس خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که برند چینی در صدد جلب توجه مخاطبان به سوی طراحی جدید دستگاه است. امروز تصاویر اولیه از اسمارت‌فون جدید بلک شارک در فضای اینترنت منتشر شده است.

اسمارت‌فون جدید بلک شارک 4S از برخی امکانات مشترک با بلک شارک 4 بهره خواهد برد. این دستگاه دارای ماژول دوربین 6 ضلعی شامل پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه و دکمه‌های شانه‌ای جمع‌شونده است. الگوی به‌کارگیری شده در پنل پشتی هندست دستخوش تغییر شده و اکنون از خطوط بیش‌تری نسبت به مدل پیشین استفاده می‌کند.

ظاهرا این طراحی جدید با استفاده از نانولیتوگرافی به‌دست آمده است. اکنون لوگوی بزرگ بلک شارک روی پنل پشتی گوشی حک شده و دقیقا در قسمت تحتانی ماژول دوربین یک عدد LED سبزرنگ کوچک تعبیه شده است. بعلاوه تصویر پوستر تائید می‌کند که بلک شارک 4S در 2 مدل رنگی مختلف عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها از رنگ‌آمیزی سفید زیبایی برخوردار خواهد بود.

بر اساس شایعات منتشر شده تا به این لحظه، توان پردازشی اسمارت‌فون بلک شارک 4S توسط تراشه اسنپ‌دراگون 888 پلاس؛ محصول کمپانی کوالکام تامین خواهد شد. این تراشه مجهز به یک هسته پردازشی بسیار قدرتمند از نوع کورتکس X1 با فرکانس خیره‌کننده 2.995 گیگاهرتزی است. نمایشگر به‌کارگیری شده در این هندست از نرخ نوسازی حداکثر 144 هرتزی پشتیبانی خواهد کرد. رزولوشن نمایشگر نیز برابر با فول اچ‌دی پلاس یا +Quad HD خواهد بود. بعلاوه این اسمارت‌فون از فناوری شارژ فوق‌سریع 120 واتی پشتیبانی خواهد کرد. شیائومی بلک شارک 4S طی روز 13 اکتبر (21 مهر ماه) در چین معرفی خواهد شد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که اسمارت‌فون بلک شارک 4 مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی اولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است. توان پردازشی این هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 870، حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی تامین می‌شود. بعلاوه پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی گوشی از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز این دستگاه توسط یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 120 واتی تامین می‌شود. اتصال وای‌فای 6، بلوتوث 5 و اسپیکرهای استریو سایر امکانات شیائومی بلک شارک 4 را تشکیل می‌دهند.

3 در مورد “تصاویر جدید اسمارت‌فون شیائومی بلک شارک 4S در فضای وب منتشر شد”

  1. من شخصا طراحی ساده رو بیشتر میپسندم
    اصلا گوشی گیمینگ یکی از مضحک ترین چیزاییه که تا الان ساخته شده..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH